Reklaminė kampanija

Ar galėtų būti tokie reklaminės punktai? Turima omenyje, ar gera plano seka? 

1. Situacijos analizė

2. Reklamos problemos

3. Tikslai

4. Tikslinė auditorija

5. Reklamos forma

6. Komunikacijos proceso elementai

7. Turinys / vizualai

8. Įgyvendinimas / taktikas

9. Biudžetas

10. Kūrybinis planas (strategija)

11. Žiniasklaidos medijų startegija

12. Kitos komunikacijos priemonės

13. Pardavimų skatinimas

14. Ryšiai su visuomene

15. Tiesioginis marketingas

16. Pardavimų skatinimas. 

Kurioje vietoje reikėtų kalbėti apie reklamos formas? 

Kaip apskaičiuoti reklaminės kampanijos biudžetą? Pasirinkta įmonė - maisto produktų pristatymo įmonė. Reklamos kanalai: Facebook, Instagram, Youtube, Google, influenceriai. Kaip numatyti įmonės biudžetą reklamai? 

KlausimaiMarketingasLygis: Kolegija2 atsakymaiKlausimas atsakytas
Balandžio 30 d. 14:06
Už kiekvieną geriausią atsakymą į lankytojo klausimą gausite dovanų kodą, su kuriuo galėsite užduoti savo klausimą arba nemokamai peržiūrėti norimą dokumentą iš mūsų svetainės.

Atsakymai (2)

Pristatome 6 pagrindinius žingsnius, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį norint sukurti veiksmingą ir sėkmingą reklaminę kampaniją.

1. Tikslai. Prieš imantis veiksmų aiškiai įvardinkite reklamos kampanijos tikslus ir nustatykite jų įgyvendinimui skirtą laiką. Pardavimų skatinimas, įvaizdžio formavimas, žinomumo didinimas – tokie būna įprastiniai kampanijų tikslai. Labai svarbu tikslus išreikšti konkrečiais skaičiais. Jei tai pardavimų kampanija – jūsų tikslas yra X pardavimų kampanijos metu arba pardavimų augimas X procentų. Jei kampanija skirta žinomumui didinti, tuomet skaičius įvardyti tampa sudėtingiau – rezultatas vertinamas ilgalaikėje perspektyvoje.
2. Tikslinė auditorija. Į kokio amžiaus vartotoją orientuojatės? Kokie turėtų būti jo pomėgiai, gyvenamoji vieta, išsilavinimas ar darbo patirtis? O gal svarbu tinkamai įvertinti demografinę padėtį ar elgseną (pamėgtos temos socialiniuose tinkluose, dažniausiai lankomi internetiniai puslapiai, apsilankymų laikas ir veikla juose)? Jei jūsų produktas/paslauga to reikalauja, išskirkite lytį. Tikslinės auditorijos nustatymas, išsami segmentacija – viena svarbiausių reklaminės kampanijos plano dalių, tad rekomenduojame pasitarti su specialistais!
3. Reklamos forma. Komunikuosite tekstu, vizualizacijomis, internetinės reklamos nuorodomis (baneriais), o galbūt pasirinksite video formatą? Tai bus reklama televizijoje, radijuje, spaudoje, internete? Rinksitės lauko, vidaus ar kino reklamą? Kokį kanalą pasirinkti, priklauso nuo to, koks yra kampanijos tikslas ir auditorija. Itin svarbu atsidurti tikslinės auditorijos vietoje tinkamu laiku. Tarkim, jei jūsų auditorija – jaunoji karta, orientuokitės į socialinius tinklus. Jei orientuojatės į vyresnio, pensijinio amžiaus žmones, reikės prisiminti tradicinį marketingą ir reklaminę žinutę perduoti spaudos, skrajučių ar televizijos pagalba.
4. Turinys. Visiems prieinamos informacijos bei reklamos šiandien itin daug, tačiau jos perteklius įvardijamas kaip viena didžiausių XXI amžiaus problemų. Jei norite būti pastebėti, orientuokitės į kokybišką, patrauklų, išskirtinį turinį, kurkite įsimintinus, idėją atspindinčius vizualus. Atminkite, kad vartotojai puikiai supranta net ir užslėptą reklamą.
5. Analizė. Nuolat analizuokite rezultatus. Matote, kad reklama neveiksminga? Negaunate rezultatų, kurių tikėjotės? Nebijokite keisti tikslinės auditorijos ar reklamos kanalų – kad ir įpusėjus kampanijai. Ieškokite problemos, analizuokite klaidas ir išbandykite naujus variantus.
6. Įvertinimas. Pasibaigus reklaminei kampanijai nepamirškite jos įvertinti. Išanalizuokite, ar pasiektas išsikeltas tikslas, koks srautas buvo pasirinktuose kanaluose (kiek laiko praleido svetainėje, ar paspaudė užklausos mygtuką, ar skambino), ar padidėjo pardavimai kampanijos metu. Pasižymėkite pliusus ir minusus – nuodugni analizė atsakys į klausimus ir padės nuspręsti, ką galite naudoti kitų kampanijų metu, o kurie punktai neveiksmingi!

P. S. Aš tiek radau internete

Gegužės 1 d. 19:19

OBJEKTAI

1. Tikslų nustatymas:

komunikacijos

pardavimų
2. Biudžeto sprendimai:

pagal galimybes % nuo pardavimų

konkurencinio pariteto

pagal tikslus ir uždavinius

-Reklamos strategija
1. Žinutės sprendimai:

Žinutės strategija

Žinutės įgyvendinimas
2. Media sprendimai:

Pasiekiamumas, dažnumas, poveikis
Media tipai
Spec. Media priemonės
Media laiko parinkimas
1. Kampanijos įvertinimas:
Komunikacijos poveikis
Pardavimų poveikis

PLANAS:

1. Tikslinė auditorija;
2. Reklamos kampanijos geografija;
3. Reklamos kampanijos laikas;
4. Reklamos biudžetas.

ATSIŽVELGTI Į PENKIS FAKTORIUS, KURIE LEMIA BIUDŽETO DYDĮ:
• Reklamuojamo produkto ar paslaugos gyvavimo ciklas;
• Rinkos dalis;
• Konkurencijos poveikis;
• Reklamos dažnumas;
• Galimybė reklamuojamą produktą pakeisti substitutu.
Mokslinėje literatūroje galima rasti įvairių biudžeto nustatymo metodų. Vieni iš jų yra priimtinesni mažesnėmis lėšomis disponuojančioms kompanijoms, kiti atvirkščiai.
PLANUOTI NAUDOJANT VIENĄ IŠ 
METODŲ:
• Procentas nuo pardavimų;
• Fiksuotos sumos;
• Orientuojantis į konkurentus;
• Remiantis reklamos tikslais ir keliamais uždaviniais.
TAIP PAT SIŪLOMA KETURIS METODUS:
• Pagal turimas lėšas;
• Procentą nuo pardavimų sumos;
• Konkurencinio pariteto;
• Pagal tikslus ir uždavinius.

P. S. Dar radau tiek, tikiuosi padės

Gegužės 1 d. 19:37
Šis klausimas užrakintas. Atsakykite į klausimus, kurie laukia atsakymo.
×
35 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo