Kultūrinis turizmas ir socialiniai veiksniai


Socialiniai turizmo trukumai. Socialiniu veiksniu privalumai.

Įvadas. Kultūrinio turizmo koncepcija. Turizmo samprata. Populiarėjančios turizmo rūšys. Kultūros vaidmuo turizmui. Kultūrinio turizmo samprata. Socialinių veisknių įvairovė. Socialiniai veiksniai. Kultūrinį turizmą įtakojantys socialiniai veiksniai. Socialinių veiksnių pažinimo svarba turizmo kontekste. Socialiniai – Kultūriniai veiksniai. Privalumai ir trūkumai. Privalumai. Trūkumai. Išvados. Literatūra.

Darbo objektas –socialiniai veiksniai įtakojantys kultūrinį turizmą.

Darbo tikslas – Atskleisti socialinių veiksnių vaidmenį vystant kultūrinį turizmą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti kultūrinio turizmo sampratų interpretacijas.

2.Atskleisti turizmo sampratą. Pateikti turizmo sudedamąsias dalis.

3.Atskleisti kultūros vaidmenį turizmo vystymuisi.

4.Atskleisti socialinių veiksnių įvairovę ir paaiškinti jų reikšmę kultūrinio turizmo atžvilgiu.

5.Pateikti atliktų tyrimų rezultatų, įrodančių socialinių veiksnių pažinimo svarbą turizmo kontekste

  • Turizmas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 340 KB
  • 2014 m.
  • 17 puslapių (4050 žodžiai)
  • Universitetas
  • Jakto
  • Kultūrinis turizmas ir socialiniai veiksniai
    10 - 2 balsai (-ų)
Kultūrinis turizmas ir socialiniai veiksniai. (2014 m. Balandžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/kulturinis-turizmas-ir-socialiniai-veiksniai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 05:50
×