Marketingo savarankiški darbai

216 dokumentų
Stratėginės aplinkos analizė AB Pieno žvaigždės
8,7( 3 atsiliepimai )
Strateginis organizacijos valdymas. Ab „Pieno žvaigzdžių” veiklos apibūdinimas. Ab „Pieno žvaigždės“ peste analizė. Ab „Pieno žvaigždės“ porter analizė. Organizacijos sėkmės veiksniai. Ab „Pieno žvaigždės 7 s veiksnių ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 10 puslapių
2015 02 04
Rinkodaros veiklos analizė UAB Rimi
9,5( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Uab „Rimi Lietuva” istorija. Tikslinė įmonės rinka. Rėmimo priemonės. Prekė. Kaina. Reklama. Paskirstymas. Uab „Rimi Lietuva“ strategija. Uab „Rimi Lietuva“ mikro ir makro aplinkos analizė. Ssgg analizė. Pest analizė. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2015 03 25
Marketingo prekės ženklas Coca cola
Marketingo prekės ženklas. Įvadas. Istorija. „coca-cola“ vertybės. Reklama. „coca-cola“ rūšys. “coca colos” prekės ženklo pozicionavimas lietuvos rinkoje. “coca cola” prekės ženko segmentavimas:.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2013 04 20
Nike prekės ženklo analize
Verslo kryptys ir produktai. Vieta konkurentų tarpe. Kompanijos situacija rinkoje – augimas , augimo svyravimai , krizės , pakilimai. Marketingo strategija ir jai įtaką darantys veiksniai. Įdomiausios reklaminės kampanijos.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 8 puslapiai
2016 11 09
Naujo produkto sukūrimas ir paleidimas į rinką
Įvadas. Sauskelnių rinka. Naujojo gaminio projektas. Marketingo aplinka. Sauskelnių rinka, konkurentai. Swot analizė. Naujo produkto paklausos analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 25 puslapiai
2013 05 02
UAB „TELE2“ rinkodaros veiklos analizė
Įvadas. Uab „Tele2“. Uab „Tele2“ istorija. Uab „Tele2“ dabartinė situacija. „TELE2“ tikslinė rinka. Uab „TELE2“ naudojamos rėmimo priemonės. Reklama. Ryšiai su visuomene. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2015 11 27
Marketingo darbas apie Crocks ir MBT avalynę
Marketingo ir vadybos darbas,kuriame analizuojami crocs batai,jų pozicionavimas rinkoje,rėmimo veiksmų analize. Įvadas. „crocs“ ir „mbt“ avalynės pozicionavimas lietuvos rinkoje. „crocs“ ir „mbt“ avalyne prekiaujančių ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2016 07 30
Rinkodaros komplekso analizė (2)
Įvadas. Rinkodaros samprata. Rinkodaros komplekso analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Firmos rinkodaros komplekso analizė. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 14 puslapių
2014 03 16
AB „Telia Lietuva“ marketingo planas
Įvadas. AB „Telia Lietuva“ veiklos profilis. Įmonės tikslinė rinka ir jos marketingo strategija. AB „Telia Lietuva“ paslaugų analizė. AB „Telia Lietuva“ paslaugų kainų analizė. AB „Telia Lietuva“ paslaugų paskirstymo ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 18 puslapių
2017 12 17
Prekinio ženklo "Nike" analizė
Turinys. Įvadas. Prekės analizė. Prekės ženklo koncepcija. Reklamos strategija “Nike flyknit”. Išvados.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2017 02 17
Klientų aptarnavimas Klientų aptarnavimo kokybė
Praktikoje klientų aptarnavimo sąvoka suprantama kaip. Gero aptarnavimo pavyzdys Darbo vieta. Aptarnaujančių darbuotojų išvaizda. Darbuotojo profesinės savybės. Elgesio būdas ir požiūris į klientą. Produkto pateikimas klientui. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 5 puslapiai
2017 02 23
Uab „Mantinga“ produkcijos tyrimo analizė ir rezultatai
Įvadas. Uab „Mantinga“ pristatymas. Tyrimo metodika. Tyrimo analizė ir rezultatai. Išvados. Siūlymai. Naudota literatūra. Priedai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 20 puslapių
2014 05 15
Coca cola marketingas
Įvadas. Coca cola atsiradimo istorija. Vizija,misija,vertybės. Verslo kryptys ir produktai. Išskirtinumas ir unikalumas. Coca cola marketingas. Kompanijos situocija rinkoje. Marketingo strategija. Socialinė veikla.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 7 puslapiai
2015 01 24
Ryšiai su visuomene Maxima
Temos aktualumas. Uab „maxima lt“ svarbios visuomenės grupės. Įmonės įvaizdis. Komunikavimas su visuomene. Pranešimo raktiniai žodžiai. Išvados. Informacijos šaltiniai.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2014 04 07
„Vytautas“ prekės ženklo analizė
Mineralinio vandens ,,Vytautas” pozicionavimas vykdomas pagal šiuos kriterijus Tačiau ,,Birštono mineraliniai vandenys” siūlo ne tik ,,Vytauto” produkciją. Iš viso įmonė teikia 5 produktus Produkto “Vytautas” prekės ženklo ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 8 puslapiai
2018 04 21
Marketingo strategijos rengimas UAB „Coca-Cola“
Įvadas. Marketingo strategijos rengimo teoriniai aspektai. Marketingo strategijos samprata. Situacijos analizė. Išorinė aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Vidinė aplinkos analizė. Marketingo komplekso ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 25 puslapiai
2017 05 31
Prekės „Dormeo renew“ čiužinio analizė
Įvadas. Prekės charakterizavimas. Dormeo čiužinuko rinkos segmentavimo kriterijai. Dormeo taikoma kainų strategija. Dormeo Renew pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai. Rėmimo priemonės. Numatomos išlaidos rėmimo veiksmams. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 14 puslapių
2014 05 13
Prekių ir jų kainų analizė
Prekių ir jų kainų analizė. Analizuojamos prekės yra. Vietos , kuriose buvo atliktas stebėjimas. Produktai ir jų apibūdinimai. Prekybos centrai ir jų apibūdinimai. Rimi prekės ženklo vertybės ir gairės , padedančios siekti vizijos ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2017 01 02
Utenos trikotažo rinkodaros analizė
Įvadas. Ab „utenos trikotažo“ įsikūrimo istorija ir dabartinė būklė. Ab „utenos trikotažo“ žinomumo lygis. Ab „utenos trikotažo“ prekių asortimentas. Kainos formvimo ypatumai. Paskirstymo kanalų ypatumai. Rėmimo komplekso ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 14 puslapių
2014 01 22
Marketingo ir paskirstymo veiklų analizė
Įvadas. Organizacijos apibūdinimas. Marketinginės ir logistinės priemonės. Organizacijos marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Organizacijos marketingo ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 6 puslapiai
2013 06 11
Vartotojų pritraukimo ir išlaikymo ypatumai organizacijos veikloje
Įvadas. Vartotojo pritraukimo būdai ir galimybės. Reklamos socialiniuose tinkluose, internetinė reklama. Reklama „Iš lūpų į lūpas“. „Šurmulio rinkodara" Virusinė rinkodara. Bendruomenės rinkodara. Lojalių klientų ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2017 02 22
Reklamos poveikis vartotojų elgsenai
Įvadas. Reklamos vaidmuo rinkodaroje. Reklamos būdai ir reklamos efektyvumas. Reklamos pliusai ir minusai. Vartotojų elgsena ir reklamų pavyzdžių analizė. Vartotojų tipai ir jų elgseną įtakojantys veiksniai. Reklamų pavyzdžiai ir jų ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 20 puslapių
2017 04 19
Teo paslaugų marketingo elementų analizė
Įvadas. Teo pristatymas. Teikiamos paslaugos. Marketingo elemento „vieta“ analizė. Teo rėmimo paslaugos. Teo kainodara. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 13 puslapių
2013 10 22
Įmonės „Samsung electronics“ lojalumo tyrimas
Lentelių ir paveikslų sąrašas. Įmonės analizė. Istorija. Darbuotojų skaičius. Marketingo sprendimai. Stabilumo rodikliai. Asortimentas. Apibendrinimas. Lojalumas. Anketa. Apklausos analizė. Ryšys tarp lojalumo ir veiksnių, kuriais ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 16 puslapių
2016 09 14
Įmonės išorinės ir vidinės aplinkos vertinimas
Įvadas. Įmonės charakteristika. Išorinė aplinkos analizė. Klientų analizė. Konkurentų analizė. Aplinkos analizė. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Vidinės ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2016 03 23
Rinkodaros planas (2)
Įvadas. Uab „bio “ charakteristika. Uab „bio “ esamos situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 18 puslapių
2013 12 20
AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros tyrimas
Ab "klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (klasco) rinkodaros tyrimas. Turinys. Įvadas. Ab "klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (klasco) rinkodaros tyrimas. AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (KLASCO) SSGG analizė. AB „KLAIPĖDOS ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2018 04 16
Įmonių rinkodaros veiklos analizė
Įvadas. Topo centras“ ir „elektromarkt“ paslaugų įmonių charakteristikos. „TOPO CENTRAS“ charakteristika. „ELEKTROMARKT“ charakteristika. Topo centras“ ir „elektromarkt“ paslaugų įmonių produkcija. „TOPO CENTRAS“ ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 13 puslapių
2013 11 11
Internetinio marketingo samprata ir jo privalumai
Įvadas. Internetinio marketingo esmė. Darbo objektas Internetinis marketingas. Darbo tikslas Išanalizuoti kas yra internetinis marketingas. Darbo uždaviniai. Internetinio marketingo esmės apibūdinimas. Internetinio marketingo ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 11 puslapių
2019 01 05
Marketingo planas UAB
Santrauka. Marketingo apžvalga. Makroaplinka. Mikroaplinka. Perspektyvų analizė. UAB „SRPM Technology“ SSGG analizė. Tikslai. Marketingo strategija.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 4 puslapiai
2014 05 20
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema