Marketingo kainų analizė


Produktų pristatymas. Pardavimo vietų apžvalga, identifikavimas. Kainų pokyčio analizė.

Cukraus „x“ kaina stebėjimo pradžioje buvo stabili ir nekito, vėliau žymiai krito. Didžiausia produkto kaina 4,40Lt buvo Šilažolės parduotuvėje 2012.09.10-09.30 laikotarpiu o mažiausia 3,59Lt parduotuvėje. Spalio mėnesio pradžioje IKI prekybos centre bei Šilažolės parduotuvėje kaina sumažėjo. Žymiai išsiskyrė Šilažolės parduotuvė kurioje cukraus „Nordic sugar“ kaina buvo aukštesnė nei kitose prekybos vietose.

  • Microsoft Word 127 KB
  • 2013 m.
  • 7 puslapiai (1084 žodžiai)
  • Universitetas
  • Manta
  • Marketingo kainų analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo kainų analizė. (2013 m. Gegužės 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-kainu-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 23 d. 06:56
×