Marketingas turizmo versle


Įvadas. Bendrieji marketingo bruožai. Turizmo produkto apibūdinimas. Turizmo marketingo priemonės. Turizmo paslaugų reklamai naudojamos tradicinės marketingos priemonės. Turizmo marketingas virtualioje erdvėje. Turizmo vieneto marketingo pavyzdys. Tyrimo vystymo galimybės. Išvados. Literatūros sąrašas.

Darbo objektas – marketingas turizmo versle.

Darbo tikslas – išanalizuoti kokias tradicines bei virtualias marketingo priemones naudoja turizmo verslas, bei ką ir kam jomis komunikuoja. Taip pat į kokius aspektus koncentruojamas dėmesys galvojant apie turizmo marketingą.

Sprendžiami uždaviniai:

Rasti kas svarbu turizmo marketingui.

Rasti kokios galimos tradicinės marketingo priemonės komunikuojant turizmo žinutę.

Rasti kokios galimos virtualios marketingo priemonės komunikuojant turizmo žinutę.

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 1248 KB
  • 2014 m.
  • 27 puslapiai (5055 žodžiai)
  • Universitetas
  • Lina
  • Marketingas turizmo versle
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingas turizmo versle. (2014 m. Lapkričio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingas-turizmo-versle.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 14:03
×