Marketingo tyrimai



Atlikti marketingo tyrimą reiškia įsiklausyti į pirkėjo nuomonę . Beveik visos organizacijos pastoviai i*kokie yra mūsų klientai; *kur juos galima surasti; *kokie jų poreikiai; *r negalvoja vairuotojai, dirbantys su šio modelio keltuvu, jog jo galingumas yra per mažas atliekamam darbui? *ar negalvoja namų šeimininkės, naudojančius šios rūšies skalbimo *nežiūrint visiems būdingo įpročio skaičiuoti pinigus, jie ir toliau dosniai išleidžia mt tiek privačios firmos, tiek ir visuomenės organizacijos.
*priežastis – mt-ai užpildo nutrūkusio tiesioginio kontakto tarp gamintojo ir pirkėjo spragą. Distancija tarp gamintojo ir vartotojo su komunikacijų tinklo ir produktų pristatymo vartotojams sistemos nuolat didėja. Mt-ai būtini, kad užpildyti šį padidėjusį atotrūkį tarp dviejų rinkos dalyvių grupių.
*nežiūrint to, kad surinkus informaciją, priėjimas prie jos yra ribotas, pagrindinė gyventojų dalis mielai dalyvauja įvairiuose tyrimuose, neatlyginamai skirdami jiems savo laiką ir dalindamiesi savo nuomonėmis su žmonėmis, atliekančiais mt-us.
Priežastis - apklausų dalyviai taip elgesi todėl, k*projektuojant prekes ir paslaugas, geriausiai atitinkančias v*kreipti dėmesį į vartotoją, fiksuojant jam būdingus bruožus, įpročius, žinių ratą, požiūrius ir tikėjimus, poreikius ir viltis. *aiškiai įsivaizduoti aplinką, kurioje gyvena jo klientas, jo gyvenimo stilių. *žinoti pasaulio, kuris jį supa, pasikeitimus ir tendencijas. Praeina laikas, ir šie pasikeitimai padaro poveikį pirkėjų reikalavimams plači*mt-ų pagrindą sudaro paprastas sveikas protas. Mt-ų tiksluose ir metoduose nėra nieko paslaptingo. Jei atmesim formaliąją pusę, informacijos rinkimo būdus - siekiant gauti labiau pagrįstus sprendimus, mt -ų tikslai ir metodai yra tokie patys kaip ir įvairiose gyvenimo srityse.
*mt-ų vertingumas slypi tame, kad jie leidžia sužinoti , kaip išvengti klaidų, o jei jos vis dėl jos padaromos – tai kaip jas aptikti ankstyvoje stadijoje ir ištaisyti su minimaliais nuostoliais.
*sudėtingame ir konkurencijos perpildytame verslo pasaulyje gamintojas, skirtingai nuo privataus asmens, informaciją turi rinkti žymiai rimčiau ir profesionaliau - rizikuojama žymiai didesnėmis pinigų sumomis. Štai čia ir atsiranda vieta mt-ams. Jie garantuoja, kad informacija*duomenų rinkimo procese labai svarbu teisingai sufornors mt-ai nuo jų trumpos istorijos pradžios buvo atliekami siekiant ištirti plataus vartojimo prekių rinką. Šiandien tokie tyrimai atliekami praktiškai visame šiandieninio verslo spektre.