Lietuvos ir Italijos oro transporto elementai


Įvadas. Oro uostai. Orlaiviai. Lietuvos ir Didžiosios Britanijos oro transporto elementų palyginimas. Orlaivių lyginimo analizė. Oro laineriai, kurie leidžiasi ir kyla Palangos tarptautiniame oro uoste. Saab. Jak. Oro laineriai, kurie leidžiasi Didžiosios Britanijos Heathrow, Manchester ir Gatwick traptautiniuose oro uostuose. Airbus A. Išvados. Literatūra.


Lyginant Lietuvos oro uostus su Didžiosios Britanijos, galima pamatyti, jog Heathrow, Manchester ir Gatwick tarptautiniai oro uostai sudaro geresnias sąlygas kilti ir leistis didelių gabaritų oro laineriams nei Vilniaus Kauno ar Palangos tarptautiniai oro uostai;

Tarp Lietuvos ir Didžiosios Britanijos skrydžių krypčių matomas ryškus skirtumas, kurį lemia aviakompanijų gausa, pakilimo takų ir terminalų dydis bei kokybė, infrastruktūros plėtra ir kita;

Lietuvos geografinė ir geopolitinė padėtis nėra palanki ir paklausi oro transporto atžvilgiu, lyginant su Didžiąja Britanija, tačiau šalis nenuleidžia rankų, deda įvairias priemones, jog situacija pagerėtų, todėl oro uostose pastebimas keleivių srautų padidėjimas, nes nuolat atsiranda naujų skrydžių maršrutų;

Pagal terminalų patalpų išdėstymą tiek Lietuvos, tiek Didžiosios Britanijos oro uostų terminalai yra panašūs: terminalo teritorija skirstoma į atvykimo ir išvykimo sritis;

Pagal terminalų patalpų įrengimą, tiek Lietuvos, tiek Didžiosios Britanijos oro uostų terminalai yra panašūs – atvykimo ir išvykimo zonose išdėlioti tokie patys komponentai;

Pagal atliekamas procedūras abiejų valstybių oro uostų keleivių terminalai nesiskiria, atliekamos vienodos saugumo patikros, muitinės ir kt. procedūros;

Pagal teikiamas paslaugas abiejų šalių oro uostų terminalai yra labai panašūs, nes abiejų jų tikslas yra patenkinti kiek įmanoma daugiau keleivių poreikių, kada keleiviai yra terminale ar planuoja savo kelionę iš jo, o keleivių poreikiai šiuo atžvilgiu taip pat yra panašūs;

Didžiosios Britanijos ir Lietuvos oro uostų KTT skiriasi dėl įvairių priežasčių, tačiau pagrindinės yra ekonominio šalių lygio skirtumai, žmonių judumo skirtumai bei oro uostus supanti infrastruktūra;

Nors Lietuvos KTT nėra taip gerai pritaikyti didelių gabaritų lėktuvams priimti (tam pritaikytas tik Kauno oro uostas) kaip Didžiosios Britanijos oro uostų KTT, valstybė dėl to nieko nepraranda dėl jos ir Didžiosio Britanijos dydžių skirtumo- tokiai mažai valstybei kaip Lietuva nereikia tiek skrydžių per dieną, nes tiesiog tam nėra paklausos;

Jeigu būtų nuspręsta ilginti Vilniaus oro uosto ir Palangos oro uosto KTT, tai būtų neefektyvi investicija, kuri vargu ar atsipirktų dėl mažo žmonių judumo (palyginus su Didžiaja Britanija) bei neaukšto ekonominio šalies lygio.

  • Microsoft Word 151 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2195 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabrielė
  • Lietuvos ir Italijos oro transporto elementai
    10 - 3 balsai (-ų)
Lietuvos ir Italijos oro transporto elementai. (2019 m. Birželio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/lietuvos-ir-italijos-oro-transporto-elementai.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 19 d. 22:54
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!