Logistikos ir rinkodaros sąsajos tarptautinėje prekyboje


Logistikos ir rinkodaros sąsajos tarptautinėje prekyboje. Logistika ir rinkodara Logistika konkrečiai. Rinkodara (angl. Marketing, iš market – 'rinka'. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys. Rinkodara Poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas. Rinkodaros tikslas – pirmiausia tirti rinka. Logistikos ir rinkodaros komponentų sąsajos. Realizuojamos produkcijos kaina Kainodara yra viena iš rinkodaros veiklos funkcijų. Produkto pateikimas (dizainas. Pardavimų prognozė ir realizavimo rinkos Rinkodaros prognozavimo rezultatai. Paskirstymo sistemos Rinkodaros užduotis. Sandėlių tinklo projektavimas paskirstymo sistemoje Rinkodara turi pateikti prognozes. Klientų aptarnavimo strategija Tiesioginė rinkodaros veikla. Užsakymų valdymas Veikloje dalyvauja rinkodaros. Atsargų valdymo politika Vienintelė sritis. Pagrindinės logistikos veiklos kryptys realizuojant atskiras rinkodaros strategijas.


Logistika ir rinkodara Logistika konkrečiai, praktiškai, fiziškai pristato materialų srautą vartotojui Logistika daugiau techninis mokslas. Pagrindinis rinkodaros uždavinys užtikrinti įmonei pelną, todėl jis tenka su pardavimu susijusioms veiklos sritims (specializuotas sandėliavimas, vietinis paskirstymas), gamyboje – gaminti produkciją kiek įmanoma mažesne kaina.

Rinkodaros tikslas – pirmiausia tirti rinka, pateikti produktą, organizuoti pardavimą ir planuoti produkcijos paskirstymą. Gamybine veikla kuriama produkcija ar paslaugos, rūpinamasi kokybės kontrole, nustatomi gamybos terminai, planuojamos darbo vietos, gamybos pajėgumai, nustatomi standartai.

Realizuojamos produkcijos kaina Kainodara yra viena iš rinkodaros veiklos funkcijų. Rinkodaros veikla nukreipta į produkto kainos nustatymą, konkurencinę aplinką, kompanijos tikslus ir uždavinius, planuojamą pelną bei logistines išlaidas. Logistika turi pateikti rinkodarai informaciją, susijusia su galimomis klientų aptarnavimo išlaidomis.

Produkto pateikimas (dizainas ir pakuotė) Rinkodaros užduotis – produkto apipavidalinimas ir jo individuali pakuotė, kuri suteikia produktui savitumo bei pateikia visą būtiną informaciją, susijusia su šiuo produktu. Logistikos užduotis – nustatyti konkrečius reikalavimus, kurie būtų susiję su pakuotės standartizavimu ir jos pritaikomumu transportavimo procesui.

Pardavimų prognozė ir realizavimo rinkos Rinkodaros prognozavimo rezultatai, naujų rinkų užėmimas, pardavimų didinimas tam tikrame regione ir pan. prognozių tikslumas svarbus sprendžiant logistinius uždavinius (logistinės sistemos reorganizavimas paskirstant produkciją, sandėlių tinklo išdėstymas, atsargų lygio nustatymas).

  • MS PowerPoint 349 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (686 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sipa
  • Logistikos ir rinkodaros sąsajos tarptautinėje prekyboje
    10 - 1 balsai (-ų)
Logistikos ir rinkodaros sąsajos tarptautinėje prekyboje . (2019 m. Spalio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/logistikos-ir-rinkodaros-sasajos-tarptautineje-prekyboje.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 22:48
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema