Maisto papildų elektroninė parduotuvė įkūrimo planas


Maisto papildų elektroninė parduotuvė. Misija ir vizija. Konkurentų misijos ir vizijos analizė. Patalpos. PESTEL analizė įmonės, vykdančios prekybą maisto papildais internetu. Pagrindiniai teisės aktai. Reikalavimai ir leidimai. Pagrindinės paslaugos. Prekyba prekėmis. Numatomas darbuotojų skaičius. Numatomas darbuotojų atlyginimas. Mokesčiai nuo atlyginimo. Lėšų paskirstymas. Apklausa.

Misija – pasiūlyti geriausią maisto papildų asortimentą tiems kas neabejingas sportui, ir rasti bendrą sinergiją, siūlant geriausią aptarnavimo lygį.

Vizija – tapti perkamiausia ir didžiausią maisto papildų parduotuvė internetinėje erdvėje, kad kas kartą prireikus maisto sportui, pirmiausia pagalvotų apie mus.

  • Microsoft Word 102 KB
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (1823 žodžiai)
  • Universitetas
  • Asteris
  • Maisto papildų elektroninė parduotuvė įkūrimo planas
    9 - 1 balsai (-ų)
Maisto papildų elektroninė parduotuvė įkūrimo planas. (2014 m. Lapkričio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/maisto-papildu-elektronine-parduotuve-ikurimo-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 07:59
×