1. Kadangi baigiamojo darbo tema yra lojalių klientų skaičiaus padidinimas, tai konkurentų analizė labai praverčia norint suprasti kaip toje rinkoje galima padidinti lojalius klientus. Todėl reikia išanalizuoti kokias priemones taiko konkurentai savo marketinge, kokius reklamos būdus naudoja, į kokią auditoriją orientuojasi ir kaip ją pasiekia.
2. tiesiog paieškoti konkurentų reklamų ir jas paanalizuoti.
3. lygiai tas pats, ieškoti konkurentų reklamos ir analizuojant lyginti su jūsų restorano vykdomomis reklamos kampanijomis - kokiais kanalais reklamuojasi, kokia auditorija, kokie marketingo būdai.
4. iš palyginimo darote išvadą ką daro konkurentai ir ko nedarote jūs, ir ką galėtumėte daryti. Galbūt išanalizavus konkurentus kyla dar kokių papildomų idėjų ar kanalų reklamai.
5. skaičiuojate kiek galėtų kainuoti nauja reklama.
6. kokiu laikotarpiu bus reklamuojama, periodiškai ar vienu kartu.
Labai praverstų pasižiūrėti konkurentų analizės pavyzdžių:
https://www.mokslobaze.lt/paieska/?u=1&s=konkurentu+analize&submit_search=
Taip pat galima tiesiogiai paieškoti info apie konkurentus ir jų marketingą, ten jau bus išanalizuotos reklamos kampanijos:
https://www.mokslobaze.lt/paieska/?u=1&s=cili+pica&submit_search=
https://www.mokslobaze.lt/paieska/?u=1&s=cancan&submit_search=
2019 m. Geriausias atsakymas