Marketingas ir paskirstymas


Įvadas. Prekės apibūdinimas. Marketingo komplekso elementų analizė. Marketingo komplekso elementas prekė. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


1960 metais Joseph McCarthy sukūrė marketingo kompleksą, labiau žinomą 4P modeliu:

Ši prekė yra gaminama nuo 1924 m. Prekinis vardas bei prekinis simbolis – Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“. Šis vanduo yra yra pilstomas į keturias (PET) tipo taras nuo 0,5L iki 1,5L tūrio, bei į dviejų tipų stiklinius butelius 0,33L bei 0,5L (riboto leidimo). Šios prekių grupės asortimentas yra labai platus: „Vytautas“, „Birutė“, „Neptūnas“, „Borjomi“, „Akvilė“, „Tichė“.

Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ yra viena iš populiariausių šios srities gamintojų Lietuvoje.

Surinkti duomenys parodo, kad Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ lyginant su konkurentinėmis prekėmis gaminamomis Lietuvoje yra panašios kainos, tačiau visgi yra brangesnis keliais euro centais. Iš Gruzijos kalnu gelmių išgaunamas mineralinis vanduo „Borjomi“, yra du kartus brangesnis nei Lietuvoje gaminami tos pačios rūšies gaminami produktai.

Per 2 pastarąsias savaites, buvo pastebėta jo pirmąsias 5 dienas mineralinio vandens „Vytautas“ kaina buvo 0,67 €, vėliau kaina krito iki 0,59 € taikomos akcijos. Po 7 dienų akcijos laikotarpiui pasibaigus kaina pakilo iki 0,69 €.

Laikotarpiu kuomet buvo stebima ši pasirinkta prekė, pastebėta kad mineralinio vandens „Vytautas“ kainai kritus, šios prekės pardavimai padvigubėjo lyginant su prieš tai buvusia kaina. Tai įtakojo Lietuvoje įsivyravę šilti orai, kas paskatino pirkėjus pirkti bei vartoti kuo daugiau vandens.

  • Microsoft Word 27 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1061 žodžiai)
  • Kolegija
  • Egis
  • Marketingas ir paskirstymas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingas ir paskirstymas. (2018 m. Lapkričio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingas-ir-paskirstymas.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 22 d. 21:14
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema