Marketingo analizė Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje


Marketingo analizė Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje. Įvadas. Tiriamų telekomunikacijų įmonių istorija. Tiriamų telekomunikacijų įmonių misija. Tiriamų telekomunikacijų įmonių strategija. Tiriamų telekomunikacijų įmonių Lietuvoje ssgg analizė. Tiriamų telekomunikacijų įmonių Lietuvoje pest(eld) analizė. P marketingo modelis. Bostono ir ansoff matricos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įvadas tiriamų telekomunikacijų įmonių lietuvoje charakteristikos tiriamų telekomunikacijų įmonių lietuvoje ssgg analizė tiriamų telekomunikacijų įmonių lietuvoje pest analizė 7p marketingo modelis bostono ir ansoff matricos išvados literatūros sąrašas.

Ansoff matrica yra strateginio planavimo priemonė, sukurianti sistemą, padėsiančią vadovams, vyresniesiems vadovams ir rinkodaros specialistams kurti ateities augimo strategijas. Ji pavadinta Igor Ansoff garbei, kuris sugalvojo šią koncepciją.

Kiekvienos telekomunikacijų įmonės istorija yra skirtinga, įmonės buvo įkurtos skirtingu laikotarpiu, esant skirtingom ekonominėms, politinėms situacijoms. Tačiau visos įmonės savo viziją ir misiją dažniausiai sieja su klientų poreikių tenkinimu, naujų technologijų diegimu. Visos įmonės siekia stiprinti savo vardo įvaizdį ir dar stipriau konkuruoti su konkurentais, rasti būdą kaip išsiskirti savo paslaugų kokybe. Aplikus 7P marketingo komplekso analizę, galima teigti, kad telekomunikacijų sektoriaus įmonės teikia mobiliojo ir fiksuoto ryšio, duomenų perdavimo, kabelinės televizijos ir turinio paslaugas. Didžioji dalis įmonių veiklą vykdo visoje Lietuvoje. Mažesnės įmonės (UAB ,,Cgates“ ir UAB ,,Splius“) veiklą vykdo tik tikruose regionuose. Reklama vis dažniau naudojama įvairiuose internetiniuose tinklalapiuose – naujienų portaluose, internetiniuose laikraščiuose, pažinčių portaluose ir panašiai. Malonūs, dėmesingi ir rūpestingi įmonės darbuotojai gali padėti ketinančiam pasinaudoti paslaugomis klientui ar net pašalinti klientui atsiradusias abejones.

  • MS PowerPoint 852 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (562 žodžiai)
  • Universitetas
  • Grazina
  • Marketingo analizė Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Marketingo analizė Lietuvos telekomunikacijų sektoriuje. (2018 m. Gegužės 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-lietuvos-telekomunikaciju-sektoriuje.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 13 d. 11:20
Peržiūrėti darbą
×
41 mokytojas prisijungę laukia tavo klausimo