Lėktuvų vairų valdymo sistema


Kursinio darbo užduotis. Įvadas. Darbo duomenys. Aprašomoji dalis. Automatinių valdymo sistemų sudarymo principai. Atviroji ir uždaroji valdymo sistemos. Sistemų stabilumo tyrimo metodai. Projektavimo dalis. Automatinės valdymo sistemos (AVS) diferencialinės lygtys. AVS elementų operacinės lygtys. AVS elementų perdavimo funkcijos. AVS struktūrinės schemos prastinimas. Atvirosios sistemos perdavimo funkcijos radimas. Atvirosios sistemos stiprinimo koeficiento radimas. Uždarosios sistemos perdavimo funkcijos radimas. Sistemos stabilumo patikrinimas algebriniu ir Naikvisto metodu. Atvirosios sistemos Bode diagramų sudarymas. Koregavimo grandies parinkimas. Sistemos atsako į vienetinį šuolinį poveikį ir augantį signalą. Skaičiavimas. Projekto skaičiavimo scriptas. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Įvadas (projektuojamo objekto paskirtis, pačio objekto trumpas aprašas, temos aktualumas, praktinė darbo reikšmė, darbo tikslas ir uždaviniai).

Įprastinė fiksuoto sparno valdymo sistema susideda iš skrydžio valdymo paviršių, atitinkamų pilotų valdiklių, jungiamųjų linijų ir būtinų valdymo mechanizmų orlaivio krypčiai valdyti skrydžio metu. Lėktuvo variklio varikliai taip pat laikomi skrydžio valdikliais, nes jie keičia greitį.

Paprastai pirminis kabinos skrydžio valdymas nustatomas taip: Valdymo jungas (dar vadinamas kontrolinio stulpelio), centrine lazdele arba šonine lazda (pastarosios dvi taip pat vadinamos vadove arba kreiptuvu) valdo orlaivio ritinį ir žingsnį, judindamas elektronus (arba aktyvuojant sparno poslinkį kai kuriuose labai ankstyvasis orlaivio dizainas), kai jis pasisuko arba nukreipiamas į kairę ir dešinę, ir keltuvus važiuojant atgal arba į priekį vairo pedalai, arba ankstesni, iki 1919 m. "vairo barai", valdyti ašigalį, kuris perkelia vairą; Kairė kojelė į priekį perkelia vairą į kairę. droselio valdikliai, skirti valdyti variklio sūkių skaičių arba variklio orlaivio trauką. Valdymo kojos taip pat labai skiriasi tarp orlaivių. Yra juokeliai, kuriuose ritinėlis yra valdomas, pasukant jungtį pagal laikrodžio rodyklę / prieš laikrodžio rodyklę (pvz., Vairuojant automobilį) ir kalibruojant, reguliuojant valdymo sklendę įstumkite į tave arba toli, o kitose - taškas valdomas, nuleidus jungtį į ir iš jo prietaisų skydo (kaip ir dauguma Cessnas, pvz., 152 ir 172), o kai kuriuose ritiniuose valdoma, slenkant visą jungtį į kairę ir dešinę (pvz., Cessna 162). Skirtingi orlaiviai taip pat skiriasi nuo centro. Kai kurie tiesiogiai sujungiami su valdymo paviršiumi naudodamiesi kabeliais, kiti ("fly-by-wire" lėktuvai) tarpusavyje jungia kompiuterį, o tada valdo elektros pavarą.

Pagal mano variantą J/3 , tai inercijos momentas lygus 0,303.

  • Microsoft Word 965 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (2556 žodžiai)
  • Kolegija
  • Domantas
  • Lėktuvų vairų valdymo sistema
    10 - 1 balsai (-ų)
Lėktuvų vairų valdymo sistema. (2019 m. Vasario 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/lektuvu-vairu-valdymo-sistema.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 19 d. 21:47
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!