Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka: veiklos prieš mokymą (si)


Seminaras Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka veiklos prieš mokymą si. Teorinės ir praktinės užduotys 1 užduotis. Kaip šiandien suprantamas mokymas is ? Kokia turėtų būti pamokos pradžia. Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų pradžių fragmentų analizė. Pamokos pradžios vertinimo kriterijai Mokytojo ir mokinių veiklų aprašymas. Pamokos uždaviniopasakymas Smalsumo sužadinimas. Mokinių įsitraukimo į pamoką paskatinimas. Mokiniamsliepiama įgarsinti filmuką , jiems uždavinėjami klausimai iš filmuko medžiagos tad jie privalo aktyviai dalyvauti pamokos veikloje. Mokinių filmuko įgarsinimas , jo aptarimas ugdo mokinių kūrybinius gebėjimus kurti pasakojimą su aprašymo elementais. Vaikams reikia eiti prieš visą klasę improvizuotai įgarsinti filmuką. Puiku , jog vaikams reikia įgarsinti filmuką. Pamokos uždavinio pasakymas Smalsumo sužadinimas. Mokytoja parodo mokiniams žaislą , tai juos sudomina. Pamokos uždavinio pasakymas yra tinkamas. Gerai , kad mokytoja leidžia pasireikšti daugumai mokinių.


kuo konstruktyvistinė mokymosi samprata, kuri siejama su laisvojo ugdymo paradigma, skiriasi nuo bihevioristinės mokymo sampratos, kuri siejama su klasikine ugdymo paradigma?

Remdamiesi nurodytais šaltiniais, raštu suformuluokite 10 teiginių atmintinę sau, kaip būsimajam mokytojui, kaip turėtumėte planuoti ir organizuoti mokymą(si), kad jūsų veikla būtų veiksminga.

Hattie J. Matomas mokymasis. Mokytojo vadovas. Vilnius: 2012, p. 77–102.

3 užduotis.Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų pradžių fragmentų analizė.Peržiūrėkite filmuotų lietuvių kalbos ir literatūros pamokų pradžių fragmentus (1 ir 2 pavyzdžiai) ir pasiruoškite juos aptarti žodžiu seminare pagal savarankiškai suformuluotus vertinimo kriterijus (žr. 2 užduotį).Galite užpildyti toliau pateiktą lentelę.

1 pavyzdys. Pasakojimas su aprašymo elementais 6 kl. Mokytoja Rūta Čėsnienė:

2 pavyzdys.J. Degutytės eilėraščio „Močiutė kerpa avį“ perkeltinė prasmė. Mokytoja Kristina Naujokaitytė:

2) Puiku, kad mokiniams rodomas filmukas, tačiau jis, manau galėtų būti įdomesnis ,jame, apart lempų, galėtų dalyvauti ir gyvi žmonės, manau, taip mokinius pavyktų dar labiau sudominti.

3) Filmuko įgarsinime galėtų dalyvauti daugiau nei du žmonės, visi klasės mokiniai galėtų pasiskirstyti grupėmis po du mokinius bei kiekviena grupė galėtų savaip įgarsinti filmuką. Tokiu būdu galėtų pasirekšti ir į pamoką būtų įtraukti visi klasės mokiniai.

  • Microsoft Word 25 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (788 žodžiai)
  • Mokykla
  • Gabrielė
  • Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka: veiklos prieš mokymą (si)
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvių kalbos ir literatūros pamoka: veiklos prieš mokymą (si). (2017 m. Gruodžio 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/lietuviu-kalbos-ir-literaturos-pamoka-veiklos-pries-mokyma-si.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 27 d. 18:41
×
146 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo