Lietuvos edukologijos universiteto ištęstinių studijų studentų mokymosi motyvacija, akademinis saviveiksmingumas ir profesinės aspiracijos


Įvadas. Pagrindinės sąvokos. Literatūros apžvalga. Mokymosi motyvacijos samprata. Mokymosi motyvacijos rūšys. Suaugusiųjų asmenų mokymosi motyvai. Akademinio saviveiksmingumo samprata. Saviveiksmingumo formavimasis. Aukšto ir žemo saviveiksmingumo reikšmė žmogaus funkcionavimui. Profesinių aspiracijų samprata. Tyrimo objektas ir metodika. Tyrimo objektas, tikslas ir uždaviniai. Tyrimo metodika. Rezultatai. Aprašomoji statistika. Tyrimo hipotezių tikrinimas. Rezultatų aptarimas. Tyrimo ribotumas ir tolesnių tyrimų gairės. Išvados. Literatūra. Santrauka. Summary. Priedai.

TIKSLAS: ištirti suaugusiųjų mokymosi motyvacijos, akademinio saviveiksmingumo ir profesinių aspiracijų sąsajas.

Uždaviniai:

•Įvertinti suaugusiųjų mokymosi motyvaciją;

•Įvertinti suaugusiųjų akademinį saviveiksmingumą;

•Įvertinti suaugusiųjų profesinių aspiracijų lygį;

•Nustatyti suaugusiųjų mokymosi motyvacijos, akademinio saviveiksmingumo ir profesinių aspiracijų sąsajas.

Tyrime dalyvavo 87 Lietuvos edukologijos universiteto įvairių specialybių ištęstinių studijų studentai.

  • Pedagogika Bakalauro darbas
  • Microsoft Word 215 KB
  • 2014 m.
  • 45 puslapiai (9500 žodžiai)
  • Simona
  • Lietuvos edukologijos universiteto ištęstinių studijų studentų mokymosi motyvacija, akademinis saviveiksmingumas ir profesinės aspiracijos
    10 - 2 balsai (-ų)
Lietuvos edukologijos universiteto ištęstinių studijų studentų mokymosi motyvacija, akademinis saviveiksmingumas ir profesinės aspiracijos. (2014 m. Gruodžio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/lietuvos-edukologijos-universiteto-istestiniu-studiju-studentu-mokymosi-motyvacija-akademinis-saviveiksmingumas-ir-profesines-aspiracijos.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 10:59
×