Marketingo komplekso analizė x įmonėje


X imones paslaugu marketingo elementu analize. Marketingo komplekso analize imoneje. Uab x imoneje bakalaurinis darbas. Marketingo analize diplominis. Komplekso analize imoneje. Imones komplekso analize.

Marketingo komplekto analizė „x“ įmonėje. Įvadas. Parduotuvės „x“ prekių asortimento tyrimas. Įmonės charakteristika. Tyrimo organizavimo etapai. Duomenų analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.

Asortimentas gali būti skirstomas į:

–gamybinį (tai pramonės, žemės ūkio);

–prekybinį (egzistuojantį cirkuliacijos sferoje);

–vartojimo (vartojimo sferoje esantys produktai).

Kai kurie autoriai asortimentą suskirsto smulkiau:

–prekybinis ir gamybinis;

–bazės ir mažmeninės prekybos;

–standartinis ir sezoninis;

–prekių atsargų bei daugelį kitų.

Šio darbo analizei pasirinkau prekybos asortimentą. UAB „X“ užsiima prekyba maisto produktais.

Darbo objektas – UAB „X“ parduotuvės asortimentas.

Šio darbo tikslas – UAB „X“ produktų, asortimento, jų klasifikavimo analizė.

Darbo uždaviniai:

1)pristatyti parduotuvę „X“ bei aptarti jos prekiaujamą produkciją;

2)išanalizuoti vieną konkrečią UAB „X“ produktų grupę, jos asortimentą.

  • Microsoft Word 112 KB
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (1968 žodžiai)
  • Kolegija
  • Pukas
  • Marketingo komplekso analizė x įmonėje
    8 - 2 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė x įmonėje. (2013 m. Kovo 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-x-imoneje.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 22 d. 03:48
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema