MAGLEV technologija traukiniuose Apžvalga ir analizė


Paveikslų ir lentelių sąrašas. Įvadas. „Maglev“ technologija. „Maglev“ pradžia. „Maglev“ veikimo principas. „Maglev“ technologijos svarbumas. Šių dienų praktika. Šanchajus - pudongas. „Linimo“ linija. Icheon oro uostas. „Maglev“ jungtinėse amerikos valstijose. „Maglev“ lyginant su įprastais geležinkeliais. Išvados. Literatūros sąrašas. Paveikslas 1 Birminghamo oro uosto "MAGLEV" traukinys. Paveikslas 2 „MAGLEV“ veikimo principas. Paveikslas 3 „MAGLEV“ Palyginimas su įprastais bėgiais. Paveikslas 4 „StarTram“ pakylimo takas. Paveikslas 5 Šanchajus – Pudongas „,MAGLEV“ traukinys. Paveikslas 6 Planuojama linija iš New York į Washington, D. C. Paveikslas 7 Išmetamųjų dujų palyginimas. Paveikslas 8 Traukinių greičio palyginimai.


Gyvename laikais kuriais poreikis transportui yra labai didelis. Šiais laikas be jokių problemų galima nukeliauti iš vieno pasaulio krašto į kitą, nors ir labai trumpam. Dėl šios priežasties didžioji dalis žmonių rinkdamiesi kelionės būdą renkasi lėktuvus. Visgi norint keliauti tolimą atstumą renkamasi greičiausia transporto priemonė tikslui pasiekti. Alternatyvos šiam transportui – dviračiai, autobusai, automobiliai, laivai ir t.t.. yra tiesiog per lėtos tolimiems atstumams įveikti. Visgi, egzistuoja transporto rūšis, kuri yra pakankamai konkurencinga visai aviacijai, bei galinti pakeisti visus žmonių įpročius keliauti, kaip, kad lėktuvai padarė 20amžiuje. Šiame darbe bus apžvelgiama „MAGLEV“ technologijos istorija, pagrindiniai veikimo principai jos potencialas ateičiai, bei svarbiausi bruožai.

Pirmasis „MAGLEV“ patentas priklauso vokiečiui Alfred Zehden, su kuriuo 1905m. laimėjo naujų transportavimo būdų konkursą Jungtinėse Amerikos valstijose. 1913m. New York valstijoje buvo pademonstruotas pirmasis „MAGLEV“ technologija turintis prototipas, bet tik 1979m. „Transrapid 05“ buvo pirmasis „MAGLEV“ traukinys gavęs licencija vežti keleivius. Jis vežiojo keleivius 908m. linija Hamburgo parodoje „Internation transportation exhibition“. Pervėžęs 50,000 keleivių traukinys buvo išrinktas. Po 5metų, Birminghame, atsidarė pirmoji „MAGLEV“ technologija turinti traukinio linija skirta komerciniais tikslais. Linija buvo 600metrų tarp Birminghamo oro uosto terminalo ir Birminghamo traukinių stoties. Ši linija egzistavo 11m. kol buvo pakeista oro kabelių kabinų technologija keleiviams transportuoti.

Pagrindinis „MAGLEV“ veikimo principas yra – atvirkšti elektromagnetiniai poliai stumia save vienas nuo kito. Tai pasiekiama sukūrus elektromagnetines rites, kuriomis galima reguliuoti traukinio greitį bei stabdyti ar akseleruoti jį.

Kompiuteriais valdomi elektromagnetai , pritvirtinti prie gaubto kiekvieno vagono apačioje, ir magnetai bėgio apačioje pakelia traukinį tiek, kad tarp šių magnetų susidaro beveik dvylikos milimetrų tarpelis. Kiti magnetai neleidžia traukiniui siūbuoti į šonus. Ritės, įmontuotos bėgyje, sukuria magnetinį lauką, kuris stumia traukinį.

Lygininant „MAGLEV“ traukinius su laivais, kelių transportu – „MAGLEV“ traukiniai transportuoja keleivius ir krovinius daug didesniu greičiu, žemėsnemis sąnaudomis bei naudojant mažiau energijos. Lyginant su lėktuvais, jų greičiai yra panašūs, tačiau lėktuvai naudoja daug daugiau energijos. Prie visa to „MAGLEV“ padės žmonėms keliauti į kosmosą.

  • Microsoft Word 349 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1854 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mindaugas
  • MAGLEV technologija traukiniuose Apžvalga ir analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
MAGLEV technologija traukiniuose Apžvalga ir analizė. (2017 m. Lapkričio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/maglev-technologija-traukiniuose-apzvalga-ir-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 15 d. 22:43
×