Marketingo analizė „LUSH“ įmonėje


Įvadas. Lush istorija. Makro aplinka. Politiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Technologiniai veiksniai. Mikro aplinka. Klientai. Konkurentai. Tiekėjai. Portero 5 jėgų modelis. Vidaus analizė. LUSH šiandien. Vertybės. Produktai. Bostono Matrica (BKG Matrica). Swot/ssgg analizė. Prekybos modelis. Segmentavimas. Padėties nustatymas. Marketingo kompleksas 4P. Produktas. Kaina. Vieta. Skatinimas (Rėmejai). Išvados. Literatūra.


"LUSH" rankų darbo kosmetika įsikūrė 1995 m. tai švieži ir natūrali kosmetika žmonėms. Įmonė įsteigė nedidelė grupė žmonių, turinčių šeimos valdymo modelį, kuris po kažkurios laiko atnešė stabilumą ir užtikrino patikimumą. Dabar "LUSH" prekės ženklas yra pilnas ekologiškų ir natūralių produktų iš ekologiškų vaisių ir daržovių, geriausių eterinių aliejų ir saugių sintetinių medžiagų kurios patenkina visus klientų poreikius. Kiekvienas produktas gaminamas tik iš natūralių ingredientų, o bendrovė visada stengiasi kuo labiau sumažinti pardavimo pakuotes, naudodami "plika pakuotę", kad apsaugoti erdvė nuo kenksmingų trąšų. Tačiau LUSH susiduria su stipriais konkurentais esamoje rinkoje. Rinka nuolat keičiasi dėl naujų tendencijų ar naujų produktų kuriuos įveda konkurentai. LUSH naudoja žalią marketingo strategija, pagrįsta pagrindinėmis LUSH vertėmis: produktai yra pakuojami mažiausiose įpakavimuose, rankų darbo, vegetariški ir švieži. Be to, LUSH kovoja prieš produkto bandymus su gyvūnais ir įmonė prisiima atsakomybę, kad visi pagaminti produktai ir medžiagos yra kilę etiniai ištekliai. "LUSH" prisiima unikalų mažmeninės prekybos būdą, kad pritraukti klientus. Parduotuvėse yra daug pritraukiančių klientus kvapų, vizualiai patrauklus ir nesupakuoti gaminiai. Minimali pakuotė ne tik parodo įmonės "žaliuosius" įgaliojimus, bet ir suteikia parduotuvėms išskirtinį kvapą, kurį galite jaustis net parduotuvėje. Šiuo metu Lietuvoje yra tik viena parduotuvės LUSH ir internetinė parduotuvė. Lyginant su kitomis Europos šalimis , Lietuvoje dar nėra pakankamai daug LUSH parduotuvių, kuriuos vis labiau įtikintų žmonės pirkti žalius produktus, tai padėtu ir patiems naudotojams ir žemei.

Viskas prasidėjo 1977 metais, įkūrėjas Mark Constantine labai norėjo gaminti ir parduoti natūralią kosmetiką. Visai nelengva, bet po kelerių metų pradėjo savo verslą, pavadintą Constantine & Weir. Per devynis dešimtmečius jie tapo didžiausiai tiekėjas garsių brendų , tokių kaip "The Body Shop". Ši parduotuvė nusprendė pateikti pasiūlymą Constantine & Weir įsigyti gaminamų produktų formules. Tai galėjo reikšti Constantine & Weir greitą pabaigą, nes jiems buvo draudžiama atidaryti kitą mažmeninės prekybos parduotuvė penkerius metus. Vietoj to jie pasiūlė visiškai naują idėją: "Cosmetics-To-Go", pašto kompanija. Tačiau 1995 m. prie komandos prisidėjo daug kitų investuotojų, kurie sugalvojo naują verslą : LUSH. Pavadinimas atsirado iš klientų konkurencijos ir gali būti apibrėžiama kaip šviežia ir žalia. Po vienerių metų LUSH tapo tarptautine kompanija, kai jos išsiplėtė į Vankuverį, Kanadą ir JAV 2003 m. Atidaryta pirmoji Amerikos parduotuvė San Franciske.

Deja, LUSH privalo susidurti su Jungtinės Karalystės (JK) pasitraukimu iš Europos struktūros. Šis klausimas yra politikos ir ekonomikos ribos, galbūt labiausiai svarbus veiksnys, galintis paveikti LUSH verslą. Iki šiol tai pakenkė produkcijai JK dėl gana didelės LUSH dirbančių užsieniečių procentinės dalies. Galbūt LUSH turės sumokėti daugiau mokesčių ir daugiau mokesčių, taip pat susidoroti su naujais teisiniais klausimais. Tačiau svarbiausias klausimas yra kad dėl to, kad vyksta derybos, tikslūs rezultatai vis dar nežinomi, todėl viso Brexit proceso pasekmės yra visiškai neaiškios. Po daugiau nei vienerių metų vyriausybė vis dar negali garantuoti, kad bus likusi sunki ar minkšta atsiskyrė Europos ekonominėje erdvėje.

  • Microsoft Word 1071 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (4734 žodžiai)
  • Universitetas
  • Beata
  • Marketingo analizė „LUSH“ įmonėje
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo analizė „LUSH“ įmonėje. (2018 m. Sausio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-lush-imoneje.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 17 d. 12:52
×