Marketingas (7)

2193 dokumentai
Marketingas viešajame sektoriuje, rinkos segmentavimas ir pozicionavimas
Turinys. Įvadas. Marketingas. Segmentavimas. Rinkos taikinių nustatymas. Pozicionavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2013 05 15
Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais
Marketingo organizavimas plėtojant prekybą ledais. (uab „ingman ledai“ pavyzdžiu). Įvadas. Prekyba ledais ir jos plėtojimo problemos. Marketingo organizavimas, plėtojant prekybą ledais. Ledų rinkos ypatumai. Ledų gamintojai ir prekių ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 56 puslapiai
2013 05 20
Reklama ir jos poveikis vartotojui
Įvadas. Reklama. Reklamos tikslai. Reklamos rūšys. Reklamos priemonės. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos ryšys su vartotoju. Reklamos reikšmė vartotojui. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Praktinė dalis. Situacijos analizė. ...
Marketingo referatai, Referatas, 15 puslapių
2015 04 14
Rinkodaros planavimas
Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo aspektai. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Strategijos. Uab „X” įmonės rinkodaros aplinkos. Įmonės perspektyvų tyrimas (SWOT ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2015 04 16
Rinkodaros verslo planas UAB Rūta
Įvadas.Uab „rūta“ misija. Uab ,,rūta“ rinkodaros tikslai. Uab ,,rūta“ rinkodaros aplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros mikroaplinkos analizė. Uab ,,rūtos“ rinkodaros makroaplinkos analizė. Uab „rūta“ tikslinė rinka ...
Marketingo verslo planai, Verslo planas, 14 puslapių
2016 12 07
Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos
Uab „TELE2“ ir konkurentės Uab „OMNITEL“Reklamos kampanija. Apie Uab „Tele2“. Uab „TELE2“ reklamos kampanijos. Uab „Tele2“. Reklama televizijoje. Metas reklamų peržiūrai. Reklama internete. Išorinė reklama (lauko). Vitrina. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 43 puslapiai
2016 07 02
Viešbučio marketingas
Įvadas. Pasirinktos įmonės marketingo komplekso įvertinimas. Įmonės statuso apibudinimas, jos teikiamos paslaugos,asortimentas. Vartotojas (tikslinė rinka) ir vartotojų elgsena,veiksniai turintys įtakos įmonės vartotojo pirkimams ...
Marketingo referatai, Referatas, 39 puslapiai
2012 03 02
E-marketingas ir e-rinkodara
Įvadas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo samprata ir evoliucija. Elektroninis marketingas. Elektroninio marketingo samprata. El. marketingo atsiradimo veiksniai. Informacijos prieinamumas. Užsakymo įforminimas. Apmokėjimas. ...
Marketingo referatai, Referatas, 25 puslapiai
2015 01 05
Marketingas prekybos centras IKI
Įvadas. Įmonės Uab „Palink“ apibūdinimas. Įmonės marketingo veikla. marketingo komplekso elementai. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Marketingo aplinka. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. „Uab palink“ logistikos skyriaus ...
Marketingo analizės, Analizė, 16 puslapių
2016 03 10
Marketingo komunikacijos planas
Įvadas. Situacijos analizė ir tikslinės auditorijos identifikavimas. UAB „Midus“ bendrieji veiklos bruožai ir produkcijos charakteristika. Vartotojai ir tiekėjai. UAB „Midus“ komunikavimo metodų analizė. Įmonės UAB „Midus“ ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2014 01 15
Prekės įvedimo į rinką marketingo sprendimai
Prekės „picglasses“ įvedimo į rinką marketingo sprendimai. Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 19 puslapių
2014 05 20
Įvadas. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Radijo reklama. Reklama televizijoje. Reklama internete. Lauko reklama. Vitrinos. Iškabos. Plakatai. Reklama ant transporto priemonių. Demonstracinė reklama. Išvados. ...
Marketingo referatai, Referatas, 9 puslapiai
2017 01 04
Rinkodaros komplekso analizė (2)
Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros komplekso analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Firmos rinkodaros komplekso analizė. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 14 puslapių
2014 03 16
Tinklapio vertinimas
Interneto svetainės parduotuvės varle.lt vertinimas ir palyginimas su konkurentais. Įvadas. Varle. Lt įmonės pristatymas. Pagrindinių įmonės konkurentų identifikavimas. Konkurentų tinklapių kokybės vertinimas pagal M. Frassnacht ir Koese ...
Marketingo tyrimai, Tyrimas, 17 puslapių
2013 12 17
Kavos marketingas analizė
Įvadas. Kavos „lavazza caffe espresso“ apibūdinimas. Kavos „lavazza caffe espresso“ analizė remiantis marketingo komplekso elementu – preke. Prekės lygmuo. Prekė pagal naudojimo būdą. Prekės identifikavimas. Prekių asortimentas. ...
Marketingo analizės, Analizė, 14 puslapių
2013 10 01
Lietuviškos prekės įvedimas į rinką
Marketingo planai pagal skirtingus autorius. Marketingo planas pagal G. Drummond, J. Ensor „Introduction to Marketing Concepts. Marketingo planas, remiantis Birutės Alborovienės „Prekybos marketingas“. Marketingo planas pagal Michael J. ...
Marketingo analizės, Analizė, 38 puslapiai
2013 08 08
Šokoladinė verslo projektas
Santrauka. Įranga ilgalaikis turtas. Verslo aplinkos analizė. Išorinė aplinka. Socialinė aplinka. Technologinė aplinka. Vidinė aplinka. Konkurentai. Vartotojas. Valymo ir higienos priemonės. Receptūros. Karštas juodas šokoladas. ...
Marketingo projektai, Projektas, 20 puslapių
2016 08 05
Strateginis valdymas AB Lietuvos draudimas
Įvadas. Draudimas ir jo reikšmė žmonių gyvenime. AB „Lietuvos draudimas“. Išorinės aplinkos analizė. Pest analizė. Vidinės aplinkos analizė. Strateginės rekomendacijos. Išvados ir pasūlymai. Naudota literatūra.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2014 11 12
Vilniaus duona analizė
Marketingas viešajame sektoriuje. ,,Vilniaus duona‘‘. Trumpa informacija apie įmonę veiklos pobūdis,produktai, įmonės rūšis (pav. AB, UAB viešoji įstaiga, biudžetinė org. Trumpa istorija. Įmonės makroaplinka ekonominė, ...
Marketingo analizės, Analizė, 8 puslapiai
2014 05 30
„Caffeine roasters” įmonės marketingo veiklos analizė
Įvadas. Marketingo aplinkos analizė. Remiamasi antriniais duomenų šaltiniais. Makro aplinkos veiksnių analizė. Politinės/teisinės tendencijos. Ekonominės tendencijos. Socialinės/kultūrinės tendencijos. Technologinės tendencijos. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 16 puslapių
2019 01 14
Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemones
Įvadas. Internetinis marketingas ir skaitmeninė fotografija. Internetinis marketingas. Internetinio marketingo samprata. Internetinio marketingo 5Ss modelis. Internetinio marketingo priemonės. Tradicinio ir e-marketingo skirtumai. Tradicinės ir ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 64 puslapiai
2016 08 01
Interneto svetainės rėmimo planas
Įvadas. Rėmimo veiksmai. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene (populiarinimas). Pardavimų skatinimas internetiniame portale. Uab „Almoro” charakteristika. Uab „Almoro“ rėmimo veiksmų apžvalga. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 41 puslapis
2015 05 12
Marketingo veiksnių analizė
Įvadas. Profesinių kompetencijų, kurias siekiama pademonstruoti baigiamuoju darbu, sąrašas. Marketingo veiksnių teoriniai aspektai. Marketingo samprata ir atsiradimo priežastys. Marketingo aplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso ...
Marketingo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2015 01 10
Prekinio ženklo "Nike" analizė
Turinys. Įvadas. Prekės analizė. Prekės ženklo koncepcija. Reklamos strategija “Nike flyknit”. Išvados.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2017 02 17
Projektų valdymas - reklamos kampanija socialiniuose tinkluose
Įvadas. Projekto teorinė dalis. Projektas ir jo valdymas. Projekto planavimas/komunikacijos koordinavimas. Tiksliniai laiškai. Informacija apie projektą. Projekto pareiškėjas. Projekto įgyvendinimo vieta. Projekto vadovas. Projekto ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 48 puslapiai
2017 03 18
AB Utenos trikotažas ekonominė analizė
Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės pristatymas. AB ,,Utenos trikotažas” produkcija. Lietuvos drabužių siuvimo sektoriaus analizė. Lietuvos ūkio apžvalga. Drabužių siuvimo sektoriaus analizė. AB „Utenos trikotažas“ ...
Marketingo analizės, Analizė, 25 puslapiai
2015 11 17
Įmonės Saldva asortimento vertinimas
Įvadas. Asortimentas teoriniu aspektu. Asortimento klasifikavimas. Asortimento formavimas. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai. Uab “Saldva“ asortimento formavimo ypatumai. Įmonės charakteristika. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 puslapiai
2016 04 26
Klientų aptarnavimas Klientų aptarnavimo kokybė
Praktikoje klientų aptarnavimo sąvoka suprantama kaip. Gero aptarnavimo pavyzdys Darbo vieta. Aptarnaujančių darbuotojų išvaizda. Darbuotojo profesinės savybės. Elgesio būdas ir požiūris į klientą. Produkto pateikimas klientui. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 5 puslapiai
2017 02 23
Marketingo aplinkos analizė AB „Klaipėdos kartonas“ įmonėje
Įvadas. Ab „Klaipėdos kartonas“ ir informacijos šaltinių apžvalga. Ab „Klaipėdos kartonas“ marketingo aplinkų analizė. Marketingo mikroaplinkos analizė. Pirkėjo analizė. Tiekėjo analizė. Marketingo makroaplinkos analizė. Gamtos ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 28 puslapiai
2015 01 21
Parduotuvės marketingo tyrimas
Įvadas. Tyrimo metodologija. Tyrimo planas. Tyrimo metodika. Atlikto tyrimo rezultatų pristatymas. Duomenų analizavimas. Rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.
Marketingo tyrimai, Tyrimas, 27 puslapiai
2014 01 11
×
38 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo