Marketingas (60)

1908 dokumentai
Reklama žiniasklaidoje ir kitose priemonėse
Reklama žiniasklaidoje ir kitose priemonėse. Apibrėžimas. Reklama – tai per tarpininkus skleidžiama komunikacijos forma. Reklamos priemonių pasirinkimas. Auditorija. Prieš paruošiant reklamą, reikia išsiaiškinti. Reklama ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2020 02 20
Reklaminės žinutės šaltinis ir jo daroma įtaka vartotojų pasirinkimams
Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Reklamos esmė ir funkcijos. Žinutės šaltinis. Žinutės šaltinio poveikis vartotojo apsisprendimui. Tyrimo metodologija. Tyrimo eigos pristatymas. Tyrimo rezultatai. Аtvejo rezultatų aptarimas ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 11 puslapių
2019 03 12
Reklamos analizės vertinimo kriterijai Proto ir pojūčių panaudojimas parduodant
Reklamos analizės vertinimo kriterijai Proto ir pojūčių panaudojimas parduodant .
Marketingo pavyzdžiai, Pavyzdys, 4 puslapiai
2018 01 08
Reklamos ar prekinio ženklo analizė
Reklamos ar prekės ženklo analizė. Tai keletas susijusių.  Kas yra psichonanalizė? Kokius žmonių poreikius ypač akcentavo Z. Froidas? Didžiausias dėmesys Froido teorijoje yra skiriamas seksualinių instinktų energijai – Libido. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2018 01 13
Reklamos biudžetas
Įvadas. Įvadas. Reklamos biudžeto formavimas. Reklamos biudžeto formavimas. Reklamos biudžeto dydis. Reklamos biudžeto dydis. Išvados. Išvados. Priedai. Priedai. Biudžeto reklamos formavimas. Biudžeto formavimo būdas iš viršaus į ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 10 puslapių
2019 01 16
Reklamos būdai ir metodai projektas
Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla. Temos aktualumas Lietuvoje. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tyrimo objektas. Tyrimo metodai. Tyrimo rezultatai. Kas labiausiai Jūs paskatina išbandyti siūlomas produktų (paslaugų) naujoves? ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 29 puslapiai
2020 02 05
Reklamos efektyvumas skaidrės
Reklamos efektyvumas. Svarbios sąvokos. Metodologija. Auditorijos pasiekiamumo rodikliai TV reitingas. Auditorijos pasiekiamumas. Auditorijos struktūra. Auditorijos pasiekiamumo rodikliai GRP ir TRP. Auditorijos pasiekiamumo rodikliai AI. Grp, ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2019 01 17
Reklamos ir jų poveikis
Reklamos. Reklamos poveikis vartotojui. Daugelį vartotojų reklamos. Reklama yra skirta paveikti potencialius pirkėjus. Reklamos platinamos įvairias būdais Per radiją Televiziją Ant transporto priemonių Lauke internete. Neigiamos reklamų ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 8 puslapiai
2017 11 26
Reklamos pagrindai
Dažniausiai pabrėžiamos reklamos funkcijos Informavimas. Reikalavimai reklamai Reklama draudžiama , jeigu joje. Teigiamos reklamos savybės. Neigiamos reklamos savybės. Reklamos tyrimų rezultatai.
Marketingo namų darbai, Namų darbas, 7 puslapiai
2019 05 29
Reklamos pagrindų produkto pristatymas
Reklamos pagrindų produkto pristatymas. Populiariausia pasaulyje dėvimų vaizdo kamerų gamintoja. „GoPro“ steigėjas ir generalinis direktorius Nick Woodman teigia. Produktų asortimentass. Kodėl pasirinkote šį produktą? Šį produktą ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 7 puslapiai
2019 03 05
Reklamos pasiūlymas
Pasiūlyme pateiksime išskirtines sąlygas tapus nauju klientu ,,Bitės” mobiliojo ryšio - dovanosime pirmą mėnesį nemokamai išbandyti 4 G/4G+ maksimalaus greičio internetą neribotai, lygiai taip pat kaip ir esamiems klientams, kurie ...
Marketingo planai, Planas, 2 puslapiai
2016 04 07
Reklamos planavimo biudžetas UAB „Neptūno vandenys“
Įvadas. Įmonės ir reklamuojamos prekės pristatymas. Reklamuojamos prekės aprašymas. Tipinio reklamos vartotojo aprašymas. Įmonės finansiniai rodikliai. Reklamos biudžeto sudarymo metodas. Reklamos kampanijos tikslai. Reklamos kampanijos ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 17 puslapių
2019 03 14
Reklamos priemonių klasifikavimas
Socialinių mokslų kolegijos marketingo ir reklamos kurimo studijų programa reklamos priemonių klasifikavimas. Reklamos priemonių klasifikavimas kokios yra klasifikavimo priemones. Kodėl svarbu klasifikuoti reklamos priemones? Kuri reklamos ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 8 puslapiai
2019 11 08
Reklamos principai ir funkcijos
Reklama. Kas tai? Reklama – bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija. Reklamos principai. Reklamos įstatyme yra nurodyti pagrindiniai reklamos principai. Reklamos funkcijos. Paklausos užtikrinimas informavimas ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2020 01 05
Reklamos strategija
Reklamos startegija. Įmonė. Apie įmonę. Reklamavimo būdai. Instagram. Facebook (ads managerTaip pat būtų galima sukurti Facebook grupę. Kino teatras. Dalyvauti visokiose parodos ir taip save reklamuoti. Auditorijos analizė. Paslauga ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2019 12 21
Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas
Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas. Vyriškumo dimensija. Moteriškumo dimensija. Aukštos galios atstumo dimesija. Žemo galios atstumo dimensija. Aukšto ir žemo neapibrėžtumo vengimo dimensija. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2019 03 13
Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas projektas
Vartotojų elgsenos užduotis. Reklamos vaizduojančios įvairias dimensijas. Vyriškumo dimensija. Old spice“ reklama vyrams siūlo kūno priežiūros priemonė. Moteriškumo dimensija. Moteris rūpinasi ne tik namų bei visos šeimos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2019 06 14
Reklamų analizė skaidrės
Kodėl pasirinkau šias reklamas? Todėl, kad. Nuo pirmos sekundės „Užkabino“ - hmm. „KENZO“, My mutant brain. TikslaS Supažindinti su nauju kenzo kvapu Tikslinė auditorija 18-35M. Kia niro 'hero’s journey'. Tikslas pristatyti ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 8 puslapiai
2019 04 02
Reklamų analizės pristatymas
Reklamų analizė. Reklamų pasirinkimas. Toliau pateiktos reklamos buvo pasirinktos todėl. Kūrybiškiausia „BMW“ reklama. Ženklas bmw kategorija lengvieji automobiliai. REKLAMOS TIKSLAS Parodyti, kad šis automobilis labai patogus ir ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2018 12 03
Rėmimo kompleksas UAB „Bijola“
Rėmimo strategijos prioritetų priklausomybė. Apie įmonę. UAB "Bijola". Įmonės principas. Įmonės prekės. Kaina. Prekių pateikimas. Rėmimui.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 3 puslapiai
2019 05 23
Rėmimo kompleksas UAB „Kesko Senukai“
Rėmimas. Pagrindiniai rėmimo tikslai yra. Pardavimų skatinimo komunikacijos, kurias naudoja ,,Senukai”.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 3 puslapiai
2019 05 30
Renginio organizavimo ypatumai
„ Laisvalaikis “. Svečių pasitikimas šventės vietoje. Klausimai , kuriuos uždavėme užsakovams Vieta , data. Kiek žmonių dalyvaus renginyje , kam orientuotas šis renginys. Kokio pageidauja vedėjo , atlikėjo. Kokios renginio ...
Marketingo analizės, Analizė, 2 puslapiai
2018 12 30
Restoranų tinklo analizė
Svarbiausi įvykiai ir juridinis asmuo. Tiekėjai. Konkurentai. Vartotojai. Išorinė aplinka. Ekonominė. Teisinė-politinė. Technologinė. Gamtinė. Restorano planavimo sistema. Organizacinė struktūra.
Marketingo analizės, Analizė, 4 puslapiai
2017 04 24
Rinka ir jos rūšys
Rinka. Rinka – visuma santykių tarp realių ir potencialių pirkėjų ir pardavėjų. Rūšys. Rinkų teorija skirsto rinkas pagal jų sandaros charakteristikas. Tobula konkurencija. Tai rinkos struktūros. Esant tobulai konkurencijai, rinkoje ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2019 03 18
Rinkdaros makro aplinka
Marketingo makro aplinka. Politinės teisinės aplinkos įtakią marketingui. Socialinė ir kultūrinė aplinka - tai marketingo makroaplinkos elementas. Mokslinė ir technologinė aplinka. Technologijos poveikis marketingui pasireiškia dvejopai ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2020 01 26
Rinkodara dovanos
Komandos pavadinimas 4 business women. Paslaugos pavadinimas „Pick a Gift“. Paslauga. Kodėl būtų paklausi. Privalumai. Trūkumai. Konkurentai. Lietuvoje. Užsienyje. Rinkodaros aplinkos analizė. Makroaplinka. BVP. Ekonominė aplinka. ...
Marketingo projektai, Projektas, 17 puslapių
2014 04 07
Rinkodara socialiniame tinkle
Spaudos reklamos biudžetas 1 metams Laikraščio / žurnalo pavadinimas Reklamos vieta laikraštyje Reklamos dydis , kv. Cm Reklamos 1kv. Cm kaina Vienos reklamos kaina Dažnis , kartai per 1 mėn. Kaina 1 mėn.
Marketingo analizės, Analizė, 2 puslapiai
2017 06 19
Rinkodara: principai ir orientacijos
Verslo rinkodara. Rinkodaros kontekstas Svajonė. Gamybos ir rinkodaros santykis. Pagal rezultatų teorinį pagrindimą. Pagal informacijos pobūdį. Pagal tyrimų tikslus. Pagal naudojamų duomenų šaltinius. Pirminių duomenų rinkimo būdai. ...
Marketingo konspektai, Konspektas, 15 puslapių
2019 05 21
Rinkodaros analizė apie kino festivalius
Lentelių sąrašas. Paveikslėlių sąrašas. Įvadas. Reklama. kanų liūtai“. Liūtų istorija. „Kanų liūtai 2011“. „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje aktyviai dalyvauja ir lietuviai. Geriausios „Kanų liūtų reklamos“ ...
Marketingo referatai, Referatas, 24 puslapiai
2017 01 02
Rinkodaros aplinkos analizė Rinka
Rinkodaros aplinkos analizė. Rinka Politiniai teisiniai veiksniai. Politiniai teisiniai veiksniai Įstatymai reglamentuojantys UAB veiklą. Priklausymas ES ir santykiai su kaimynėmis šalimis. Ekonominiai veiksniai Mokesčių kaita. Produkto ...
Marketingo analizės, Analizė, 2 puslapiai
2018 09 27
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo