L'oreal prekinis ženklas


Lo’real prekinis ženklas. Šios įmonės istorija prasidėjo 1909m. Tai didžiausia pasaulyje kosmetikos ir grožio bendrovė. Prekinio ženklo vartotai. Moterys ir vyrai Amžius 18-55 Šio prekės ženklo vartotojai paprastai yra pasiturintys žmonės. Vartotojo motyvai. Vartotojas įsigijąs bet kurį “L’oreal” prekinio ženklo produktą. Ką prekė komunikuoja apie mane? Šis prekinis ženklas turi net keturias skirtingas produktų grupes. Prabangos prekės (L’oreal lux)- Šiuos produktus galima įsigyti ne tik kosmetikos. Vartotojiškumas. „L‘Oreal“ parduoda Vakarų Europoje (. Funkcinės savybės. Galimybė naudoti produktus kiekvieną dieną ir svarbiomis progomis. Globalizacijos įtaka produktui. Šiandien „L’Oréal“ yra kosmetikos pramonės lyderis. Nors ir šiuos. Dėl šių faktų, didelė dalis vartotojų atsisako šio prekinio ženklo produktų.


Šios įmonės istorija prasidėjo 1909m., kuomet jaunas prancūzų chemikas Eugène Paul Louis Schueller sukūrė plaukų dažų formulę pavadinimu Auréale. Vėliau pagal šią formulę buvo pradėti gaminti plaukų dažai, kurie buvo pardavinėjami Paryžiaus kirpėjams. 1919m. Schueller užregistravo savo įmonę „L‘Oreal“ pavadinimu.

Tai didžiausia pasaulyje kosmetikos ir grožio bendrovė, gaminanti bei parduodanti parfumeriją, plaukų dažus bei plaukų priežiūros priemones, veido kosmetiką, odos priežiūros ir apsaugos nuo saulės priemones.

Moterys ir vyrai Amžius: 18-55 Šio prekės ženklo vartotojai paprastai yra pasiturintys žmonės, tačiau ši linija siūlo ir pigesnias prekes, kurias gali įsigyti praktiškai visi vartotojai.

Vartotojas įsigijąs bet kurį “L’oreal” prekinio ženklo produktą, sumoka už prekinį ženklą. Tad vartotojui sumokėjus už produktą palyginus ne mažus pinigus, tikisi gauti patį geriausia rezultatą iš produkto: kokybę, prabangą, patogumą vartoti kiekvieną dieną, lukščiai atrodyti puikiai, sustabdyti akimi matomus senėjimo požymius. Šis prekės ženklas, skatina vartoti grožio produktus ne tik moteris, bet ir vyrus, kurie rūpinasi savo išvaizda ir siekia atrodyti nepriekaištingai.

Šis prekinis ženklas turi net keturias skirtingas produktų grupes, kurios gan aiškiai nusako kokios grupės vartotojas esu:.

„L‘Oreal“ parduoda: Vakarų Europoje (35,5%). Šiaurės Amerikoje (24,9%) Azijoje bei Ramiojo vandenyno regione (21,1%). Mažiausi pardavimai yra fiksuojami rytų Europoje (7,3%), Pietų Amerikoje (8,6%) bei Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose (2,6%).

  • MS PowerPoint 2282 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (613 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kristina
  • L'oreal prekinis ženklas
    10 - 3 balsai (-ų)
L'oreal prekinis ženklas. (2018 m. Gruodžio 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/loreal-prekinis-zenklas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 22 d. 03:51
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema