Marketingo skaidrės

366 dokumentai
Pardavimų skatinimas skaidrės
Įvadas. Kam skiriamas pardavimų skatinimas?. Pagrindinės pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos (technikos). Pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos. Pardavimų skatinimas nukreiptas į ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 50 puslapių
2013 12 09
Rinkodaros komplekso įmonės analizė skaidrės
Darbo tikslas – išnagrinėti Uab „Jogminda“ rinkodaros kompleksą. Rinkodaros komplekso samprata. Rinkodaros komplekso elementai. Uab „Jogminda“ rinkodaros komplekso analizė. Paslauga. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas ir ryšiai su ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 06 24
Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos
Uab „TELE2“ ir konkurentės Uab „OMNITEL“Reklamos kampanija. Apie Uab „Tele2“. Uab „TELE2“ reklamos kampanijos. Uab „Tele2“. Reklama televizijoje. Metas reklamų peržiūrai. Reklama internete. Išorinė reklama (lauko). Vitrina. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 43 puslapiai
2016 07 02
Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus
Idėjos pristatymas. Paslaugos poreikis. Paslaugos aprašymas. Paslaugos teikiama nauda. Vartotojai. Konkurencija. Usp. Marketingo tyrimas. Pest analizė. PEST analizė. Politinė ir teisinė aplinka. PEST analizė. Ekonominė aplinka. PEST ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 56 puslapiai
2016 07 02
Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai
Tema. Tyrimų rūšys kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Žvalgybiniai tyrimai. Kiekybiniai ir kokybiniai marketingo tyrimai. Kokybinis tyrimas. Kiekybinis tyrimas. Kiekybinio ir kokybinio tyrimo paskirtis. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 49 puslapiai
2016 06 29
Marketingas XXI amžiuje
Marketingas xxi amžiuje. Marketingo strategijų kūrimas. “Google” filosofiniai principai. Interneto marketingo nauda XXI amžiaus verslui. Internetas. Informacija. Poreikiai. Neuromarketingas. Masinis marketingas. Išvada.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 38 puslapiai
2014 04 14
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Rinkos segmentavimas. Rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Rinkos segmentavimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 88 puslapiai
2014 04 14
Marketingo sprendimai Ab Alita
Darbo tikslas. Uždaviniai. Apie įmonę. AB „Alita“ situacijos analizė. Makroaplikos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB „ Alita“ rinkos segmentavimas. AB „Alita“ SSGG analizė. AB „Alita“ marketingo sprendimai. Paskirstym būdai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2016 06 28
„Varškės sūrelių“ rinkos analizė
„Varškės sūrelių “ rinkos analizė. Įvadas. Varškės sūrelių samprata. Potenciali tikslinė rinka, jos segmentai. Varškės sūrelis – tai saldus desertinis pieno produktas. Glaistyti varškės sūreliai – tai saldus varškės ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2017 05 02
MAXIMA marketingas skaidrės
Reklamos. MAXIMA – Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Kasdien daugiau nei. „Kiekvieną dieną dirbame dėl klientų. Rūpinamės šviežumu. Mums rūpi, kad parduotuvėse MAXIMA Jūs visada rastumėte šviežių produktų. Žaidimai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2016 07 07
Prekės ženklo vertės kūrimas
Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2017 01 02
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas. Rinkodara. Įvadas. Pozicionavimo istorija ir reikšmė šiuolaikinėje visuomenėje. Tikslas. Pozicionavimas. Pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo būdai. batra, myers, aaker (1996) ir kotler (2000). ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 21 puslapis
2016 06 28
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje Coca Cola
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje. Prekė. Populiariausias gėrimas Sukurtas 1886 m. Pavadinimas atspindi gėrimo ingredientus. Pakuotės. Coca-Cola classic Coca-Cola light Coca-Cola zero. Kaina. 33 l. Paskirstymas. Gaminama JAV Pardavinėjama ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2014 11 04
Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos
Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos. Darbo tikslas. Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti vartotojo elgsenos turinį. Darbo uždaviniai. Pateikti įmonės charakteristiką Atlikti konkurentų analizę Atlikti stebėjimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2016 07 04
Automobilių nuoma: kelionių agentūros paslauga
Automobilių nuoma. Įvadas. Darbo tikslas – aprašyti kelionės agentūros teikiamą paslaugą - „Automobilių nuoma“. Bendradarbiavimas su automobilių nuomos kompanijomis. Dažniausiai Lietuvos kelionių agentūros. Automobilio nuomos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 11 puslapių
2018 03 30
Partizaninė rinkodara
Partizaninė rinkodara. Partizaninės rinkodaros principai. Partizaninės rinkodaros pavyzdžiai. Bentley. Dantų draudimas. Kampanija prieš rūkymą. Ford Mustang. Gėrimas. Augintinių ėdalas. Mini Cooper. Volvo. Mercedes-Benz. Šaltinių ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 20 puslapių
2013 11 28
Reklamos skleidimo priemonės
Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos priemonės. Visos reklamos žinutės. Reklamos priemonė. Reklamos nešiklis. Reikia parinkti tą priemonę. Organizacija pasirenka vieną ar kelias reklamos rūšis. Reklamos priemonių planavimas. Reklamos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 52 puslapiai
2013 03 25
X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos
X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos. Rinkodara. Pranešimo tikslas ir uždaviniai. Apie rinką. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka ir segmentai. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Pirkėjus galima ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 33 puslapiai
2016 06 28
Marketingo aplinka skaidrės
Situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Makroaplinkos elementų analizė (PEST). Makroaplinkos analizė. Marketingo galimybių. analizė. Bostono konsultacinės grupės matrica. Marketingo komplekso. elementų analizė.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 64 puslapiai
2014 04 14
Prekės ženklo strategija
Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 puslapių
2016 06 24
Produkto marketingo planas
Nu skin ageloc future serumas. Įžanga. Aplinkos analizė. Swot analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Galimybės. Grėsmės. Pest analizė. Politinis teisinis aspektas. Tarptautinė politinė situacija. Ekonominis aspektas. Sudėtingos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 24 puslapiai
2013 01 10
Renginių vadyba: rinkodaros ir kūrybiniai aspektai
Renginių vadyba rinkodaros ir kūrybiniai aspektai. Renginio rinkodaros programa (7 P elementai ir 10 K strategija). Neapčiuopiamumas. Renginių dalyviai susiduria su rizika. Heterogeniškumas. Paslaugų nepatvarumas. Vartotojo dalyvavimas ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 60 puslapių
2013 11 28
Y karta
Y karta. Y karta – Svarbiausia tobulėti. Y karta (1984 – 2003m. ) – tai interneto, socialinių tinklų vaikai. Y karta – darbe. Darbe Y karta yra profesionalūs ir kompetetingi specialistai veiklūs. Y kartos pramoga - apsipirkimas. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2015 05 26
Įvaizdis ir reputacija
Įvaizdis. ir reputacija. Turinis. Įvaizdis Organizacijos, korporacijos įvaizdis Teigiamo įvaizdžio nauda Reklama “Maxima”. Įvaizdis – tai žmonių ar jų grupių visuminis organizacijos suvokimas ir vertinimas. Organizacijos įvaizdis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 22 puslapiai
2014 05 21
Kosmetikos įmonės „Uoga uoga“ rinkodara
Išoriniai (socialiniai) veiksniai, darantys įtaką vartotojo elgsenai. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai,. darantys įtaką vartotojo elgsenai. Reklamos kampanija. Komunikaciniai tikslai. Specifiniai tikslai. „Uoga Uoga“ – augimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2018 04 16
McDonalds prekės ženklo analizė
Mc Donald‘s. prekės ženklas. „McDonald’s“ – didžiausias greito maisto restoranų tinklas visame pasaulyje. Logotipas. Šiandien visiems gerai pažįstamas „McDonald‘s“ kompanijos logotipas – geltona. Logotipo kaita. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 8 puslapiai
2017 01 02
Anketos sudarymas
Anketos sudarymas. Kas yra anketa? Anketa yra grupė klausimų, kuriais siekiama gauti informacijos iš respondentų. Anketos sudarymo nuoseklumas. Nustatyti, kokia informacija yra reikalinga. Klausimų tipai. Atviri klausimai Uždari klausimai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 12 puslapių
2016 07 02
Turinys. Įvadas. Makro aplinkos analizė. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė – mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikro aplinkos analizė.Pirkėjai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 32 puslapiai
2017 04 25
PC „Ermitažas“ pardavimų rėmimo planas
PC „Ermitažas“ pardavimų rėmimo planas Rinkodaros savarankiškas darbas. Darbo objektas PC „Ermitažas“ pardavimų rėmimo planas. KAS YRA RĖMIMAS? Rėmimas – tai sprendimas ir veiksmai. Bendriausias rėmimo uždavinys ir esmė - ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 07 04
Prekių išdėstymas prekybos salėje
Prekių išdėstymas prekybos salėje. Bendrosios prekių išdėstymo taisyklės, galiojančios visoms prekių rūšims. Suvokimo dėsniai. Lentynų ploto vertingumas. Maisto prekių prekybai pateikiamos tokios rekomendacijos dėl vertikalaus ir ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 20 puslapių
2017 11 21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema