Krovinių terminalo veiklos analizė


Įvadas. Lietuvos kelių transporto esama padėtis. Kelių transporto perspektyvos. Terminalo paskirtis. Kelių transporto terminalai. Muitinės terminalo steigimas. Prekių sandėliavimas terminale. Krovinių išsaugojimas. Rinktinių krovinių transportavimo būdų privalumai ir trūkumai. Pristatymo sąlygos. Krovinių vežimo uab “transekspedicija” ūkinė ir finansinė analizė. Terminalo darbo analizė uab “transekspedicija. Parko struktūra. Vežamų krovinių rūšys ir struktūra. Krovinio siuntos nustatymas. Skyrių atsakomybė terminalo krovinių. Galimybė prekių saugojimo terminale. Uab “transekspedicija” paslaugos už terminalą. Uab “transekspedicija” terminalo veiklos tobulinimas. Galimybė pervežti krovinius iš vieno terminalo į kitą. Terminalo veiklos kompiuterizavimas. Terminalo panaudojimo efektyvumo didinimo krytis. Išankstinės dokumentacijos gavimas. Darbo apmokėjimo sistemos tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.

Savo terminale Vilniuje įmonė atlieka visas vežamų prekių muito importo-eksporto ir tranzito operacijas. Per mėnesį per Vilniaus terminalą pervežama daugiau kaip 700 importo-eksporto ir tranzitinių rinktinių iki 3 tonų krovinių siuntų, iš kurių beveik 50 % sudaro tranzitiniai kroviniai.

Įmonei besiplėčiantis krovinių pervežimuose, būtina plėsti terminalo paslaugų tinklą, užtikrinti,kad patalpinami į terminalą kroviniai,būtų tinkamai saugomi ir saugiai pristatyti klientams. Norint efektyviai panaudoti terminalą, reikia plėsti jo veiklą ir ją tobulinti.

Terminalai, į kuriuos kroviniai atvežami mišriomis siuntomis ir rūšiuojami, po to atskiromis siuntomis sujungiami pagal tolimesnio eismo kryptis, turi būti kruopščiai suprojektuoti ir įrengti,kad garantuotų greitą ir efektyvų darbą. Terminale būtina išskirti vietas krovinių rūšiavimui ir sandėliavimui, taip pat patogiam jų transportavimui terminalo teritorijoje.

Terminalo veiklos kompiuterizavimas yra vienas iš būdų, kuris padėtų operatyviai ir greitai gauti reikiamą informaciją apie saugomą krovinį terminale. Kiekvienas skyriaus darbuotojas turėtų galimybę gauti visą informaciją apie jam rūpimą krovinį, naudodamasis įdiegta kompiuterine programa.Dėl to paspartėtų krovinių komplektavimas , paskirstymas ir jų savalaikis pristatymas.

Kaip jau buvo minėta auksčiau, UAB “Transekspedicija” specializuojasi vežti mažus rinktinius ir dalinius krovinius, kurie keliauja iš Vakarų Europos ir Skandinavijos valstybių. Labai dažnai susidūriama su tokia problema, kaip išankstinių krovinio dokumentų nebuvimas.Dėl ko kyla sunkumų, nes neretai trūksta reikiamų leidimų kroviniui įvežti į kitą valstybę arba reikiamų duomenų apie krovinį, pildant dokumentus (TIR Carnet ir CMR).Iš anksto susisiekus su krovinio siuntėju arba gavėju,būtų galimybė kuo greičiau išspręsti visus neaiškumus,dar neatvykus kroviniui su originaliais dokumentais į terminalą.Todėl prelimenari infomacija apie krovinį ir išankstinis dokumentų gavimas, pagreitintų išvežimą iš terminalo.

Taip pat darbo apmokėjimo sistemos tobulinimas pakeltų darbuotojų suinteresuotumą geriau ir efektyviau dirbti.Pats efektyviausias būdas –įdiegti tokią apmokėjimo sistemą, kai darbuotojų atlygis tiesiogiai priklausytų nuo atlikto darbo kiekio ir rentabilumo.Šie siūlomi būdai pagerintų UAB “Transekspedicija” terminalo krovinių veiklą ir išlaikytų konkurencinį įmonės pranašumą.

  • Microsoft Word 2671 KB
  • 2013 m.
  • 68 puslapiai (16994 žodžiai)
  • Universitetas
  • Darvas
  • Krovinių terminalo veiklos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Krovinių terminalo veiklos analizė. (2013 m. Sausio 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/kroviniu-terminalo-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 16 d. 23:40
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema