Kūno formų tobulinimo centro verslo idėja


Įvadas. Darbo objektas. Naujos verslo idėjos realizavimas bei pateikimas rinkai. Darbo tikslas. Parengti verslo planą. Darbo uždaviniai. Pristatyti verslo idėją. Pateikti įmonės rinkodaros planą. Pateikti numatomą įmonės finansinę analizę. Verslo idėjos pristatymas. Verslo idėja. Verslo rinkos analizė. Makroekonominė aplinka. SSGG analizė. Įmonės rinkodara. P modelis. Paslauga. Verslo planas. Verslo forma. Darbuotojai. Finansinė dalis. Reklama. Numatomos pajamos pirmais metais. Partneriai. Išvados.


Verslas užima svarbią vietą šalies ūkio ekonomikoje. Jis apibūdinamas kaip įmonė, įstaiga ar firma, teikianti vartotojams produktus bei paslaugas. Norint įsijungti į „Verslo pasaulį“ reikia atidžiai išanalizuoti rinką bei kitus veiksnius darančius poveikį tolimesnei verslo ateičiai. Jog verslas klestėtų, verslininkas privalo nuolatos kurti vis naujas idėjas ir jas įgyvendinti, taip patenkindamas vis kylančius žmonių poreikius. Taigi verslas yra neatsiejamas dalykas nuo šiuolaikinio pasaulio. Visu tuo remiantis buvo sugalvota „Kūno formų tobulinimo centro“ verslo idėja.

Įgytos bei pritaikytos žinios apie sveiką gyvenimo būdą (sportas, mityba) kursų metu;

Sužinomos kulinarijos gudrybės. (Apmokymai kaip pasigaminti skanų ir sveiką maistą.)

Ekonominiai. Siekdami įgyvendinti savo poreikius žmonės renkasi prastesnes, nekokybiškas paslaugas.

Gamtiniai. Puiki vieta poilsiui, gražus kraštovaizdis, augalija, ežerai, grynas oras.

Kultūriniai. Šiais laikais žmonės vis labiau domisi savo sveikata, sveika gyvensena, sportu. Ypač prieš pavasarį/vasarą visi nori padailinti savo kūno linijas, tad pradeda sportuoti, laikosi dietų ir visokiomis priemonėmis bando atsikratyti „riebaliuko“ ir visa tai daro siekdami idealių kūno linijų, tad šis sveikatingumo centras būtu ideali vieta visiems šiems asmenims, vienoje vietoje jie gautų visas jau minėtas anksčiau paslaugas ir jų dėka įgyvendintų savo tikslą, per tam tikrą laiką išsiugdyti valią, bei įprotį tiesiog valgyti ir daryti tai, kas yra sveika ir naudinga jiems.

Konkurentai. Konkurentų, kurie vienoje vietoje suteikia savo klientams visas jau anksčiau minėtas paslaugas kaip ir nėra. Dauguma siūlo sporto, maisto programas, atskirai SPA ir pan. Panašia veikla užsiima lieknėjimo centras, kuris yra įsikūręs Vilniuje. Bet jame žmonės nėra apgyvendinami.

Pirkėjai. Didžiausią dalį sudaro asmenys, propaguojantys sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą, siekiantis įgauti ar atgauti prarastą formą. Klientų amžius įvairus pradedant nuo vaikų, baigiant senjorų. Centre yra laukiami visi, kurie nori padailinti, sutvirtinti ar sužinoti daugiau apie sveiką gyvenseną iš profesionalų lūpų.

Tiekėjai. Pradedant įgyvendinti verslo idėją, reikia pasirinkti tinkamus tiekėjus, kurie padėtų sukurti aukščiausios kokybės įvaizdį. Tai labai atsakingas žingsnis, nes tik išsirinkus tinkamus tiekėjus, bus gaunama kokybiška įranga, švieži maisto produktai ir kt.

SSGG analizė parodė sveikatingumo centro stiprybes, silpnybes, galimybes bei galimas grėsmes. Stiprybės būtu, jog vienoje vietoje yra sutelkiama įvairių specialistų įvairovė pradedant dietologais, psichologais, baigiant treneriais. Taip pat centre žmonės bus apgyvendinami visų kursų laikotarpiu. Įmonė galės pasigirti maloniu kolektyvu bei geru aptarnavimu. Visos paslaugos bus suteikiamos kokybiškai bei tinkamai. Kūno formų tobulinimo centras bus įsikūręs šalia miškų, ežerų, vienkiemyje. Įmonės paslaugų asortimentas yra gana didelis, tad klientas tikrai turės iš ko rinktis. Teikiamoms paslaugoms bus taikomos tam tikros nuolaidos ( vaikams, studentams bei senjorams). Deja ši įmonė taip pat turi ir keletą silpnybių, pirmiausia tai, jog bus gana aukštos paslaugų kainos, tad ne kiekvienas galės tai sau leisti, to pasėkoje mažėja klientų srautas, nes pasidomėję labiau gali susirasti kitas įmones, kurios jiems pasiūlys tam tikrą jų norimą paslaugą pigiau, arba tiesiog pasidomėję plačiau apie sportą, mitybą klientai tiesiog pradėtų sportuoti namų sąlygomis. Taip pat ši įmonė turi ir galimybių, pirmoji būtu ta, jog šią įmonę galėtų pareklamuoti garsūs asmenys (dainininkai, aktoriai ar sportuojantys asmenys), kurie apsilankytų šiame centre ir pasinaudotų teikiamomis paslaugomis. Ši įmonė turi ir grėsmių, pirmoji tai, jog klientai yra nepastovūs, jų nuomonės, bei norai greitai keičiasi, tad tai įtakoja klientų srautą. Taip pat kaip grėsmę galime įžvelgti ir ekonominį pavojų ( bedarbystė, darbo užmokesčio mažėjimas ir pan.), visa to pasėkoje sumažėtų klientų srautas ir įmonę gali ištikti bankrotas. Taip pat yra konkurentų grėsmė, kurie kaip išmanydami taip pat bando prasiplėsti, reklamuotis ir pritraukti kuo daugiau klientų į savo įmonę.

  • Microsoft Word 1079 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (3631 žodžiai)
  • Universitetas
  • Berazume
  • Kūno formų tobulinimo centro verslo idėja
    10 - 2 balsai (-ų)
Kūno formų tobulinimo centro verslo idėja. (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/kuno-formu-tobulinimo-centro-verslo-ideja.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 10 d. 01:47
×