Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais - praktika UAB „Olgama“


Įvadas. Įmonės veiklos charakterizavimas. Įmonės pristatymas. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Įmonės teikiamų paslaugų analizė. Įmonės rinkos analizė. Įmonės veiklos vertinimas. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus SSGG analizę. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus PEST analizę. Keleivių/krovinių vežimo maršruto. Ar logistinių procesų analizė ir problemos sprendimas. Maršruto pasirinkimas. Maršruto organizavimas ir priemonės. Maršruto sąnaudos. Logistinių procesai ir srautų judėjimo įranga ir dalyviai. Logistinių procesų ir srautų judėjimo schema įmonėje. Logistinių procesų ir srautų problemos identifikavimas ir sprendimo siūlymas. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas. Įmonės veiklos charakterizavimas. Įmonės. Įmonės veiklos vertinimas.


Apibūdinta įmonės veikla, atlikus SSGG analizę bei PEST veiksnių analizę.

Išanalizuotas racionalius keleivių/krovinių vežimo maršruto sudarymas ar įmonės logistinių procesų analizė ir problemos sprendimas

3. 4. Logistinių procesai ir srautų judėjimo įranga ir dalyviai19

3.6. Logistinių procesų ir srautų problemos identifikavimas ir sprendimo siūlymas19

Gamybinės praktikos II darbo objektas – UAB „Olgama“. Šios įmonės pagrindinė veikla krovinių vežimas tarptautiniais maršutais.

Išanalizuoti keleivių vežimo maršruto sudarymą ir išsiaiškinti ar jis pelningas./ Išanalizuoti įmonės logistinių procesų analizė ir problemos sprendimas.

Pagrindinės vežimų kryptys, maršrutai: Lieuva – Angija, Olandija - Lietuva.

UAB „WuliuAir“ turi tokius partnerius, kaip: UAB „TRANSGROUP“, UAB „AirBaltic“. Kadangi įmonė neturi savo transporto, tai visus užsakymus tvarko per partnerius, kurie užtikriną sklandų krovinių pervežimą ir pristatymą [2].

Taip pat visų pervežimų kontrolei naudojama palydovinio ryšio GPS sistema, leidžianti realiuoju laiku palaikyti ryšį su vairuotoju, gauti tikslią informaciją ne tik apie transporto priemonės buvimo vietą, bet ir krovinio temperatūrą, įvairius saugumo parametrus.

- mokesčiai į biudžetą, sudarantys 15 % nuo pelno sumos;

Pagal skaičiavimus matome, jog vidutinis darbo užmokestis yra 2320 EUR, o šiuo metu Lietuvoje vidutinis darbo užmokestis yra 600-1000 EUR. Taigi galime spręsti, kad įmonės vairuotojai uždirba daugiau nei didžioji dalis šalies gyventojų.

Įmonės finansinai rodikliai yra tokie, jog didžiausią pajamų dalį sudaro eksploatacinės pajamos, kurios sieka 4050 EUR. Rentabilumo rodiklis parodo, jog rentabilumas, t.y. vežimo pelningumas nepatenkinamas (nes rodiklis yra mažesnis negu 5%), nebuvo gauta nauda, t. y. gautos pajamos tik padengė išlaidas, todėl vertėtų atsisakyti tokio reiso.

1. UAB „Olgama“ užsiima krovinių vežimais tarptautiniais maršutais, kurios valdymo struktūra yra funkcinė, nes skirtingos funkcijos atliekamos skirtingų pareigybių darbuotojų.

Pagal apskaičiuotus rodiklius galima teikti įmonei pasiūlymų su tikslu, kad gaunamos pajamos ir pelnas didėtų, o išlaidos būtų mažinamos.

Pirma, galima įdiegti technologines naujoves, pavyzdžiui krovimo bei iškrovimo įrangą, tuo tikslu sumažėtų pakrovimo bei iškrovimo laikas.

Antra, galima įsigyti didesnio įkrovumo transporto priemonę, kurios kaina būtų nežymiai didesnė. Tada per vieną važiuotį krovinių apimtis tonomis būtų didesnė.

Trečia, galima geriau organizuoti ir valdyti darbą, mažinti išlaidos, kurios turi didelės įtakos vežimų savikainai.

  • Microsoft Word 873 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2740 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kaszalot
  • Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais - praktika UAB „Olgama“
    10 - 2 balsai (-ų)
Krovinių vežimas tarptautiniais maršrutais - praktika UAB „Olgama“. (2018 m. Gegužės 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/kroviniu-vezimas-tarptautiniais-marsrutais-praktika-uab-olgama.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 24 d. 00:21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema