Marketingas (3)

1889 dokumentai
Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Tele2
9( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų analizės teorinis pagrindimas. Rinkodara. Rinkodara kaip mokslas. Marketingo strategija. Marketingo kompleksas. Prekė (paslauga). Kaina. Paskirstymas (pardavimo vieta). Rėmimas. Uab „Tele2“. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 42 puslapiai
2015 03 05
Marketingo planas (2)
Įmonės Marketingo plano struktūra. Situacijos analizė. Konkurencija tiesioginė ir netiesioginė. Marketingo tikslai ir uždaviniai. Tikslinė auditorija/rinka. Pozicionavimas. Marketingo kompleksas. Įvertinimo planas. Biudžetas. Įgyvendinimo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 9 puslapiai
2016 08 02
Rinkodaros projektas
Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai, rinkodaros orientacija. Organizacinė struktūra. Rinkos tyrimas. Rinkodaros mikroaplinka ir jos elementai. Rinkodaros makroaplinka ir jos elementai. Vartotojo elgesio faktoriai. Konkurentų analizė. Rinkos ...
Marketingo projektai, Projektas, 33 puslapiai
2014 01 22
UAB „Vertex“ paslaugų pardavimo skatinimas
Įvadas. Prekių ir paslaugų pardavimo samprata. Pardavimų skatinimo samprata. Pardavimo vieta rinkodaros komplekse. Žinomumo didinimo priemonės. Paslaugų pardavimų skatinimas socialiniuose tinkluose. Pasitikėjimo skatinimo modeliai. ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 63 puslapiai
2017 03 09
E-rinkodara
Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Išvada. Literatūra.
Marketingo referatai, Referatas, 9 puslapiai
2015 01 27
Logistikos įmonių rinkos paklausos tyrimas
Įvadas. Logistikos sąvoka. Logistikos tikslai. Logistikos uždaviniai. Logistikos operacijos. Logistikos pritaikymo sritys. Logistikos pritaikymo sritys ir uždaviniai. Šiuolaikinės technologijos logistikoje. Paklausi logistikos įmonė. ...
Marketingo referatai, Referatas, 35 puslapiai
2015 08 18
Socialinių tinklų marketingo įtaka įmonės įvaizdžio formavimui
Santrauka. Organizacijos įvaizdžio literatūros analizė. Organizacijos įvaizdžio samprata. Pagrindiniai įvaizdį įtakojantys veiksniai. Organizacijos įvaizdžio formavimas. Socialinių tinklų įtaka marketingui. Socialinių tinklų ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 57 puslapiai
2016 11 07
Prekės ženklo žinomumo vertinimas
Įvadas. Prekės ženklo žinomumas teoriniu aspektu. Prekės ženklo žinomumo samprata. Prekės identifikavimas prekės ženklo žinomumo aspektu. Prekės ženklo asociacijos ir jų klasifikacija. Prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio ryšys. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 81 puslapis
2015 10 01
Marketingo strategijos parengimas analizė UAB Bitė Lietuva
Įvadas. UAB ,,Bitė Lietuva“ charakteristika. Įmonės misija, tikslai. UAB ,,Bitė Lietuva“ situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Vidinės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2016 11 22
Rinkodaros aplinka
Įvadas. Marketingo samprata. Marketingo aplinka. Marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo mikroaplinka. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 14 puslapių
2012 12 12
Strateginis valdymas Žemaitijos pienas
Įvadas. Ab „žemaitijos pienas“ strateginis valdymas. Ab „žemaitijos pienas“ strateginio valdymo įvertinimas. Įmonės strateginio planavimo įvertinimas. Ab „žemaitijos pienas“ išorinės aplinkos analizė. Ab „žemaitijos ...
Marketingo namų darbai, Namų darbas, 11 puslapių
2013 05 10
Grožio salono “Natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė
Įmonės charakteristika. Grožio salono“ natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė. Grožio salono „Natali salonas“ ssgg analizė. Grožio salono tikslinės rinkos charakteristika. Grožio salono „Natali salonas“ rinkodaros ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 puslapiai
2017 01 12
Mikro ir makro veiksnių analizė
Įvadas. Makroaplinkos ir mikroaplinkos veiksnių analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Mikroaplinkos veiksnių analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo referatai, Referatas, 14 puslapių
2012 10 30
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės
Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2013 12 19
Grožio salono paslaugos marketingo tyrimas
Marketingo tyrimai. Savarankiškas darbas. ĮVADAS Temos aktualumas. Problemos išaiškinimas. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo imtis ir tyrimo metodika. Trumpa grožio salono lidija “ charakteristika. Tyrimo duomenų ...
Marketingo tyrimai, Tyrimas, 14 puslapių
2015 03 23
Rinkodaros veiklos planavimas Uab „Sportland“
Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkodaros planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2015 05 11
Rokiškio sūris marketingo ir paskirstymo veiklų analizė
Ab „rokiškio sūris“ marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. Įvadas. Apie įmonę. Prekyba. PREKĖ. KAINA. Kainodaros tikslai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Paskirstymo ...
Marketingo referatai, Referatas, 20 puslapių
2014 01 18
UAB marketingo planas
Įvadas. Uab “SAGRA” trumpa charakteristika. Įmonės misijos nustatymas. Uab “SAGRA” situacijos analizė. Rinkos segmentų nustatymas. Makro ir mikro aplinkos analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė – paslauga. Kaina. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2015 05 18
Maxima praktikos ataskaita
Įvadas. Esminė informacija ir duomenys apibūdinantys maxima lt, uab veiklos viešinimą. Maxima lt, uab sklaidos planas. Maxima lt, uab reklaminės medžiagos projekto rengimas. Maxima lt, uab pranešimo spaudai projekto rengimas. Publikacijų ...
Marketingo praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 13 puslapių
2014 04 15
Nike prekės ženklo analize
Verslo kryptys ir produktai. Vieta konkurentų tarpe. Kompanijos situacija rinkoje – augimas , augimo svyravimai , krizės , pakilimai. Marketingo strategija ir jai įtaką darantys veiksniai. Įdomiausios reklaminės kampanijos.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 8 puslapiai
2016 11 09
Kaimo turizmo sodybos marketingas ir rinkodara
Kaimo turizmo sodybos „Rojus” paslaugų analizė,planavimo ir organizavimo tobulinimas. Įvadas kaimo turizmas. Kaimo turizmo rūšys. Kaimo turizmo plėtros nauda. Kaimo turizmas lietuvoje. Veiksniai įtakojantys kaimo turizmą lietuvoje. ...
Marketingo referatai, Referatas, 24 puslapiai
2012 06 29
Rinkodaros įvertinimas
AB Apranga rinkodaros įvertinimas. Įvadas. Įmonės rinkodaros veiklos teoriniai aspektai. Rinkodaros įvertinimas. Rinkodaros aplinkos samprata. Perspektyvų tyrimas. Tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. Ab „apranga“ įmonės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 45 puslapiai
2012 10 25
Iki rinkodarinės veiklos analizė
Įvadas. Uab „palink”. “iki” prekybos tinklas. “iki” prekybos tinklo veiklos gairės. “iki” prekybos tinklo socialinė atsakomybė. Prekybos tinklo „iki“ ssgg analizė. Prekybos tinklo „iki“ vidiniai veiksniai. “iki“ ...
Marketingo analizės, Analizė, 13 puslapių
2013 05 30
Prekės marketingas
Prekės marketingo sprendimai. Įvadas. Prekės aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 puslapiai
2013 03 28
Įvaizdžio stiprinimas
9,5( 2 atsiliepimai )
Kursinis darbas apie įvaizdžio stiprinimą. Įvadas. Įvaizdis teoriniu aspektu. Įvaizdžio samprata. Įmonės identitetas. Išskiriami šie pašaliniai veiksniai:. Įmonės įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio vertinimas. Reklama. Komunikacija. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 11 puslapių
2013 04 18
Naujo produkto sukūrimas ir paleidimas į rinką
Įvadas. Sauskelnių rinka. Naujojo gaminio projektas. Marketingo aplinka. Sauskelnių rinka, konkurentai. Swot analizė. Naujo produkto paklausos analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 25 puslapiai
2013 05 02
Prekės ženklo įvaizdžio formavimas pasitelkiant reklamos priemones
9,3( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Prekės ženklas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo įvaizdis. Reklama. Reklamos tipai. Reklamos priemonės. Reklamos poveikis. BMW prekės ženklas. BMW istorija. BMW reklamos priemonės. Apklausos analizė. Išvados ir pasiūlymai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 29 puslapiai
2014 04 16
Įmonės marketingas AB Pieno žvaigždės
Įvadas. Ab „ pieno žvaigždės“ įmonės aprašymas. AB " Pieno žvaigždės" marketingo ma kroaplinkos veiksniai. AB " Pieno žvaigždės" marketingo mikro aplinka. Tikslinės rinkos parinkimas. Pozicionavimas. Marketingo komplekso elementų, ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 19 puslapių
2015 03 26
Vartotojų nuomonės apie prekybos centro Rimi teikiamų paslaugų marketingo komplekso tyrimo rezultatų analizė
Įvadas. Tyrimo rezultatų analizė. Demografiniai rodikliai. Veiksniai įtakojantys prekybos centro „rimi“ pasirinkimą bei lankomumą. Prekybos centro „rimi“ prekių asortimentas. Prekybos centro „rimi“ kainodara. Prekybos centro ...
Marketingo analizės, Analizė, 20 puslapių
2013 04 19
Reklamos kampanija naujam prekes zenklui
9,5( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Marketingo aplinka. Produkto savybės, tikslinė rinka, konkurentai. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Apklausos analizė. Reklamos žinutė, šūkis. Vizualinis stilius. Reklamos priemonės ir nešikliai. Reklaminės kompanijos vykdymo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 27 puslapiai
2014 04 17
×