Traukiniai ant magnetinės pagalvės

Beatričė

Traukinių ant magnetinės pagalvės infrostruktūra. Maksimalus tokių traukinių greitis. Privalumai bei trūkumai tokiems traukiniams.

KlausimaiLogistika3 atsakymaiKlausimas atsakytas
Gegužės 15 d. 17:36
Padėkite kitiems ir kiti padės Jums! Išsamiai atsakykite į lankytojo klausimą ir galėsite užduoti savo klausimą arba peržiūrėti norimą dokumentą iš mūsų svetainės. Dovanų kodą gaunate, kai jūsų atsakymas atsako į klausimą su paaiškinimais ir išrenkamas geriausiu atsakymu.

Atsakymai (3)

Rita

Didžiausias greitis apie 500-600 km/h, 2015 metais Japonijoje buvo pasiektas 603 km/h

Privalumai ir trūkumai:

1.Bėgiai. Šiuo metu naudojami MAGLEV traukiniai yra nesuderinami su tradiciniais bėgiais ir
dėl to reikia tiesti naujus specialius bėgius. Priešingai tradiciniai greitieji traukiniai (TGV)
gali važiuoti sumažintu greičiu jau naudojama geležinkelio infrastruktūra, todėl mažėja
išlaidos, nes nauja infrastruktūra būtų ypač brangi (pavyzdžiui, privažiavimas į miesto
terminalus).
2. Veiksmingumas. Dėl mažo fizinio kontakto tarp specialių bėgių ir traukinio, MAGLEV
traukiniai nepatiria riedėjimo pasipriešinimo, t. y. nėra kontakto tarp rato ir bėgių. Dėl mažo
elektromagnetinio pasipriešinimo padidėja energijos panaudojimo veiksmingumas.
3. Svoris. Didelis elektromagnetų svoris yra pagrindinė EMS ir EDS technologijų problema.
Norint pakelti didžiulį traukinį, reikia labai stipraus magnetinio lauko. Vienas iš sprendimo
būdų yra superlaidininkai, kurie pagerintų elektromagnetų efektyvumą ir sumažintų
energijos sąnaudas, reikalingas palaikyti magnetinį lauką.
4. Triukšmas. Kadangi MAGLEV traukinio pagrindinis triukšmo šaltinis yra oro dinaminė
varža, jis sukelia apie 12 dB mažesnį triukšmą nei tradiciniai traukiniai važiuojant tais pačias
greičiais.
5. Ekonomika. Nors didelio greičio MAGLEV infrastruktūra yra brangi, tačiau sutaupoma daug
lėšų ją eksploatuojant ir išlaikant: išlaikymas mažesnis nei tradicinių greitųjų traukinių,
lėktuvų ar netgi tarpmiestinių autobusų. Daugiausia energijos sunaudojama oro dinaminiam
pasipriešinimui įveikti, kaip ir bet kurios kitos greitos transporto priemonės judančios oro
terpėje.
6. Kelio parametrai. MAGLEV technologijos traukiniai nesunkiai įveikia 10 ‰ įkalnes. Tai
beveik 3 kartus statesnės įkalnės lyginant su tradicinės geležinkelio sistemos greitųjų
traukinių maksimaliais įveikimo nuolydžiais (iki 4 ‰). Taip pat MAGLEV sistemos
traukiniai gali važiuoti (100 – 150) km/h didesniais greičiais tomis pačiomis bėgių kreivėmis

Gegužės 17 d. 10:33 Geriausias atsakymas
Greta

Didžiausias greitis apie 500-600 km/h, 2015 metais Japonijoje buvo pasiektas 603 km/h

Privalumai ir trūkumai:

1.Bėgiai. Šiuo metu naudojami MAGLEV traukiniai yra nesuderinami su tradiciniais bėgiais ir
dėl to reikia tiesti naujus specialius bėgius. Priešingai tradiciniai greitieji traukiniai (TGV)
gali važiuoti sumažintu greičiu jau naudojama geležinkelio infrastruktūra, todėl mažėja
išlaidos, nes nauja infrastruktūra būtų ypač brangi (pavyzdžiui, privažiavimas į miesto
terminalus).
2. Veiksmingumas. Dėl mažo fizinio kontakto tarp specialių bėgių ir traukinio, MAGLEV
traukiniai nepatiria riedėjimo pasipriešinimo, t. y. nėra kontakto tarp rato ir bėgių. Dėl mažo
elektromagnetinio pasipriešinimo padidėja energijos panaudojimo veiksmingumas.
3. Svoris. Didelis elektromagnetų svoris yra pagrindinė EMS ir EDS technologijų problema.
Norint pakelti didžiulį traukinį, reikia labai stipraus magnetinio lauko. Vienas iš sprendimo
būdų yra superlaidininkai, kurie pagerintų elektromagnetų efektyvumą ir sumažintų
energijos sąnaudas, reikalingas palaikyti magnetinį lauką.
4. Triukšmas. Kadangi MAGLEV traukinio pagrindinis triukšmo šaltinis yra oro dinaminė
varža, jis sukelia apie 12 dB mažesnį triukšmą nei tradiciniai traukiniai važiuojant tais pačias
greičiais.
5. Ekonomika. Nors didelio greičio MAGLEV infrastruktūra yra brangi, tačiau sutaupoma daug
lėšų ją eksploatuojant ir išlaikant: išlaikymas mažesnis nei tradicinių greitųjų traukinių,
lėktuvų ar netgi tarpmiestinių autobusų. Daugiausia energijos sunaudojama oro dinaminiam
pasipriešinimui įveikti, kaip ir bet kurios kitos greitos transporto priemonės judančios oro
terpėje.
6. Kelio parametrai. MAGLEV technologijos traukiniai nesunkiai įveikia 10 ‰ įkalnes. Tai
beveik 3 kartus statesnės įkalnės lyginant su tradici

Gegužės 29 d. 22:11
greta

2. Veiksmingumas. Dėl mažo fizinio kontakto tarp specialių bėgių ir traukinio, MAGLEV
traukiniai nepatiria riedėjimo pasipriešinimo, t. y. nėra kontakto tarp rato ir bėgių. Dėl mažo
elektromagnetinio pasipriešinimo padidėja energijos panaudojimo veiksmingumas.
3. Svoris. Didelis elektromagnetų svoris yra pagrindinė EMS ir EDS technologijų problema.
Norint pakelti didžiulį traukinį, reikia labai stipraus magnetinio lauko. Vienas iš sprendimo
būdų yra superlaidininkai, kurie pagerintų elektromagnetų efektyvumą ir sumažintų
energijos sąnaudas, reikalingas palaikyti magnetinį lauką.
4. Triukšmas. Kadangi MAGLEV traukinio pagrindinis triukšmo šaltinis yra oro dinaminė
varža, jis sukelia apie 12 dB mažesnį triukšmą nei tradiciniai traukiniai važiuojant tais pačias
greičiais.
5. Ekonomika. Nors didelio greičio MAGLEV infrastruktūra yra brangi, tačiau sutaupoma daug
lėšų ją eksploatuojant ir išlaikant: išlaikymas mažesnis nei tradicinių greitųjų traukinių,
lėktuvų ar netgi tarpmiestinių autobusų. Daugiausia energijos sunaudoja

Gegužės 29 d. 22:15
Šis klausimas jau atsakytas ir išrinktas geriausias atsakymas. Atsakykite į klausimus kurie laukia atsakymo.
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema