Fizinis aktyvumas

nerijus

sveiki gal galetumete patarti ar net truputi paaiskinti,fizinio aktyvumo skatinimo programa 10 metu vaikams mokykloje, kokie tai gali buti pratimai. Ar manksta reikalnga tiksliau ieina i fizini aktyvuma.

KlausimaiKūno kultūraLygis: Mokykla5 atsakymaiKlausimas atsakytas
Balandžio 6 d. 21:29
Už kiekvieną geriausią atsakymą į lankytojo klausimą gausite dovanų kodą, su kuriuo galėsite užduoti savo klausimą arba nemokamai peržiūrėti norimą dokumentą iš mūsų svetainės.

Atsakymai (5)

Indrė

Pradėkime nuo fizinio aktyvumo.  Fizinis aktyvumas dažniausiai apibūdinimas kaip bet kokie kūno judesiai, kuriuos sukelia raumenų susitraukimai. Kad raumenys galėtų susitraukti ir atlikti tam tikrą darbą, reikalinga energija ir deguonis. Fizinis aktyvumas yra vienas svarbiausių organizmo energijos sunaudojimo veiksnių ir todėl yra svarbus organizmo energijos balansui palaikyti. Taigi, net mankšta jau galima sakyti įeina į fizinio aktyvumo sąvoką. Nuolat kuriamos fizinio aktyvumo skatinimo programos, jomis norima paskatinti žmones pajudėti, nes mes gyvenam technologijų pasaulyje, nuolat sėdime, mažai judame, o to pasekoje didėja tikimybė susirgti įvairiomis ligomis, prastėja savijauta bei nuotaika. Kad pagerėtų širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemų būklė, griaučių raumenų
pajėgumas, kaulinio audinio tankis bei tvirtumas, medžiagų apykaitos ziologiniai rodikliai, mažėtų streso, nerimo bei depresijos simptomai, mažėtų galimybė nutukti ar turėti antsvorį, gerėtų mokymosi rezultatai, yra rekomenduojama: Visi vaikai ir paaugliai turi kasdien sukaupti mažiausiai 60 minučių vidutinio ar didelio intensyvumo zinės veiklos. 

Pratimai ir veiklos:  važiavimas dviračiu, riedučiais ar paspirtuku, šokinėjimas antbatuto arba su treniruočių šokliuku, įvairiausi žaidimai vaikų žaidimo aikštelėse, parkuose, paplūdimiuose, sporto aikštelėse ir kiemuose, kūno kultūros pamokos mokykloje. Visa vaikų  fizinė veikla turėtų būti kiek galima įvairesnė. Intensyvesnė veikla veikla būtų greitas bėgimas, plaukimas ar intensyvūs sportiniai žaidimai: futbolas, krepšinis, rankinis, kvadratas ir kt., taip pat papildomi užsiėmimai sporto būreliuose ar sporto mokyklose.  Fiziniai veiksmai, kurie stiprina raumenis, didina jų jėgą ir kaulų tvirtumą bei tankį tai jėgos pratimai su svarmenimis ar savo kūno svoriu (dažniausiai siūlomi paauglystėje) arba judėjimas, kurio metu įveikiamas pasipriešinimas. Pavyzdžiui, karstymasis, laipiojimas, šokinėjimas žaidimo aikštelėse, kliūčių ruožuose, laipynių parkuose, tokios sporto rūšys kaip gimnastika, irklavimas, lengvoji atletika, lauko tenisas ir kt.

Balandžio 6 d. 21:51 Geriausias atsakymas
Edvinas

nekreipkite demesio man yra uzduotas namu darbas

Balandžio 7 d. 09:16
Laura

Vaikus skatinti sportuoti gali padėti mankštos su muzika, apdovanojimai už įvykdytas užduotis.

Balandžio 7 d. 10:30
121

P

radėkime nuo fizinio aktyvumo.  Fizinis aktyvumas dažniausiai apibūdinimas kaip bet kokie kūno judesiai, kuriuos sukelia raumenų susitraukimai. Kad raumenys galėtų susitraukti ir atlikti tam tikrą darbą, reikalinga energija ir deguonis. Fizinis aktyvumas yra vienas svarbiausių organizmo energijos sunaudojimo veiksnių ir todėl yra svarbus organizmo energijos balansui palaikyti. Taigi, net mankšta jau galima sakyti įeina į fizinio aktyvumo sąvoką. Nuolat kuriamos fizinio aktyvumo skatinimo programos, jomis norima paskatinti žmones pajudėti, nes mes gyvenam technologijų pasaulyje, nuolat sėdime, mažai judame, o to pasekoje didėja tikimybė susirgti įvairiomis ligomis, prastėja savijauta bei nuotaika. Kad pagerėtų širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemų būklė, griaučių raumenų
pajėgumas, kaulinio audinio tankis bei tvirtumas, medžiagų apykaitos ziologiniai rodikliai, mažėtų streso, nerimo bei depresijos simptomai, mažėtų galimybė nutukti ar turėti antsvorį, gerėtų mokymosi rezultatai, yra rekomenduojama: Visi vaikai ir paaugliai turi kasdien sukaupti mažiausiai 60 minučių vidutinio ar didelio intensyvumo zinės veiklos. 

Pratimai ir veiklos:  važiavimas dviračiu, riedučiais ar paspirtuku, šokinėjimas antbatuto arba su treniruočių šokliuku, įvairiausi žaidimai vaikų žaidimo aikštelėse, parkuose, paplūdimiuose, sporto aikštelėse ir kiemuose, kūno kultūros pamokos mokykloje. Visa vaikų  fizinė veikla turėtų būti kiek galima įvairesnė. Intensyvesnė veikla veikla būtų greitas bėgimas, plaukimas ar intensyvūs sportiniai žaidimai: futbolas, krepšinis, rankinis, kvadratas ir kt., taip pat papildomi užsiėmimai sporto būreliuose ar sporto mokyklose.  Fiziniai veiksmai, kurie stiprina raumenis, didina jų jėgą ir kaulų tvirtumą bei tankį tai jėgos pratimai su svarmenimis ar savo kūno svoriu (dažniausiai siūlomi paauglystėje) arba judėjimas, kurio metu įveikiamas pasipriešinimas. Pavyzdžiui, karstymasis, laipiojimas, šokinėjimas žaidimo aikštelėse, kliūčių ruožuose, laipynių parkuose, tokios sporto rūšys kaip gimnastika, irklavimas, lengvoji atletika, lauko tenisas ir kt.

Balandžio 7 d. 13:03
Tadas

Manau kad vaikus paskatintu sportuoti muzika, tiesiog paaiskinimas sporto svarbos ir gal prizai uz gerai atliktas uzduots

Balandžio 8 d. 09:14
Šis klausimas jau atsakytas. Atsakykite į klausimus, kurie laukia atsakymo.
×
109 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo