Marketingo skaidrės

235 dokumentai
Rinkodaros komplekso įmonės analizė skaidrės
Darbo tikslas – išnagrinėti Uab „Jogminda“ rinkodaros kompleksą. Rinkodaros komplekso samprata. Rinkodaros komplekso elementai. Uab „Jogminda“ rinkodaros komplekso analizė. Paslauga. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas ir ryšiai su ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2014 06 16
Pardavimų skatinimas skaidrės
Įvadas. Kam skiriamas pardavimų skatinimas?. Pagrindinės pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos (technikos). Pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos. Pardavimų skatinimas nukreiptas į ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 50 puslapių
2013 12 05
Marketingas XXI amžiuje
Marketingas xxi amžiuje. Marketingo strategijų kūrimas. “Google” filosofiniai principai. Interneto marketingo nauda XXI amžiaus verslui. Internetas. Informacija. Poreikiai. Neuromarketingas. Masinis marketingas. Išvada.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 38 puslapiai
2014 04 13
Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos
Uab „TELE2“ ir konkurentės Uab „OMNITEL“Reklamos kampanija. Apie Uab „Tele2“. Uab „TELE2“ reklamos kampanijos. Uab „Tele2“. Reklama televizijoje. Metas reklamų peržiūrai. Reklama internete. Išorinė reklama (lauko). Vitrina. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 43 puslapiai
2015 11 09
Marketingo sprendimai Ab Alita
Darbo tikslas. Uždaviniai. Apie įmonę. AB „Alita“ situacijos analizė. Makroaplikos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB „ Alita“ rinkos segmentavimas. AB „Alita“ SSGG analizė. AB „Alita“ marketingo sprendimai. Paskirstym būdai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2014 12 22
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje Coca Cola
Brangiausias prekės ženklas pasaulyje. Prekė. Populiariausias gėrimas Sukurtas 1886 m. Pavadinimas atspindi gėrimo ingredientus. Pakuotės. Coca-Cola classic Coca-Cola light Coca-Cola zero. Kaina. 33 l. Paskirstymas. Gaminama JAV Pardavinėjama ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2014 11 03
Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai
Tema. Tyrimų rūšys kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Žvalgybiniai tyrimai. Kiekybiniai ir kokybiniai marketingo tyrimai. Kokybinis tyrimas. Kiekybinis tyrimas. Kiekybinio ir kokybinio tyrimo paskirtis. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 49 puslapiai
2015 04 01
Partizaninė rinkodara
Partizaninė rinkodara. Partizaninės rinkodaros principai. Partizaninės rinkodaros pavyzdžiai. Bentley. Dantų draudimas. Kampanija prieš rūkymą. Ford Mustang. Gėrimas. Augintinių ėdalas. Mini Cooper. Volvo. Mercedes-Benz. Šaltinių ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 20 puslapių
2013 11 28
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Rinkos segmentavimas. Rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Rinkos segmentavimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 88 puslapiai
2014 04 13
Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus
Idėjos pristatymas. Paslaugos poreikis. Paslaugos aprašymas. Paslaugos teikiama nauda. Vartotojai. Konkurencija. Usp. Marketingo tyrimas. Pest analizė. PEST analizė. Politinė ir teisinė aplinka. PEST analizė. Ekonominė aplinka. PEST ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 56 puslapiai
2015 10 21
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas. Rinkodara. Įvadas. Pozicionavimo istorija ir reikšmė šiuolaikinėje visuomenėje. Tikslas. Pozicionavimas. Pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo būdai. batra, myers, aaker (1996) ir kotler (2000). ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 21 puslapis
2015 02 02
Marketingo aplinka skaidrės
Situacijos analizė. Išorinės aplinkos analizė. Rinkos analizė. Makroaplinkos elementų analizė (PEST). Makroaplinkos analizė. Marketingo galimybių. analizė. Bostono konsultacinės grupės matrica. Marketingo komplekso. elementų analizė.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 64 puslapiai
2014 04 13
MAXIMA marketingas skaidrės
Reklamos. MAXIMA – Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Kasdien daugiau nei. „Kiekvieną dieną dirbame dėl klientų. Rūpinamės šviežumu. Mums rūpi, kad parduotuvėse MAXIMA Jūs visada rastumėte šviežių produktų. Žaidimai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2015 09 22
Renginių vadyba: rinkodaros ir kūrybiniai aspektai
Renginių vadyba rinkodaros ir kūrybiniai aspektai. Renginio rinkodaros programa (7 P elementai ir 10 K strategija). Neapčiuopiamumas. Renginių dalyviai susiduria su rizika. Heterogeniškumas. Paslaugų nepatvarumas. Vartotojo dalyvavimas ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 60 puslapių
2013 11 28
Produkto marketingo planas
Nu skin ageloc future serumas. Įžanga. Aplinkos analizė. Swot analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Galimybės. Grėsmės. Pest analizė. Politinis teisinis aspektas. Tarptautinė politinė situacija. Ekonominis aspektas. Sudėtingos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 24 puslapiai
2013 01 08
Reklamos skleidimo priemonės
Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos priemonės. Visos reklamos žinutės. Reklamos priemonė. Reklamos nešiklis. Reikia parinkti tą priemonę. Organizacija pasirenka vieną ar kelias reklamos rūšis. Reklamos priemonių planavimas. Reklamos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 52 puslapiai
2013 03 18
X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos
X grupės prekių rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos. Rinkodara. Pranešimo tikslas ir uždaviniai. Apie rinką. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka ir segmentai. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Pirkėjus galima ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 33 puslapiai
2015 02 02
Anketos sudarymas
Anketos sudarymas. Kas yra anketa? Anketa yra grupė klausimų, kuriais siekiama gauti informacijos iš respondentų. Anketos sudarymo nuoseklumas. Nustatyti, kokia informacija yra reikalinga. Klausimų tipai. Atviri klausimai Uždari klausimai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 12 puslapių
2015 10 31
Y karta
Y karta. Y karta – Svarbiausia tobulėti. Y karta (1984 – 2003m. ) – tai interneto, socialinių tinklų vaikai. Y karta – darbe. Darbe Y karta yra profesionalūs ir kompetetingi specialistai veiklūs. Y kartos pramoga - apsipirkimas. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2015 05 24
Automobilių nuoma
Automobilių nuoma. Įvadas. Darbo tikslas – aprašyti kelionės agentūros teikiamą paslaugą - „Automobilių nuoma“. Bendradarbiavimas su automobilių nuomos kompanijomis. Dažniausiai Lietuvos kelionių agentūros. Automobilio nuomos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 11 puslapių
2014 11 30
Įvaizdis ir reputacija
Įvaizdis. ir reputacija. Turinis. Įvaizdis Organizacijos, korporacijos įvaizdis Teigiamo įvaizdžio nauda Reklama “Maxima”. Įvaizdis – tai žmonių ar jų grupių visuminis organizacijos suvokimas ir vertinimas. Organizacijos įvaizdis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 22 puslapiai
2014 05 21
Marketingo tyrimų rūšys ir metodai
Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Temos tikslai. Marketingo tyrimų reikšmės aplinkybės. Marketingo tyrimų reikšmė marketingo valdymo sistemoje. Marketingo tyrimai, tai svarbus instrumentas. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 38 puslapiai
2015 02 07
„Varškės sūrelių“ rinkos analizė
„Varškės sūrelių “ rinkos analizė. Įvadas. Varškės sūrelių samprata. Potenciali tikslinė rinka, jos segmentai. Varškės sūrelis – tai saldus desertinis pieno produktas. Glaistyti varškės sūreliai – tai saldus varškės ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2017 05 02
Marketingo veikla transporto įmonėse
Marketingo veikla trasnporto įmonėse. Įvadas. Marketingo planavimas. Marketingo strategijos kūrimas. Marketingo strategijos. Ab „Lietuvos geležinkeliai“. Ab „Lietuvos geležinkeliai“ įmonėje marketingo veiklos planavimas. Taktinis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 35 puslapiai
2014 12 17
Prekės ženklo strategija
Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 puslapių
2014 06 19
Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas
Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas. Vertinant vartotojo elgesį, svarbu suprasti. Rinkos segmentavimo tikslas yra kiek įmanoma geriau užtikrinti. Tikslinė rinka suprantama dvejopai Pirmiausia. Labai nedaug tėra produktų gali ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 37 puslapiai
2014 04 13
Sviesto rinkos tyrimas
Sviesto rinkos tyrimas. Pasirinktos nagrinėti prekės įvardijimas. Sviesto tikslinė rinka. Apibrėžimai. Prekės pardavimo vieta. Parduotuvės „Norfa“ asortimentas. Prekių linijos asortimentas. Sviesto asortimento gylis. Sviesto ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2015 11 14
Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos
Vartotojo elgsenos tyrimas įmonėje Eurokos. Darbo tikslas. Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti vartotojo elgsenos turinį. Darbo uždaviniai. Pateikti įmonės charakteristiką Atlikti konkurentų analizę Atlikti stebėjimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2016 01 05
4P analizė Sūrio užkandis Mildė
Lydyto rūkyto sūrio užkandis „Milde cheese snacks“ original. Įvedimas į rinką 2014 m. spalio mėn. 2013 m. Lietuvos pieno perdirbimo įmonėse buvo pagaminta 113 tūkst. Pagal prekybos tinklo Maxima duomenis. Produktas. Prekinio ženklo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2014 12 19
Prekės ženklo vertės kūrimas
Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2016 12 13
×