Mano ugdymo filosofija (2)


Įvadas. Egzistensializmas. Idealizmas. Išvados. Naudota literatūra.

Atidžiau įsižiūrėję, pastebėsime vieną esminį skirtumą- skirtingus vaikus ir jaunuolius, mūsų aptariama prasme, supa skirtingi žmonės- pirmiausiai tėvai ir mokytojai. Vieni jų sugeba vaiko sieloje įskelti gyvenimo prasmės kibirkštį, uždegti kilnių siekių fakelą, o kiti net nesusimąsto apie tai, o jeigu ir susimąsto, tai nesugeba to padaryti praktiškai. Todėl tokių vaikų siekose tamsu. O tamsa grasina ir baugina. Norisi šviesos. Bet šviesa reikalauja dvasios pastangų. O jų taip pat nėra.

Pedagoginę įžvalgą labiausiai lemia filosofinis išprusimas, nes filosofija visų pirma ieško esmės ir prasmės. Anot A. Maceinos, “ugdomasis darbas yra galimas tik tada, kai yra suvokiama žmogaus gyvenimo prasmė ir jo buvimo tikslas.

  • Microsoft Word 20 KB
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1526 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aurimas
  • Mano ugdymo filosofija (2)
    10 - 4 balsai (-ų)
Mano ugdymo filosofija (2). (2014 m. Kovo 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/mano-ugdymo-filosofija-2.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 04 d. 00:47
×
112 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo