Logistinio maršruto apskaičiavimas


Įvadas. Teorinė dalis. Krovinių transporto reglamentavimas tarptautiniu lygmeniu. Europos šalių susitarimas dėl kelių transporto priemonių ekipažų, važinėjančių tarptautiniais maršrutais darbo tvarkos. Kelių transporto veiklos licencijavimo taisykles. Krovinių gabenimas. Krovinių gabenimas automobilių keliais. Analitinė – projektinė dalis. Transportuojamo produkto aprašymas ir markiravimas. Transporto rūšies parinkimas ir palyginimas. Dviejų alternatyvių maršrutų parinkimas. Vairuotojo darbo laiko planas. Krovinio pristatymo per kelis taškus analizė (sumų metodas). Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas: apskaičiuoti transportavimo išlaidas, rasti tinkamiausią transporto priemonę kroviniui vežti, apskaičiuoti geriausią krovinio išvykimo datą ir laiką.

aprašyti krovinio maršrutą iš Berlyno (Vokietija), nugabenti apdailos medžiagų krovinį į Antverpeną ir Briuselį Belgijoje;

2.1 Bendrieji Lietuvos respublikos teisiniai aktai, reglamentuojantys transporto veiklą ir jų teisinis santykių reglamentavimas

Tarptautinis krovinių transportavimo reglamentavimas yra labai svarbus. Tai tarptautiniai susitarimai prie kurių yra prisijungusi ir Lietuva. Visi šie susitarimai reglamentuoja krovinių transportavimo dokumentus, jų surašymo bei turinio reikalavimus, juose užfiksuotų aplinkybių teisinę reikšmę. Taigi detaliai analizuosime šiuos Tarptautinius susitarimus:

1956 metais Ženevos tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvenciją (CMR);

Tarptautinio krovinių vežimo geležinkeliais susitarimą (SMGS), kuris reglamentuoja krovinių transportavimą geležinkelio transportu tarp buvusių TSRS šalių.

2.3

Kontrolės prietaisai - kiekvienoje registruotoje transporto priemonėse įrengiami ir naudojami pagal šiuos reikalavimus:

Licencijų rūšys ir naudojimosi sąlygomis - Nustatomos šių rūšių licencijos, kurios suteikia teisę:

licencija vežti keleivius vietinio susisiekimo maršrutais – vežti keleivius autobusais šią licenciją išdavusios savivaldybės teritorijoje įvažiuojant į gretimų savivaldybių (neįskaitant miestų savivaldybių) teritorijas;

Transportuojamas krovinys – apdailos medžiagos. Tai gali būti įvairios medžiagos skirtos namų ir butų vidaus bei lauko apdailos darbams. Tokio tipo statybos darbai atliekami gana dažnai, todėl galima teigti, kad apdailos medžiagos nėra retas krovinys transporto paslaugų kompanijose ir jo pervežimo srautai yra dideli.

Prekinis markiravimas – informacija apie krovinio rūšį, taip pat krovinio pavadinimą. Šį markiravimą atlieka gamybinė apdailos medžiagų įmonė specialiais lipdukais užklijuodami ant krovinio informaciją.

Vežimo markiravimas – nurodo vienetų kiekį krovinio partijoje, prekinio vežimo dokumentus ir krovinio numerį. Šis markiravimo būdas, taip pat bus atliekamas informacinį lipduką užklijavus ant krovinio paketo.

Naudojama markiravimo kombinacija gavėjui suteiks reikiamą informaciją apie krovinį, bus naudinga tiek vežėjams, tiek krovėjams, todėl svarbu, kad informacija būtų aiškiai matoma ir pastebima.

Renkantis transporto rūšį, kuria bus gabenamas krovinys, labai svarbu įvertinti daugelį dalykų: vežėjas turi gerai apgalvoti kokiu maršrutu bus vežamas krovinys, kokiu reljefu maršrutas pagrįstas, kiek laiko užtruks krovinio pervežimas ir panašiai. Taip pat renkantis transporto rūšį būtina atkreipti dėmesį ir į pačio krovinio charakteristikas: reikia paskaičiuoti krovinio dydį, svorį, apskaičiuoti kokia transporto priemonė būtų tinkamiausia kroviniui pervežti ir išlaidos pervežimui neviršytų pajamų.

Kadangi apdailos medžiagų krovinys bus pervežamas tarp Vokietijos, Olandijos ir Belgijos šalių, optimaliausias sprendimas pervežti šį krovinį yra automobilių keliai. Automobilių kelias pasirinktas dėl to, nes tai bus greičiausias krovinio pervežimo būdas atsižvelgiant į krovinio charakteristikas. Taip pat šis maršrutas nekerta didesnių vandens telkinių ir šalys, per kurias bus vežamas krovinys, palaiko tranzitinius ryšius, todėl vežant krovinį nekils problemų prie valstybių sienų, krovinys bus vežamas be kliūčių.

pasirinkus šį gabenimo būdą tranzito trukmė yra optimali, o kaštai yra prienami.

Išanalizavus krovinio parametrus, galima pastebėti, jog krovinys transportuojamas ant EUR palečių. Į standartinę „euro tentinę“ puspriekabę telpa 33 tokios paletės, o maksimalus krovinio svoris yra iki 24 t, todėl šiuo atveju tikslingiausia būtų pasirinkti 22 metrų ilgio autotraukinį su priekaba, į kurį telpa 44 paletės.

  • Logistika Kursinis darbas
  • Microsoft Word 1148 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (4361 žodžiai)
  • Universitetas
  • Tomas
  • Logistinio maršruto apskaičiavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Logistinio maršruto apskaičiavimas. (2018 m. Sausio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/logistinio-marsruto-apskaiciavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 18:33
×