Linijinė ir spalvinė perspektyva, proporcijos, stilizacija, sąlygiškumas


Linijinė ir spalvinė perspektyva, proporcijos, stilizacija, sąlygiškumas. Skadrės skirtos pokalbiui apie perspektyvą. Pamokos tikslas susipažinti vaizdinės medžiagos pagalba su linijine ir spalvine perspektyva. Pamokos uždaviniai Taikant įvairias technikas ir dėsnius susipažinti su linijine ir spalvine perspektyva. Perspektyva – daiktų vaizdavimas plokštumoje taip. Rafaelis(Raffaello). Freska ,,Atėnų mokykla’’, 1508-1511m. Vatikano rūmai. Roma. Ulica w Wilnie. XIX a. // Dominkonų gatvė. Muzeum Narodowe, Kraków / Nacionalinis Muziejus. Spalvinė perspektyva– perspektyvos rūšis erdvės iliuzija plokštumoje. Grigol Ghvania „Šardenės kavinė“. Proporcijos – darnus daikto dalių santykis.


Pamokos uždaviniai: Taikant įvairias technikas ir dėsnius susipažinti su linijine ir spalvine perspektyva, proporcijomis, stilizacija, sąlygiškumu. Ugdyti kūrybiškumą, savarankiškumą, bendradarbiavimo kultūrą. Mokyti efektyviai dirbti grupėse.

Perspektyva – daiktų vaizdavimas plokštumoje taip, kaip jie atrodo erdvėje, sukuriant tikrovės vaizdo ir erdvės iliuziją.

  • MS PowerPoint 5138 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (215 žodžiai)
  • Mokykla
  • Ana
  • Linijinė ir spalvinė perspektyva, proporcijos, stilizacija, sąlygiškumas
    10 - 4 balsai (-ų)
Linijinė ir spalvinė perspektyva, proporcijos, stilizacija, sąlygiškumas . (2017 m. Lapkričio 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/linijine-ir-spalvine-perspektyva-proporcijos-stilizacija-salygiskumas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 18 d. 01:15
×