Krovinių pervežimas UAB „Simple logistics“ verslo planas


Uždarosios akcinės bendrovės „ simple logistics “ verslo planas. Kursinio darbo užduotis. Įmonės teisinė forma. Įmonės apibūdinimas pagal veiklos pobūdį , dydį , pelno siekimą , kapitalą. Įmonės steigėjai ir jų apibūdinimas. Įmonės planavimas Misija. Kokia jūsų gyvenamoji vieta. Kaip dažnai naudojatės logistikos paslaugomis? Pagal ką renkatės logistikos įmonę. Ar pateisina lūkesčius jūsų pasirinkta įmonė. AB „ Anykščių kvarcas “. UAB „ Skuba “. Teikia šias serviso paslaugas. UAB „ Degsta “. UAB „ Tele2 “. UAB „ Timocom “. Proceso organizavimo planas. Proceso organizavimo proceso aprašymas. Įmonės patalpų projektavimas. Mechanizmų įrangos poreikio nustatymas. Įmonės valdytojai direktorius , direktoriaus pavaduotojas. Įmonės valdytojų charakteristika. Darbuotojų darbo užmokesčių analizė. Stiprybės Silpnybės Galimybės. Įmonės politinių , ekonominių , socialinių , technologinių ir ekologinių PEST ‘ veiksnių analizė. Įmonės politiniai veiksniai Politiniai veiksniai. Įmonės ekonominiai veiksniai. MB „ Simple Logistics “ viena iš prioritetinių sričių. Įmonės socialiniai veiksniai Socialiniai veiksniai. Įmonės finansinis planas. Paslaugų savikainų ir galutinės kainos nustatymas. Lūžio taško apskaičiavimas. 66 Lt. 87 Lt. Pelno nuostolių ataskaita.


Įmonės nuomojamos patalpos yra pilnai suremontuotos. Administracinės patalpos apstatytais baldais.

3.2 Įmonės apibūdinimas pagal veiklos pobūdį, dydį, pelno siekimą, kapitalą.

Įmonė yra maža tačiau turi didelius siekius. Dirba du asmenys, kurie susiskirstę į pareigybes – tai direktorius ir jo pavaduotojas. Pastarasis turintis sunkiasvorių transporto priemonių kategorija atlieka pervežimo darbus. MB „Simple logistics“ yra pelno siekianti organizacija. Įmonės įstatinis kapitalas yra suneštinis, jis siekia 100000 Lt.

Misija - gerinti teikiamų paslaugų kokybę, pastoviai tiriant savas veiklos kryptis, t. y. – krovinių pervežimo vidiniais maršrutais, siekiant užtikrinti transportavimo kokybę ir greitį. Vykdant minėtą veiklą, kurti didesnį gerbūvį tiek įmonėje dirbantiems darbuotojams, tiek Lietuvos valstybei. Aišku, nepamirškim, kad esame pelno siekianti organizacija.

Strateginis planas - gerinti įmonės veiklos rezultatus. Tobulinti darbuotojų kvalifikacijas. Po pusantrų metų, atidaryti savo padalinių įvairiuose Lietuvos miestuose. Teikti naujas paslaugas, pradėti plėstis į tarptautinį krovinių pervežimus. Surasti kuo daugiau naujų finansavimo šaltinių. Tobulinti vadovų valdymo įgūdžius. Pelno augimo padidinimas. Produktyviai ir efektyviai atlikti darbus. Įsigyti daugiau nuosavos technikos bei mechanizmų. Strateginis planas yra sudaromas 3 metams.

Taktinis planas – Po pirmų metų dalyvauti su logistikos veikla susijusiose konferencijose, apmokymuose. Ieškoti partnerių užsienio rinkose, bei įsisavintą žinių kiekį, realizuoti Lietuvos rinkoje. Įsitvirtinti Lietuvoje viena iš pirmaujančių pagal darbų atlikimo kokybę bei efektyvumą. Susirasti pastovių klientų, kurie tiektų pigesnes medžiagas bei paslaugas. Išlaikyti pastovų įmonės biudžetą. Už šį planą atsakingas yra direktorius. Taktinis planas yra sudaromas 1 metams.

Mūsų įmonė taiko įsiskverbimo strategiją – kai paslaugos kaina yra nustatoma mažesnė nei konkurentų tam, kad pritraukti vartotojus ir įrodyti savo darbų atlikimo kokybę.

Paslaugos: Žvyro skaldos gamyba, žvyro gavyba. Kelių statyba, drenažo remontas, šaligatvio plytelių klojimas, birių krovinių pervežimas.

Pagrindinis įmonės konkurentas UAB „Kurklių karjeras“ turintis didelį sunkiasvorių sunkvežimių parką, ilgametę patirtį birių krovinių pervežime.

Mūsų apklausoje dalyvavo 30 respondentų, iš kurių 75% buvo vyrai, 25% - moterys.

Dauguma apklaustųjų žmonių- nuo 31 iki 40 metų amžiaus sudaro (30%), nuo 41 iki 50 metų, 50 ir vyresni amžiaus atsakė 25% apklaustųjų, likę 20% buvo 18-30 metų.

Iš trisdešimt apklaustųjų iš Anykščių (70%), iš Ukmergės ir Utenos (10%), po (5%) iš Panevėžio ir Molėtų. Visi apklaustieji gyvena miestuose.

Iš 60 paklaustųjų, 40 procentų logistikos paslaugomis naudojasi kartą į savaitę, mažiausiai- 5 procentai kartą į metus.

Iš 70 korespondentų, daugiausiai 40 procentų logistikos įmonę renkasi pagal pervežimų kainą, mažiausiai 5 procentai apklaustųjų nurodė kitas priežastis rinkdamiesi logistikos įmones.

Iš 50 apklaustųjų -69 proc. atsakė, jog patenkinti paslaugų kokybe, 21 procentai nepatenkinti, likusieji 10 – iš dalies.

Įmonė yra pagrindinė partnerė susijusi su birių krovinių pervežimais Anykščių rajone.

3. UAB „Degsta“ privataus kapitalo degalinės tinklas, kuris įkurtas 1994 m. turinti stabilų degalų tiekimą Anykščių rajone.

4. UAB „Tele2“ įmonė teikianti kokybiškas ryšio paslaugas, kuri Lietuvoje viena didžiausių mobiliojo ryšio tiekėjų. Įmonė pasitiki daugiau kaip 24 tūkstančiai įmonių, todėl ši mobiliojo ryšio tiekėja atitinka mūsų poreikius.

5. UAB „Timocom“ Europos transporto biržų lyderiai. Kasdien iki 450.000 aktualių krovinių ir transporto pasiūlymų. 100.000 vartotojų iš 44 Europos šalių. Daugiau nei 516 milijonų tonų krovinių per metus. Mėnesinis abonentinis mokestis – be papildomų išlaidų.

  • Microsoft Word 4198 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (3724 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jurgita
  • Krovinių pervežimas UAB „Simple logistics“ verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinių pervežimas UAB „Simple logistics“ verslo planas. (2016 m. Spalio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/kroviniu-pervezimas-uab-simple-logistics-verslo-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 15 d. 00:05
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema