Mankštos žvaliai dienai


Mankštos žvaliai dienai. Sveika gyvensena. Mankštos nauda. Natūralus žadintuvas Rytinė. Kaklo mankšta.  1 pratimas.  Atsistokite, nugarą ir galvą laikykite tiesiai. Pečių juosta. Pratimas.  Atsistokite, pečius kelkite į viršų ir vėl nuleiskite. Rankų mankšta. Pratimas.  Atsistokite (galima ir atsisėdus). Liemens mankšta. Pratimas.  Atsistokite, prasižerkite šiek tiek plačiau už pečius. Kojų mankšta. Pratimas.  Atsistokite, kojas suglauskite. Pratimas.  Atsistokite, prasižerkite iki pečių pločio. Dubens mankšta. Atsigulkite ant nugaros, kojas sulenkite per kelius. Nugaros mankšta. Atsigulkite ant pilvo, rankas padėkite prie šonų. Pilvo preso mankšta. Atsigulkite ant nugaros, rankas pakiškite po sėdmenimis. Rytinės mankštos pratimų.


Natūralus žadintuvas Rytinė mankšta išjudina medžiagų apykaitą Daugiau energijos Padeda nugalėti nutukimą ir palaikyti kūno svorį Rytinę mankštą sunkiau praleisti Reguliuoja apetitą.

  • MS PowerPoint 1061 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (459 žodžiai)
  • Kolegija
  • Martynas
  • Mankštos žvaliai dienai
    10 - 2 balsai (-ų)
Mankštos žvaliai dienai . (2017 m. Kovo 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/mankstos-zvaliai-dienai.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 04 d. 14:10
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo