Logistikos tobulinimas (bakalauro darbo teorija)


Mokslinės literatūros analizė. Transporto įmonės veiklos samprata. Krovinių vežimas ir jo įtaka verslo įmonės veiklai. Krovinių vežimo organizavimo ypatumai. Krovinių vežimo tobulinimas ir išlaidų mažinimas. UAB „ BREVITRA “ įmonės veiklos pristatymas. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Transporto įmonės veiklos analizės aptarimas. UAB „ BREVITRA “ krovinių vežimo organizavimo analizės rezultatų aptarimas.


Apibendrinat galima pasakyti kad krovinių vežimas tikrai turi didelę įtakta transporto įmonės veiklai.Visu pirma krovinio pervežimas transporto įmonėi skaitosi uždirbtas pinigas , tai reiškias jog jaigu transporto įmonė turės sumažėjusi srauta krovinių arba jų kiekį tai įmonė neuždirbs pinigų ir neturės iš ko išlaikyti savo vykdoma veiklą , nes vykdant tokia veiklą butinai reikia turėti apyvartiniu pinigų, tad jai norint išlaikyti gera ekonominė situacija imonėje , visada reikia turėti dideli srautą , krovinių pervežimo paslaugų , kad įmonė būtų pelninga .

Pagrindinis dokumentas, nustatantis krovinių gabenimą yra krovinio siuntėjo ir vežėjo sutartis tai gali būti krovinio pervežimo sutarti arba važtaraštis . Jeigu krovinio pervežimas yra vykdomas vietinių pervežimu tai užtenka važtaraščio, jaigu tarptautiniu tai reikia CMR. Jeigu gabenant krovinius vietiniais maršrutais ši sutartis sudaroma tiesiogiai- be tarpininkų. Įmonės užsiimančios krovinių gabenimu vidaus ir tarptautiniais maršrutais, privalo turėti atitinkamų institucijų išduotą verslo licenciją.

Tada įmonės vadybininkas nusprendžia ar jis krovinį gabens savo įmonės transportu , ar suras kitą vežėją kuris galės tą krovinį pasikrauti pas siuntėja ir su atintinkama transporto priemonę nugabenti pas gavėja arba tą krovini tiesiog ekspedijuos ir parduos už pigesne kainą kitam vežėjui , kuris sutiks su tokiom pačiom iškeltom užsakovo sąlygom , kurios buvo nurodytos krovinio užsakymo sutartyje.Kartais tenka net patirti nuostolį , pardavus krovinį kitam vežėjui kuris įvykdis krovinio pervežimą , nes kaina būna kartais didesnė nei ištiesu turi tą įmonė priemus užsakymą.Tai reiškia , kad įmonė stengiasi išlaikyti klientą , kad nedingtu to kliento krovinių srautas. O kiekvienas duotas kliento užsakymas įmonėi yra ypač svarbus

Remiantis Minalgiu (2008) sudarant vienkartinį užsakymą krovinio siuntėjas privalo nurodyti šiuos duomenis:

Vienkartinių užsakymų pateikimo laikas yra suderinamas su vežėju ir siuntėju. Siuntėjas iki atvykstant transportui turi tinkamai paruošti krovį, pakrauti ir užpildyti tam tikrus dokumentus transportavimui. Prieš pakraunant krovinį į transporto priemonę reikia krovinį pamatuoti ir pasverti ar jisai atininka tam tirkus duomenis kurie yra nurodyti krovinio pervežimo sutartyje CMR arba važtaraštyje. Krovinio matmenys ir masė neturi viršyti automobilio kėbulo gabaritų ir jo keliamosios galios (įkrovumo). Tarptautiniais maršrutais gabenamų krovinių masė yra kontroliuojama kelių transporto inspekcijos. Teigia , (valstybinės kelių transporto inspekcijos prie susisiekimo ministerijos viršininkas, Vidmantas Žukauskas)

Organizuojat bet kokį krovinio gabenimą yra būtina atsižvelgti į tai koks yra krovinys , nes jai kroviniai būna su (EX) arba su (T1) deklaracijos tai važiuojant į muitinė juos išmuitint arba užmuitint gali užtrukti labai daug laiko ir dėl šios priežasties vežėjas vėliau gali nespėti pristatyti laiku krovinių. Muitinimo procedūros laikas priklauso nuo krovinio invoico (sąmato) dažniausiai užtrunka nuo 3 val iki dviejų darbo dienų, taip pat gali užtrukti ilgiau jai bus muitinėje patikrinimo metu sistemoje išmestas radonas kanalas , tai yra kad muitininkas fiziškai privalo sutikrinti visą krovinį pagal dokumentus , atlikti jo skaičiavimu , ir pasitikslinti ar atitinka visas tam tikras sąlygas . Šiais laikais Lietuvoje pastaruoju metu vežant tokius krovinius yra susiduriama su daug problemų, jai buna paprasti krovinių prevežimai tai jie įvyksta be sklandumu žinoma yra keletas išymčiu , kad jaigu nori , kad mašina nebūtu užlaikoma , tai mutinėje turi turėti pažynčių kurie vykdo muitininko tarpininko veiklą , tad padarius už nemaža vienkartinį mokesti į juodają buchalterija , mašina gali būti išmuitinta, ir sutvarkyta visa dokumentacija greičiau nei įprastai . Štai tokia muitininkų korupcijos politika šiais laikais.

  • Microsoft Word 49 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (5777 žodžiai)
  • Universitetas
  • Petras
  • Logistikos tobulinimas (bakalauro darbo teorija)
    10 - 3 balsai (-ų)
Logistikos tobulinimas (bakalauro darbo teorija) . (2017 m. Gegužės 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/logistikos-tobulinimas-bakalauro-darbo-teorija.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 17 d. 09:05
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema