Lojalumo kortelės


Lojalumo kortelės. Lojalumas- kas tai? Ilgalaikiai organizacijos ryšiai su vartotojais ir šių lojalumas tampa reikšmingiausiu šiuolaikinio verslo sėkmės rodikliu. Klientų lojalumo programa. Klientų lojalumo programa– aktualių ir svarbių vartotojui marketingo veiksmų visuma. Lojalumo programos gali. Pagrindiniai rodikliai, kuriuos įmonės turėtų išnagrinėti atlikdamos lojalumo įvertinimą rinkodaros požiūriu klientų grįžtamumas. Trys būtinos lojalumo programų sąlygos programa turi būti aktuali ir svarbi vartotojui. Ilgalaikio lojalumo siekiantys pardavimo skatinimo veiksmai prekių pavyzdžiai. Lojalumo kortelės užduotis- identifikuoti kortelės turėtoją pagal lytį. Lojalumo kortelių sistemos. Lojalumo kortelių sistemos funkcijos kortelių turėtojų duomenų bazės kaupimas ir administravimas. Lojalumo kortelės nauda prekybininkui pardavimų lygio didinimas skatinimas klientus sugrįžti ir dar kartą pirkti. Lojalumo kortelės nauda klientui galimybė sutaupyti. Kelios “Auksinės” marketingo taisyklės . Įmonei išlaikyti klientą yra apie šešis kartus pigiau. Literatūros šaltiniai.


Lojalumo kortelės nauda prekybininkui: pardavimų lygio didinimas; skatinimas klientus sugrįžti ir dar kartą pirkti; prekės ženklo populiarinimas, geras įvaizdis.

  • MS PowerPoint 1407 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (394 žodžiai)
  • Mokykla
  • Milda
  • Lojalumo kortelės
    10 - 3 balsai (-ų)
Lojalumo kortelės. (2017 m. Kovo 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/lojalumo-korteles.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 02:37
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema