Lengvojo automobilio paminų valdymo robotas


Paveikslėlių sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Esamų paminų robotų konstrukcijų apžvalga. Stabdžių robotas. Akceleratoriaus robotas. BR1000 mechaninė įranga ir tvirtinimas. Alternatyvus sumontavimo būdas „Under – seat“ montavimo modelis. CBAR kombinuotas stabdžių ir akceleratoriaus robotas. AR1 mechaninė įranga ir paruošimas. Valdymo galimybės. Stabdžių roboto. Akceleratoriaus. Elektros variklio parinkimas. Elektros variklio duomenys. Diržinės pavaros skaičiavimas. Atsparuminiai skaičiavimai. Kirpimo sąlygų skaičiavimai. Gniuždymo sąlygų skaičiavimas. Stabdymo jėgos. Ekonominė dalis. Medžiagos ir žaliavos. Darbo užmokestis. Darbu sauga ir aplinkosauga. Aplinkosauga. Darbo sauga atliekant suvirinimo darbus. Išvados. Literatūra. Priedai.


Stabdžių robotas – tai robotas kuris siunčia pakartotinus tikslius impulsus transporto priemonės stabdžių pedalui, kuris leidžia atlikti badymus trasoje arba laboratorijoje. Sistema yra sukurta taip, kad mašina gali būti naudojama saugiai ir paprastai. Tokio tipo robotai gali būti naudojami ir lengvosiose transporto priemonėse ir vilkikuose.

Akceleratoriaus robotas – suteikia galimybę tiksliai valdyti akceleratoriaus pedalą, kuris leidžia pasiekti tikslią greičio kontrolę.

Stabdžių robotas gali būti užprogramuotas, kad veiktų pagal pasirinktą valdymo būdą:

Pozicijos valdymas kartu su ataskaita paimta iš variklio arba iš sujungtos su pamina

Galios kontrolė kartu su ataskaita iš padavimo celės matuojančios paminos jėgą

Stabdymo kontrolė kartu su duomenimis iš akcelerometro matuojančio automobilio lėtėjimą

Valdo abu pedalus su pakankamai jėgos imituoti tipinius pedalų paspaudimus. Didesnės greičio galimybės negu BR1000, kurios gali būti naudojamos įjungti stabdžių pagalbos funkcijas

Stabdžių robotas įrodė, kad žymiai pagerina tikslumą ir pakartodamas daugelį tipinių standžių testų, kurie ankščiau buvo atliekami vairuotojų ir žymiai sumažino testams atlikti reikalingą laiką.

Geriausi pritaikymas, kurį galima pasiekti priklauso nuo variklio pavaros greičio ir pačios transporto priemonės charakteristikų. Tarkim, kad sistema kontroliuoja stabdžių paminos jėgą , tada laikas reikalingas pasiekti didžiausią jėgą priklausys nuo paminos standumo.

Pavara yra pritaisoma priekyje prie sėdynės rėmo (kuri yra po vairuotojo kojomis). Tai leidžia, suderinti robotą taip, kad jis stovėtų skersine kryptimi pedalui, o besisukdama elektrinė pavara remiasi į automobilio grindis. Išėjimo veleno pavara tempia dviejų svirčių mechanizmą, kuris pritaiko pedalui stūmimo jėgą. Stūmimo svirties ilgis gali būti pritaikytas skirtingoms sėdynių pozicijoms. Stumiamoji svirtis veikia atkartodama vairuotojo kojos veiksmus, todėl jėga išmatuota su jėgos matuokliu prilygsta darbui kurį atliktų vairuotojas. Dvi svirtis mechanizmas leidžią operatoriui pertvarkyti robotą ir pritaikyti stabdžius bekuriame eksperimento taške.

Šio tipo montavimo sistema leidžia lengvesnį montavimą stabdžių robotui ir palieka pakankamai vietos akceleratoriaus robotui, pavaros perjungimo robotui ir saugumo pavarai skirtai DTS. Standartinė vairuotojo sėdynė turi būti pašalinama iš transporto priemonės, tam kad robotas būtų saugiai pritvirtintas prie grindų naudojant sėdynės jungimo taškus.

Nors šie pakeitimai buvo pritaikyti DTS, tai taip pat gali būti pritaikyta standartiniam stabdžių roboto bandymui, kadangi tai siūlo pakaitinius ir standesnius montavimo būdus. Ilgesnis instaliavimo laikas ir reikalavimai išskirtiniams rėmams padaro šį montavimo būdą labiau tinkamą ilgesniems testavimas nedideliam skaičiui mašinų.

CBAR naudoja vieną motorą/ pavarų dėžę per krumpliaračių ir svirčių sistemą gali judinti abu stabdžių ir akceleratoriaus pedalus (ne abu kartu). Jis valdomas tokia pačia „easy – to – use“ programine įranga kaip ir ABD automobilių robotai ir gali atlikti tiek pat testų.

CBAR buvo skurtas suteikti pakankamai jėgos/greičio, kad būtu galima atlikti pačius prasčiausius vairavimo scenarijus. Didelio greičio galimybes CBAR padaro jį labiau tinkamą sukelti ir testuoti stabdžių pagalbines sistemas.

Jeigu sistema bando kontroliuoti lėtėjimą, tada turi būti naudojamas akcelerometras, kad būtu gaunama ataskaita. Lėtėjimo kontrolė yra pati sudėtingiausias kontrolės rėžimas stabdžių robotui, todėl kad garsai atsirandantis akcelerometro signaluose ir laiko tarpas tarp transporto priemonės lėtėjimo atsako. Šios dvi problemos reiškia kad lėtėjimo kontrolė yra garsesnė negu pozicijos ar jėgos.

  • Microsoft Word 3593 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 53 puslapiai (6454 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gražvydas
  • Lengvojo automobilio paminų valdymo robotas
    10 - 1 balsai (-ų)
Lengvojo automobilio paminų valdymo robotas. (2017 m. Gruodžio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/lengvojo-automobilio-paminu-valdymo-robotas.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 22 d. 13:45
×