Marketingo informacija ir tyrimai


Marketingo informacija ir tyrimai. Marketingo literatūroje dažniausiai aptinkamas į praktinių problemų sprendimą orientuotas apibrėžimas. Dažnai praktikoje marketingo tyrimų ir rinkos tyrimų terminologijos tapatinamos. Rinkos tyrimai. Rinkos tyrimai gali būti nuolatiniai ar vienkartiniai. Galima išskirti tris sudedamąsias rinkos tyrimų struktūros dalis rinkos analizę. Pagrindinės marketingo tyrimų rūšys. Pagal rezultatų teorinį ir praktinį reikšmingumą skiriami taikomieji ir fundamentalieji marketingo tyrimai. Žvalgybinis tyrimas atliekamas tada. Pagal naudojamų duomenų šaltinius skiriami antriniai (kabinetiniai) ir pirminiai (lauko) marketingo tyrimai. Pirminiai tyrimai. Pirminiai tyrimai - tai specialiai organizuoti tyrimai. Apklausa. Apklausa - tai marketingo informacijos rinkimo metodas apklausiant respondentus asmeniškai. Stebėjimas. Stebėjimas tai marketingo informacijos rinkimo metodas. Eksperimentas. Eksperimentas - tai marketingo informacijos gavimo būdas. Tikslinė grupė. Tikslinė grupė - tai nuo aštuonių iki dvylikos žmonių.

  • MS PowerPoint 1560 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (686 žodžiai)
  • Universitetas
  • Luka
  • Marketingo informacija ir tyrimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo informacija ir tyrimai. (2019 m. Spalio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-informacija-ir-tyrimai.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 22 d. 04:19
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema