Marketingas elektroniniame versle (2)


Įvadas. Internetas. Marketingas. Elektroninis marketingas. Pajamų šaltiniai el. Marketinge. Elektroninio marketingo bruožai. Elektroninio marketingo stadijos. Elektroninis marketingas Lietuvoje. Tinklinis marketingas. Kas gi vis dėlto yra tinklinis marketingas? Internetinio marketingo kūrimas. Elektroninės svetainės. Internetiniai katalogai. Klientų aptarnavimas. Naujienos, pranešimai spaudai. Paieškos sistemos. Reklama internete. Dėmėsio patraukimas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Internetas - tai patogiausia komunikavimo priemone. Kiekvienas iš mūsų gali pastebėti, kad kibernetinė erdvė ne tik dubliuoja realiąją, bet vis dažniau ir dažniau ją net ir pakeičia. Šiandien internete galima rasti viską: perskaityti laikraščius, peržiūrėti žinias, pasižiūrėti orus itt. Žmones pradėda vis daugiau naudotis internetu, negu pirkti ir skaityti laikraščius, arba kiekviena vakarą žiūrėti žinias per televizoriu, nes internete rasti informacija yra žymiai lengviau ir patogiau. Galima sakyti jog internetas šiandien tapo informacijos šaltiniu nr. 1 pasaulyje. Analogiškai plečiasi taip pat - elektroninė komercija ir verslas – pardavimai, pirkimai, užsakymai, finansai, tarpininkavimas, susitarimai, konsultacijos, darbo organizavimas, bei darbuotojų kontrolė; marketingas – skelbiami, reklama, elektroninė leidyba, akcijos, tiesioginiai pardavimai, žiniasklaida ir kt. Marketingo klasikai internetą įvardija svarbiu marketingo įrankiu, įgalinančiu aktyvų ir prasmingą ryšį su tikslinėmis grupėmis. Sėkminga marketingo strategija ypatingai svarbi kiekvienai įmonei ir organizacijai siekiant savo tikslų. Būtent internetas suteikia ypatingai geras galimybes, kaip galima butų sumažinti informacijos distribucijos kaštus globaliai auditorijai. Kuriant sėkmingą e-verslo marketingo strategiją imonėms ypač svarbiu elementu yra internetinis marketingas, kuris leidžia bet kokios šalies verslui konkuruoti tarptautinėse rinkose, beto leidžia imonei sutaupyti daugiau lešų, o ne išleisti jas reklamai. Šiandien, visas pasaulis naudojasi elektroninemis technologijomis: kompiuteriais, kiekvienas žmogus turi išmanųjį ir pan., todėl internetinis marketingas užima labai svarbią vietą internetineje industrijoje.

Elektroninis marketingas yra neįsivaizduojamas be interneto, o būtent kurio atsiradimo istorija ir nulemia tolimesnius veiksnius ir procesus vykstančius jame. Istorija apie interneto atsiradima prasideda „šaltojo karo“ laikais. Būtent tada Jungtiniu Amerikos Valstijų prezidentu buvo Eizenhauzeris kuris įkūrė agentūrą „ARPA“ (Advanced Research Project Agency). Agentūros tikslu buvo kompiuterinių telekomunikacijų sukūrimas, nes būtent tada buvo ruoštasi atominiam karui ir tuo atveju internetine telekomunikacija būtų labai geras susisiekimo bei nurodymų padavimo būdas, kuris palengvintų tolimesnius karo veiksmus. Sukūrus kompiuterines telekomunikacijas Jungtinės Amerikos Valstijos turėtų milžinišką pranašumą prieš kitas tautas.

Šiais laikais internetas tapo neatsiejama gyvenimo dalis kiekvienam žmogui pasaulyje. Ten mes dirbame, žiūrime orus, skaitome žinias, žiūrime filmus itt.. Interneto sukūrimas buvo didžiulis žingsnis, kurį žmonija prisimins dar labai ilgai, nes tai buvo pirma, telekomunikacijų technologija, išlikusi iki dabar.

Marketingas - tai valdymo procesas, kuris yra daugiausiai paplitęs versle, kuriuo siekiama pelningai identifikuoti, nuspėti ir tenkinti klientų reikalavimus. Trumpiau ir aiškiau tariant, tai klientų poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimo visuma. Viena iš svarbiausių marketingo krypčių yra : tenkinti kliento poreikius, o taip pat komunikuoti su klientu, kad jo poreikiai būtų kuo geriau įvertinti ir įvykdyti. Norint pasiekti tokio rezultatu geriausiai tartis su klientu invidualiai siūlant vis naujas idėjas ir požiūrio taškus, kad klientas pradėtų nešti įmonei pelną. Norint ivykdyti kiekvieno kliento norus, pabendrauti su juo asmeniškai ir įtikinti klientą pirkti savo produktą arba naudotis siūlomomis paslaugomis galima naudotis interneto pagalba. Internete, tai padaryti daug papraščiau negu realiame gyvenime, beto galima sutaupyti daugiau lėšų. Imonės reklamai padės: reklamos skydeliai, nuorodos, bei užsklandos. Pardavimo skatinimui galima padaryti: elektroninius kuponus su akcijomis, arba parodyti gaminių pavyzdžius, o taip apt įkelti kitų klientu teigiamus atsiliepimus. Taip pat internetu galima skatinti klientus pirkti ir informuoti juos apie naujus produktus, siunčiant privačius pasiūlymus bei naujienas elektroniniu paštu. Taipogi internetiniami puslapyje galima pateikti išsamiąją informaciją apie produktą, kad pas klientus daugiau kiltu noras pirkti produktą. Dėka interneto, galima sutaupyti pinigų, sulaukti daugiau pardavimų, turėti nuolatiniu klientu ir gerą reputacija dėka klientu atsiliepimu.

  • Microsoft Word 167 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3157 žodžiai)
  • Universitetas
  • Porno
  • Marketingas elektroniniame versle (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingas elektroniniame versle (2). (2018 m. Gegužės 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingas-elektroniniame-versle-2.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 18 d. 18:40
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema