Marketingas. Marketingo valdymas.


Marketingo savokos. Marketingo valdymas. Marketingo proceso valdymas. Marketingo informacijos sistemos. Marketingo tyrimu organizavimas. Marketingo strategija, planavimas ir kontrole. Marketingo veiklos kontrole. Komunikaciju su uzsakovais ir vartotojais startegija. Apie prekes gyvavimo cikla. Prekiu klasifikacija. Statybine produkcija kaip preke. Gamintoju ir statybos rinka ir vartotoju elgesio ypatybes. Marketingo sistema ir statybines rinkos aplinka. Kontaktines auditorijos. Makroaplinka. Remimo strategija. Kapitalines statybos objektu marketingo ypatumai.

Pagrindinė idėja- žmogus turi butinybę kažką isigyti žmogui kažko truksta. Reikmė- be ko negalima apsieiti. Reikmes turi buti tenkinamos. Poreikiai atsiranda vis nauji. Poreikis- specifine forma patenkinanti zmogu bei atitinkanti jo kulturini lygi ir kitas asmenines savybes. 1fiziologines reikmes. savisaugos poreikiai. Bendravimo poreikiai. Pripazinimo poreikiai. Saviraiskos poreikiai.

Paklausa- poreikis paremtas perkamumo galimybe. Preke- visa tai kas gali patenkinti reikme ar poreiki. Prekiu pasirinkimo asortimentas- visos prekes rinkoje. Ivairios prekes nevienodai tenkina skirtingus zmones.

Mainai- vienas is keturiu budu isigyti preke (pasigaminti, pavogti, isprasyti, iskeisti). Kad ivyktu mainai: turi buti minimum suinteresuoti asmenys, kiekvenas turi tureti kazka kas domina kita, kiekvienas turi uzmegzti rysi ir pristatyti preke i reikiama vieta, kiekvienas is dalyviu turi buti visiskai laisvas priimant pasiulyma, kiekvienas is ju turi buti isitikines kad tai tikslinga verta.

Susitarimo salygos apibreziamos sondoriu- tai komercinis mainas vertybemis tarp dalyviu. Klasikinis sanderis: preke uz pinigus. Kad sandoris ivyktu: minimum du objektai ( vertes vienodos), reikia susitarti del ivykdymo salygu, suderintas laikas sandorio vykdymo, suderinta vieta.

Rinka- visuma esamu ir busimu prekiu pirkeju. Senoveje patys gamindavosi, poto asmeniskai keisavosi, poto per pirklius.

Rinkos funkcijos (ekonomines). Rinka isryskina vartotoju poreikius ir skatina gamintojus reaguoti i vartotoju poreikiu pasikeitimus. Atsiranda konkurencija. Tai skatina ieskoti pazangesniu technologiju, tobulesniu budu. rinkoje isryskeja produkto reikalingumas visuomeneje. Rinka tampa proporciju tarp atskiru saku ir ekonomikos sferu reguliatoriumi. Rinka skatina technine pazanga. Rinka paskirsto pajamas visuomeneje.

Marketingo veiklos pagrinda sudaro: reikia nustatyti kokia produkcija gaminti? Kokius reikia atlikti tyrimus, kad preke butu perkama? Kaip organizuoti rysius su visais rinkos dalyviais? Kaip organizuoti prekiu paskirstyma, kad butu patogu, greita? Kaipmarketingo valdymas- firmos veiklos analize, planavimas, priemonių igyvendinimas ir kontrole. Marketingo valdytojo uzdavinys- surasti tiek klientu, kiek reikalinga realizuoti visa imones produkcija, turi organizuoti ir plesti paklausa, spresti problemas susijusias su paklausos dinamika, turi stengtis formuoti paklausa.

I valdymo grupe ieina: firmos veiklos planuotojai, reklamos specialistai, realizavimo remimo grupe, zmones kurie atlieka tyrimus, zmones sugebantys nustatyti produkcijos kaina.

  • Microsoft Word 13 KB
  • 2012 m.
  • 7 puslapiai (2617 žodžiai)
  • Universitetas
  • Patricija
  • Marketingas. Marketingo valdymas.
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingas. Marketingo valdymas.. (2010 m. Kovo 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingas-marketingo-valdymas.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 26 d. 08:51
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema