Marketingas (5)

1785 dokumentai
Rinkodaros komplekso įmonės analizė skaidrės
Darbo tikslas – išnagrinėti Uab „Jogminda“ rinkodaros kompleksą. Rinkodaros komplekso samprata. Rinkodaros komplekso elementai. Uab „Jogminda“ rinkodaros komplekso analizė. Paslauga. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas ir ryšiai su ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 06 24
Šokolado rinkos Lietuvoje analizė
Įvadas. Šokoladas. Bendra informacija apie įmonę. Rinkos patrauklumo analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimas. Rinkos kaštų struktūra. Rinkai būdinga paskirstymo sistema. Esminiai sėkmės veiksniai. Rinkos pelningumas. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 puslapiai
2014 05 14
Tarptautinio marketingo plano rengimas
Tarptautinio marketingo plano rengimas. Įvadas. Detalus marketingo planas. Metams. Marketingo tikslai. Produktas ir jo ypatumai. Produkto paskirstymas. Produkto kaina. Promocija. Atsiskaitymo būdai. Reikalingi ištekliai. Išvados. Literatūros ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 19 puslapių
2013 03 17
Užkandinės verslo idėja
Įvadas. Santrauka. Užkandinės idėjos pristatymas. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Tiksliniai vartotojų segmentai. Marketingo sprendimai. Prekių ir paslaugų sprendimai. Kainos sprendimai. Vietos sprendimai. Rėmimo sprendimai. ...
Marketingo verslo planai, Verslo planas, 55 puslapiai
2015 03 03
Viešbučio Pušynas marketingo planas
Įvadas. Viešbučio ,,pušynas” marketingo analizė. Makroaplinkos analizė. Viešbučio ,,pušynas” marketingo vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų vertinimas. Tyrimas ir rezultatų analizė. Viešbučio ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2015 02 14
Marketingo komplekso analizė IĮ “Paslaugų centras”
Įvadas. Marketingo kompleksas teoriniu aspektu. Marketingo komplekso samprata. Prekė ir paslauga. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Žmonės. Procesai. Fizinis aktyvumas. Paslaugų marketingo strategijos. Iį „Paslaugų centras“ marketingo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 puslapiai
2016 04 01
Paslaugos samprata
Įvadas. Paslaugos samprata. Paslaugų savybės. Paslaugos neapčiuopiamumas. Heterogeniškumas. Nepatvarumas. Vartotojo dalyvavimas. Paslaugos teikimo ir vartojimo vienovė (vienalaikiškumas). Nuosavybės nekeičiamumas. Paslaugų klasifikavimas. ...
Marketingo referatai, Referatas, 17 puslapių
2015 11 24
UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos analizė
Įvadas. Uab „Tele2“. Uab „Tele2“ istorija. Uab „Tele2“ dabartinė situacija. „TELE2“ tikslinė rinka. Uab „TELE2“ naudojamos rėmimo priemonės. Reklama. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2015 11 27
Ekologiški produktai marketingo tyrimas
Įvadas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Ekologiškų maisto produktų poreikio tyrimas. Marketingo tyrimų reikšmė. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų procesas. Ekologiškų maisto produktų tyrimas. Ekologiški ...
Marketingo tyrimai, Tyrimas, 20 puslapių
2014 05 07
Kelionių centras megaturas pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje
Įvadas. Literatūros šaltinių, įmonės pozicionavimo klausimais,teorinė analizė. Turizmo samprata. Imonės pozicionavimas. Produkto pozicija. Uab ,,megaturas“ pozicionavimas turizmo paslaugų rinkoje. Kelionių centras „megaturas“ ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2013 02 15
Marketingo darbas apie Crocks ir MBT avalynę
Marketingo ir vadybos darbas,kuriame analizuojami crocs batai,jų pozicionavimas rinkoje,rėmimo veiksmų analize. Įvadas. „crocs“ ir „mbt“ avalynės pozicionavimas lietuvos rinkoje. „crocs“ ir „mbt“ avalyne prekiaujančių ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2016 07 30
Prekės ženklo įvedimas į rinką
Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai. Reklamos strateginis planas. Reklamos strategija. Psichologinio ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 41 puslapis
2015 03 24
Uab Samsonas įmonės asortimento analizė
Uab„samsonas“ įmonės asortimento analizė. Įvadas. Uab „samsonas“. Uab „samsonas“ asortimento analizė. Marketingo makroaplinkos veiksniai. Uab „samsonas“ produkcijos vartotojai. Trumpas uab „samsonas“ įmonės. P ...
Marketingo analizės, Analizė, 12 puslapių
2013 03 11
Viešbučio marketingo tyrimas
Marketingo samprata. Turizmo marketingo aplinka. Mikroaplinka. Viešbučio marketingo analizė. Misija. Marketingo situacija. Viešbučio makroaplinka. Konkurencinė aplinka. Marketingo strategija. Marketingo tikslai. Strategijų formulavimas. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2014 05 13
Ab pieno žvaigždės antialerginio jogurto marketingo planas
Įvadas. Marketingo aplinkos apžvalga. Rinkos apžvalga. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Vartotojų analizė. Ssgg analizė. Segmentavimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2014 12 09
AB Snaigė rinkos tyrimas
Įvadas. AB „Snaigė“ charakteristika, užimama rinka. Trumpa charakteristika. Misija. Vizija. Vertybės. Rinkos analizė. Pagrindiniai konkurentai ir jų palyginimas. AB „Snaigė" SWOT analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo tyrimai, Tyrimas, 10 puslapių
2014 12 28
Marketingas MAXIMA
Įvadas. Maxima lt, Uab įmonė. Apie įmonę. Jos veikla. Įmonės maxima lt, Uab marketingo komplekso analizė. Įmonės MAXIMA LT gaminamos prekės ir teikiamos paslaugos. Įmonės MAXIMA LT fizinė aplinka (interjeras, eksterjeras). Įmonės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2015 02 10
Marketingo strategijos
Įvadas. Marketingo strategijos vystymo modeliai. Marketingo strateginio planavimo etapai. Rinkos situacijos analizė. Įmonės makroaplinka. Vartotojų analizė. Įmonės konkurentų analizė. Marketingo kompleksas. Marketingo galimybių ...
Marketingo referatai, Referatas, 66 puslapiai
2013 01 23
Pardavimo skatinimas
Įvadas. Pardavimo skatinimo samprata. Pardavimo skatinimo tikslai, jų nustatymas. Pardavimo skatinimo priemonės. Praktinė įmonės Uab TELE2 apžvalga. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.
Marketingo analizės, Analizė, 14 puslapių
2015 03 27
Prekių asortimentas ir jo tobulinimas
Įvadas. Situacijos analizė. Pasaulio ir lietuvos pieno produktų rinkos būklė. Pasaulio pieno produktų rinka. Lietuvos pieno produktų rinka. L. Pagrindinės ab „šilutės rambynas“ veiklos charakteristikos. Ab „šilutės rambynas“ ...
Marketingo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 59 puslapiai
2013 05 20
Ryšiai su vartotojais: vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos
Paveikslų sąrašas. Įvadas. Ryšiai su vartotojais vartotojo pasitenkinimas, kokybė, vertė ir paslaugos kaip perspektyvi ekonominiu atžvilgiu tyrimų sritis. Ryšių su vartotojais samprata. Vartotojų pasitenkinimas. Teikiamų paslaugų ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2015 03 26
E-marketingas ir e-rinkodara
Įvadas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo samprata ir evoliucija. Elektroninis marketingas. Elektroninio marketingo samprata. El. marketingo atsiradimo veiksniai. Informacijos prieinamumas. Užsakymo įforminimas. Apmokėjimas. ...
Marketingo referatai, Referatas, 25 puslapiai
2015 01 05
Reklamos priemonių analizė Tele2
Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įvadas. Reklamos samprata ir svarba, tikslai, funkcijos ir priemonės. Reklamos samprata ir svarba. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonės. Apibendrinimas. Uab “Tele2“ reklamos priemonių analizė. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 24 puslapiai
2014 11 10
Rinkodaros teorijų analizė
Santrauka. Abstract. Įvadas. rinkodaros teorijos analizė. Rinkodaros samprata. rinkodaros tipai ir aplinka. Rinkodaros tipai. Rinkodaros aplinka. rinkos ir rinkodaros tyrimai. Rinkos tyrimai. Rinkodaros tyrimai. rinkodaros vadyba. rinkos ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 26 puslapiai
2013 04 14
Socialinės reklamos komunikacinis poveikis vartotojui
Socialinės reklamos komunikacinio poveikio vartotojui vertinimo aktualumas ir problematika. Teoriniai socialinės reklamos komunikacinio poveikio vartotojui aspektai. Socialinės reklamos esmė , paskirtis ir funkcijos. Socialinės reklamos ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2016 02 05
Marketingas viešajame sektoriuje, rinkos segmentavimas ir pozicionavimas
Turinys. Įvadas. Marketingas. Segmentavimas. Rinkos taikinių nustatymas. Pozicionavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2013 05 15
Marketingo tyrimas arbatų prekyba
Įvadas. Teorinė/probleminė dalis. Praktinė dalis. Makroaplinkos pest analizė. Misija, vizija ir tikslai. „x“ pozicionavimo žemėlapis. Mikroaplinkos subjektų swot analizė. Vartotojo apibūdinimas. Vartotojų rinkos segmentavimas. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 31 puslapis
2013 03 25
Rėmimo priemonės
Įvadas. Rėmimo priemonės teoriškai. Rėmimo samprata ir komunikacija. Rėmimo tikslai ir biudžetas. Reklama. Pardavimo skatinimas. Populiarumas. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Rėmimo priemonės Uab ,,palink“ įmonėje. Uab ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 10 puslapių
2015 04 26
Rinkodara pasirinktos įmonės analizė
Įvadas. Rinkodaros kompleksas ir jos elementai. Rinkodaros tyrimas ir analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Konkurentų analizė. Vartotojo elgesio faktoriai. Vartotojo prototipas. Rinkos segmentavimas. Prekės politika. Kainos politika. Rėmimo ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 29 puslapiai
2015 03 16
Naujo produkto kūrimas
Įvadas. Makroekonomikos veiksnių analizė. Gmt įmonės marketingo makroaplinkos. Rinkos segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Gmt įmonę įtakojantys segmentai ir jų analizė. Tikslinės rinkos segmentas. Tikslinės rinkos apimtis ir ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2013 03 19
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema