Kūno kultūros pamokos planas: vidutinių ir ilgų nuotolių bėgikų jėgos, ištvermės ugdymas


Parengiamoji pamokos dalis 12min. Bendrojo lavinimo pratimai. Kaklo raumenims. Pilvo preso raumenims. Pagrindinė pamokos dalis 30 – 32 min. Pratimų kompleksas jėgos ištvermei. Pratimai su gimnastikos kamuoliu porose. Baigiamoji dalis 5min. Inventoriaus sutvarkymas , pamokos aptarimas.


Visi pratimai atliekami iš karto. Vienas vaikas atlieka vieną pratimą, kitas kitą. Po komandos keičiamasi pratimais. Pratimus kartoti 2 kartus. Po kiekvienos serijos 200m. lėto bėgimo.

Mokiniai sudaro ratuką, viduryje vienas užsimerkia. Vienas iš rato mokinys suploja, o viduryje esantis atsimerkia ir bando atspėti kas suplojo. Atspėjus pasikeičiama vietomis.

  • Microsoft Word 151 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (721 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aurika
  • Kūno kultūros pamokos planas: vidutinių ir ilgų nuotolių bėgikų jėgos, ištvermės ugdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kūno kultūros pamokos planas: vidutinių ir ilgų nuotolių bėgikų jėgos, ištvermės ugdymas. (2019 m. Gegužės 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-planas-vidutiniu-ir-ilgu-nuotoliu-begiku-jegos-istvermes-ugdymas.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 26 d. 14:50
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema