Lietuvių kalbos ir literatūros užduočių kūrimas


Užduotis. Trumpalaikių mokymo si užduočių kūrimas. Užduotis darbas poromis . Kultūrinės literatūrinės kompetencijos ugdymo užduočių kūrimas. Klausimai , užduotys Atsakymai į klausimus ar užduočių atliktys Bloomo taksonomijos lygmuo. Dalis 4 užduotis. Lingvistinės ir diskurso kompetencijos ugdymo užduotys darbas poromis. Klausimai , užduotys Užduočių atliktys Bloomo taksonomijos lygmuo. Aakršajko aabl ėpor.


1 užduotis. Klausimų formulavimo teoriniai aspektai.Atidžiai perskaitykite rekomendacijas, kaip tinkamai formuluoti klausimus,remiantis Bloomo taksonomija, ir pasižymėkite svarbiausius teiginius, kuriais vadovausitės atlikdami praktines užduotis.

Užduotys yra dviejų tipų: atgaminimo, kurios pagal bloomo taksonomiją atitinką žemesnįjį mąstymo lygį ir mąstymo užduotys, kurios priskiriamos prie aukštesniųjų gebėjimų lygmens.

Atmintis stiprinama pasikartojimu, o ne trukme. Naudinga susikurti modelį ir j kartojimas padeda pažinti atskirtus informacijos elementus.

Naudinga gebėti struktūruoti savo turimas žinias, pamačius naują užduotį, ieškoti kokias sąlygas ji atitinka.

Mokiniams reikia laiko susipažinti su nauju turiniu, taigi informacija neturėtų būti išdėstoma per greitai. 1

Klausinėjant visą klasę, reikia stengtis klausimus pateikti kuo plačiau, įtraukiant net ir tyliausius mokinius.

Klausimai skirstomi į atviruosius (aukštesniojo mąstymo) ir uždaruosius, pastarieji galėtų būti priskiriami prie žemesniojo mąstymo lygmens.

Pavyzdžiui, klausimai apie faktus yra žemesniojo mąstymo lygmens, nes jie neskatina ilgai mąstyti, taikyti išmoktas sąvokas ar dėsnius.

Aukštesnieji kausimų tipai yra hipopetiniai spėjimai (kas atsitikų jei patektume į kitą planetą?), įvertinimo (kokų yra įrodymų, kad egzistuoja ..?), problemų sprendimo klausimai taip pat klausimai, kuriais prašoma išvardinti priežastis (kodėl 3iojo pasaulio šalių gyventojai turi tiek daug vaikų?)

Klausimo metodu ne tik galima sužinoti apie mokinių žinias, bet ir perteikti jiems informaciją, pasitelkiant logines jungtis tarp klausimų. Juk niš vieno fakto galima sudaryti daugiau nei vieną klausimą.

Klausimais galima išjudinti neatidų mokinį, nustatyti, kas mokiniui sunku, kas lengvai suprantama. 2

Pažįstant mokinius reikia parinkti juos sudominantį turinį. Galima pamokos pradžioje sugalvoti klausimą, į kurį atsakyta pabaigoje.

Pamokos viduryje mokytojas turi pateikti klausimus, kad išsiaiškintų kaip mokiniai supranta medžiagą.

Pateikti klausimus, skatinančius mokinius remtis savo patyrimu ir reikalaujančius pagrįsti savo požiūrį.

Daugiau pateikti atvirų klausimų, kad mokiniai būtų aktyvesni ir išsakytų savo mintis.

2 užduotis. Trumpalaikių mokymo(si) užduočių kūrimas. Skaitydami nurodytą literatūrą, pasižymėkite svarbiausius teiginius, kuriais remsitės kurdami lietuvių kalbos ir literatūros užduotis.

  • Microsoft Word 30 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1722 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabrielė
  • Lietuvių kalbos ir literatūros užduočių kūrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvių kalbos ir literatūros užduočių kūrimas. (2017 m. Gruodžio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/lietuviu-kalbos-ir-literaturos-uzduociu-kurimas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 20 d. 15:19
×