Krovinio vežimo organizavimas maršrutais Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija) analizė


Kursinio darbo užduotis. Kursinio darbo anotacija. Įvadas. Analitinė dalis. Literatūros ir informacinių šaltinių apžvalga. Įmonės padėties analizė. Įmonės pristatymas. 2. Įmonės vidinė aplinka. Įmonės išorinė aplinka. Įmonės SSGG analizė ir problemos identifikavimas. Tiriamoji dalis. Krovinių vežimo organizavimo analizė. Krovinių vežimo organizavimo identifikuotos problemos ir sprendimo būdai. Krovinių vežimo maršrutų analizė. Krovinių vežimui reikalingi dokumentai. Pirmojo maršruto laiko sąnaudų išklotinė. Pirmojo maršruto technologinių-eksploatacinių rodiklių skaičiavimas. Pirmojo maršruto finansinių rodiklių skaičiavimas. Antrojo maršruto laiko sąnaudų išklotinė. Antrojo maršruto technologinių-eksploatacinių rodiklių skaičiavimas. Antrojo maršruto finansinių rodiklių skaičiavimas. Maršrutų palyginamojo analizė. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


UAB „TRANSTIRA“ ĮMONĖS TUALETINIO POPIERIAUS KROVINIO VEŽIMAS MARŠRUTAIS RADVILIŠKIS (LIETUVA) – VARŠUVA (LENKIJA) IR VILNIUS (LIETUVA) – RYGA (LATVIJA) ANALIZĖ

Kursinio darbo pateikimo terminas: 2018 m. gruodžio mėn. 12 d., kursinio darbo gynimas numatomas 2018 m. gruodžio 27 d.

UAB „TRANSTIRA“ ĮMONĖS MEDŽIO GRANULIŲ VEŽIMAS MARŠRUTAIS RADVILIŠKIS (LIETUVA) – VARŠUVA (LENKIJA) IR VILNIUS (LIETUVA) – RYGA (LATVIJA) ANALIZĖ

Kursinio darbo tikslas: Palyginti maršrutus Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija).

Kursinio darbo aprašomojoje dalyje pateikiama informacija apie įmonę UAB „Transtira“, kas tai per įmonė, kuo užsiima, kokias paslaugas teikia ir pan. Praktinėje dalyje skaičiuojami pagrindiniai maršruto rodikliai, tokie kaip pelnas, nusidėvėjimas, išlaidos. Šiuos dalykus svarbu nagrinėti dėl to, kad geriau supratume kiek kainuoja pervežimai, kokį iš jų pelną galima gauti ir ar apsimoka vykdyti užsakymus gaunamais maršrutais. Apskaičiuoti ir gauti rezultatai rodo, kad ilgesni maršrutai teikia daugiau pelno, nei trumpesni.

Temos aktualumas. Krovinių vežimas yra labai svarbus visame pasaulyje, nes tai gerima šalies BVP, gaunamos reikiamos prekės, vystomos naujovės.

Praktinė darbo reikšmė. Šį darbą darant įgaunamos žinios, kurias galima pritaikyti praktikoje. Skaičiuojant galima sugalvoti kaip padidinti pelną, sumažinti sąnaudas.

Kursinio darbo objektas yra įmonė „Transtira“ ir jos vežami du maršrutai Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija)

Kursinio darbo tikslas yra palyginti maršrutų pagrindinius rodikliud, kiek viskas skiriasi, kuris maršrutas pelningesnis ir pan. Taip pat ištirti įmonės UAB „Transtira“ veiklą, teikiamas paslaugas.

Apskaičiuoti maršrutus Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija);

A.Jaržemskio ir V. Jaržemskio knygoje „Krovininis transportas“ teigiama „Ženklinimo tikslas –identifikuoti krovinius sudaryti galimybę patikrinti krovinį, nesumaišyti krovinių transportavimo ar kitų operacijų metu. Ženklinimas atliekamas dažais, klijuojant etiketes, pritvirtinant specialias lenteles. Ženklinimo spalva privalo būti juoda, o jeigu ji sutampa su krovinio pakuotės ar taros spalva, tada ženklinimas atliekamas baltame fone. Pateikiama ženklų prasmė yratik viena ir ji aprašoma šalia vaizdinio simbolio. Pakuočių ženklų aukštis turi būti 15; 20 ar 20 cm. Galima naudoti ir didesnio aukščio ženklus, jeigu to reikalauja esami krovinio teisiniai matmenys ar tai leidžia daryti pati krovinio vieneto forma. Kai ženklinti naudojami manipuliaciniai ženklai, jie turi būti nupiešti tiksliai, nes priešingu atveju gali tik suklaidinti. Ženklai kroviniui jokių saugumo garntijų nesuteikia, o teikia tik informaciją dirbantiems su kroviniais žmonėms, kad jie žinotų, kaip reikia elgtis. Ženklinimas gali būti prekinis, krovinio, transportinis ir specialus. Prekinis ženklinimas nurodo prekės pavadinimą, jos pagaminimo vietą bei gamintoją ir kitus duomenis.“

Apibendrinant galima teigti, kad ženklinimas labai įtakoja krovinio pervežimą, nes ženklinimas nurodo kaip su kroviniu reikia elgtis. Visi krovinių ženklinimai pateikiami 1 paveiksle.

  • Microsoft Word 1653 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 46 puslapiai (7123 žodžiai)
  • Kolegija
  • Modesta
  • Krovinio vežimo organizavimas maršrutais Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija) analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Krovinio vežimo organizavimas maršrutais Radviliškis (Lietuva) – Varšuva (Lenkija) ir Vilnius (Lietuva) – Ryga (Latvija) analizė. (2019 m. Vasario 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/krovinio-vezimo-organizavimas-marsrutais-radviliskis-lietuva-varsuva-lenkija-ir-vilnius-lietuva-ryga-latvija-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 23:39
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema