Marketingo kompleksas ir strategija UAB „Abf lt“


Įvadas. UAB „Abf lt“ charakteristika ir veikla. UAB „Abf lt“ marketingo aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Tikslinė rinka ir vartotojų elgseną lemiantys veiksniai. Įmonės marketingo komplekso strategija. Įmonės prekių gyvavimo ciklas. Įmonės prekių ir paslaugų kainų politika. Įmonės prekių ir paslaugų pateikimo kanalai. Įmonės rėmimo veiksmų planas. Marketingo veiksmų planas atsižvelgiant į įmonės tikslus. Tyrimo metodai ir jų pritaikymo galimybės įmonės tikslams, rezultatų analizė. UAB „Abf lt“ marketingo strategijos. Įmonės marketingo strategijos formavimas ir valdymas naujai ir esamai prekei. Įmonės tikslinės rinkos strategijos ir jų valdymas. Įmonės veiksmų planas įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją. Įmonės SSGG analizė ir marketingo strateginiai sprendimai vykdant komercinę veiklą. Išvados. Literatūra. Priedas. anketa.


Darbo tikslas – apibendrinti ir įvertinti marketingo veiklą įtakojančius, formuojančius įmonės „ABF LT“ marketingo kompleksą bei strategijas.

UAB „ABF LT“ kompanijos verslo kryptis yra išlaikyti ir pagerinti savo padėtį rinkoje:

Tuo tikslu kompanija plečiasi ir atnaujina įrengimus. Visa tai daroma norint suformuoti solidžios, naujoviškos ir efektyviai dirbančios kompanijos įvaizdį.

UAB „ABF LT“ produktų strategija labiausiai panaši į vertės-kokybės ir serviso strategiją. Akcentuojama kokybė ir gerai išvystytas ryšys tarp visų sričių, taip suteikiant produktams ir paslaugoms optimaliausią vertę. Įgyvendinant šią strategiją, siekiama sukurti kiek įmanoma platesnį paslaugų ratą.

Nustatinėjant potencialų pirkėją reikia atkreipti nemažą dėmesį į vietos kriterijus. UAB „ABF LT“ turi daug alternatyvų kam parduoti savo produkciją ir paslaugas. Įmonės pirkėjai yra ir įmonės, ir pavieniai asmenys, kuriems reikalingos metalo apdirbimo paslaugos.

Pagrindiniai įmonės konkurentai yra TehnoBalt Group, UAB „BICoating“ ir UAB „Technotool“. Tai yra aukšto lygio metalo apdirbimo įmonės Lietuvoje. Šios įmonės seka ir analizuoja savo konkurentų veiklą, kainos politiką bei marketingo veiksmus.

Konkurencijos pobūdžiu UAB „ABF LT“ situacijai didelę reikšmę turi Lietuvos rinkos struktūra. Įmonė gyvuoja grynos konkurencijos rinkoje, kurioje yra daug smulkių pardavėjų, siūlančių panašias paslaugas. Nė vienas iš konkurentų neturi galimybių daryti įtakos rinkai.

Pagrindinis įmonės „ABF LT“ pranašumas – platus prekių ir paslaugų asortimentas Skatindama didinti pardavimus, įmonė pristato naujas metalo apdirbimo paslaugas ar produktus. Tačiau įmonės marketinginė veikla yra silpna. Neskiriama daug dėmesio rėmimo priemonėms, taip pat nevykdomos akcijos.

Įmonės ištekliai. Kiekvienos organizacijos veikloje naudojami tiek materialūs, tiek nematerialūs ištekliai. Jančauskas (2006) pateikia tokią išteklių klasifikaciją:

Vienas svarbiausių įmonės „ABF LT“ išteklių yra jos personalas, todėl reikia atlikti personalo analizę. Iš visų įmonėje dirbančių 50 darbuotojų: 15 darbuotojų turi universitetinį išsilavinimą, 25 – aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą ir 10 turi aukštesnįjį išsilavinimą.

Įmonėje dirbantys darbuotojai ne visi yra labai aukštos kvalifikacijos. Tačiau, didžioji dauguma darbuotojų yra ilgą darbo stažą turintys bei įgyję gerą profesinę kvalifikaciją. Jie nuolat tobulinasi, kelia kvalifikaciją įvairiuose kursuose, seminaruose, konferencijose. Taip pat įmonėje nėra didelės darbuotojų kaitos, nes siūlomas darbo užmokestis ir darbo sąlygos atitinka darbuotojų lūkesčius. Dažniausiai naudojami personalo ugdymo metodai – kursai bendrovės viduje ir išorėje, seminarai.

Finansinės būklės analizė. Tai svarbiausi vidinės aplinkos analizės veiksniai. Įmonės „ABF LT“ juridinis statusas yra uždaroji akcinė bendrovė, kurios vienintelis savininkas yra šios įmonės direktorė, atsakinga už visą įmonės turtą.

Gamybiniai ištekliai. UAB „ABF LT“ įsteigta savo nuosavose patalpose, todėl už visus išorinius remonto darbus įmonės savininkė yra tiesiogiai atsakinga. Patalpų interjerui praverstų šioks toks kosmetinis remontas, tai yra numatyta įmonės artimiausiuose tiksluose. 2012 m. įmonė įsigyjo tris naujus įrengimus, nes būtina investuoti į naujausias technologijas.

  • Microsoft Word 2913 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 37 puslapiai (7969 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kamile
  • Marketingo kompleksas ir strategija UAB „Abf lt“
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo kompleksas ir strategija UAB „Abf lt“. (2019 m. Spalio 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-kompleksas-ir-strategija-uab-abf-lt.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 21 d. 05:10
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema