Marketingo komplekso analizė Lieknėjimo liemenėlė


Įvadas. Lieknėti padedančios „Slimbra“ liemenėlės charakteristika. Lieknėti padedančios „Slimbra“ liemenėlės rinkos segmentavimas. Tikslinė rinka ir „Slimbra“ liemenėlės pirkėjas pagal segmentavimo požymius. „Slimbra“ liemenėlės kainos strategija ir pateikimo būdas. Rėmimo veiksmai ir jų numatomos išlaidos. Išvados.

Darbo tikslas: atlikti lieknėti padedančios „SLIMbra“ liemenėlės marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti lieknėti padedančios „SLIMbra“ liemenėlės charakteristiką;

2.Išanalizuoti lieknėti padedančią liemenėlę pagal segmentavimo kriterijus;

3.Pateikti tikslinę rinką ir apibūdinti lieknėti padedančios „SLIMbra“ liemenėlės pirkėją;

4.Aprašyti lieknėti padedančios „SLIMbra“ liemenėlės taikomą kainų strategiją ir pateikimo būdus;

5.Pateikti rėmimo veiksmus ir apskaičiuoti numatomas išlaidas rėmimo veiksmams.

  • Microsoft Word 80 KB
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (2309 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • Marketingo komplekso analizė Lieknėjimo liemenėlė
    10 - 9 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Lieknėjimo liemenėlė. (2014 m. Gruodžio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-lieknejimo-liemenele.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 21 d. 05:00
×