Marketingo komplekso elementai įmonėje


Įvadas. Marketingo veiklos planavimas. „Keliauk laisvai“ įmonės veikla, misija ir tikslai. „Keliauk laisvai“ įmonės marketingo aplinkos analizė. „ Prekių rėmimo analizė. „Keliauk laisvai“ įmonės prekių pardavimo prognozė. Išvados ir pasiūlymai. Naudota literatūra. Priedai.


Darbo naujumas ir aktualumas. Kiekvienos įmonės pagrindinis tikslas yra tapti išskirtine ir pranašingesne įmone už savo konkurentes. Pastaruoju metu labai didžiulis dėmesys yra skiriamas įmonės marketingo komplekso elementams, nes įmonės sėkmė taipogi priklauso ir nuo to kokią nuomonę apie tą įmonę yra susidariusi visuomenė. Tam, kad nustatytume kokie yra įmonės „Keliauk laisvai“ vartotojų poreikiai, yra būtina nustatyti „Keliauk laisvai“ įmonės klientų požiūrį į tai kaip jie vertina šią turizmo paslaugas teikiančią įmonę.

Darbo problema. Turizmo paslaugų rinkoje nuolat vyksta didelė konkurencija. Šiandien nebeužtenka patogios kelionės ir už prienamą kainą pasirinktos atostogų vietos, labai aukštos kokybės paslaugų. Šių dienų paslaugų pasiūla yra pilna tokių pasiūlymų. Todėl vis didesnis dėmesys skiriamas vartotojo pritraukimui ir išlaikymui. Tam, kad įmonė turėtų konkurencį pranašumą, ji privalo paruošti kuo veiksmingesnį paslaugų marketingo kompleksą. Jeigu turizmo įmonė „Keliauk laisvai“ nori sėkmingai išsilaikyti turizmo paslaugas teikiančių įmonių rinkoje, ji privalo išnaudoti visas turimas marketingo komplekso galimybes, t. y. rėmimą, vietą, kainą, fizinį akivaizdumą ir kitus elementus. Kuomet „Keliauk laisvai“ įmonėje bus tinkamai paruoštas ir veikiantis marketingo kompleksas, tokiu atveju įmonė pasieks geresnių rezultatų ir visuomeninės nuomonės apie įmonę. Tik patenkintų vartotojų dėka įmonė gali sėkmingai pasiekti užsibrėžtų tikslų. Todėl turizmo įmonės „Keliauk laisvai“ pagrindinė problema yra marketingo komplekso elementų tobulinimas.

Darbo tikslas – atlikti „Keliauk laisvai“ įmonės marketingo komplekso elementų analizę.

Pagrindinė paslauga – kelionių pardavimas. „Keliauk laisvai“ įmonė teikia įvairaus pobūdžio keliones: slidinėjimas, egzotinės kelionės, pažintinės kelionės lėktuvu arba autobusu, poilsinės kelionės autobusu arba lėktuvu.

Konsultavimas. Įmonėje bet kuris klientas atėjęs visada sužinos tai ko nori. Įmonėje dirbantys darbuotojai yra labai draugiški ir žinantys savo darbą. Dėl gerų darbuotojų, klientas visada sužino tikslią informaciją ir pateikia savo pageidavimus.

Užsakymų priėmimas. Įmonė užsakymus priima el. paštu, telefonu bei žinoma pačioje įmonėje. Dauguma kelionių yra užsakoma internetu, kad vartotojas negaištu savo laiko. Jeigu vartotojas atėjo į įmonę ir pateikė savo pageidavimus, darbuotojai visada pasiūlo , kad informacija bus atsiusta el. paštu jei klientas neturi daug laiko.

Svetingumas. „Keliauk laisvai“ įmonės darbuotojai visada rūpinasi klientais. Visada atkreipia dėmesį į jų pageidavimus ir lūkesčius.

Saugumą garantuojančios paslaugos. Įmonėje dirba labai kvalifikuotas personalas. Visada yra reaguojama į pagyrimus ir skundus.

Sąskaitų pateikimas. Sąskaita pateikiama užsakius paslauga, išrašomos sąskaitos faktūros. Klientai gali apmokėti grynaisiais biure arba bankiniu pavedimu į įmonės sąskaitą.

Atitikti pačius aukščiausius reikalavimus ir teikti turizmo sferoje aukštos kvalifikacijos pagalbą, padėti įmonės klientams plėtoti jų verslą efektyviai organizuojant ilgalaikes aukščiausios kokybės turizmo paslaugas.

Mokslinėje literatūroje marketingo makroaplinka yra apibūdinama kaip tam tikra visuma jėgų, kurios įmonės teritorijoje sprendžia įmonės marketingo sprendimus ir tiems sprendimams makroaplinka negali padaryti jokios įtakos. Jeigu įmonė nori pasiūlyti paslaugą/produktą vartotojams, tai tos įmonės marketingo specialistai privalo visuomet stebėti išorinius veiksnius, t. y. kokie išoriniai veiksniai gali padaryti neigiamos ir teigiamos įtakos įmonei. Kiekviena įmonė norinti veikti sėkmingai privalo nuolatos stebėti marketingo makroaplinką. Pagrindiniai marketingo makroaplinkos elementai.

  • Microsoft Word 80 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (4672 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sandra
  • Marketingo komplekso elementai įmonėje
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo komplekso elementai įmonėje. (2017 m. Gruodžio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-elementai-imoneje.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 16 d. 12:43
×