Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui


Mados reklama zurnaluose. Zurnalu reklamu analize. Kursiniai apie mada. Zurnalu analize. Mados reklamu analize. Mados žurnalų analizė. Kursinis darbas apie zurnalus. Mados žurnalų poveikis. Reklama ir jos itaka vartotojui kursinis.

Įvadas. Mados industrija. Mados samprata. Mados industrija ir jos raida. Teorinė mados reklamos poveikio vartotojui analizė. Reklamos samprata ir vaidmuo. Reklamos įtaka vartotojui. Mados reklamos reikšmė. Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui. Pirmieji mados žurnalai. Mados žurnalų vieta vartotojų visuomenėje. Mados žurnalai: privalumai ir trūkumai. Mados žurnalų ateitis. Išvados. Literatūra. Darbo tikslas – atlikti teorinius mados žurnalų kaip reklamos priemonės vartotojui tyrimus, pasirinkti tyrimo metodiką ir ją pritaikyti praktikos lygmenyje, pateikiant atliktų tyrimų analizę.
  • Microsoft Word 47 KB
  • 2012 m.
  • 19 puslapių (4738 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Mados žurnalai kaip reklamos priemonė vartotojui. (2011 m. Birželio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/mados-zurnalai-kaip-reklamos-priemone-vartotojui.html Peržiūrėta 2021 m. Balandžio 23 d. 04:18
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo