Marketingo makroaplinkos analizė



Šiame darbe teorines žinias bandysiu pritaikyti analizuodama UAB „Beržas” marketingo makroaplinką. Atsižvelgdama į įmonės specifiką, bandysiu analizuoti jos veiklą, tikslus, makroaplinką, atliksiu stipriųjų ir silpnųjų pusių analizę, parinksiu išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „Beržas“ makroaplinką;
Darbo objektas: UAB „Beržas“ marketingo makroaplinka;
Darbo uždaviniai:
3. Įvertinti UAB „Beržas“ politinę – teisinę ir socialinę – kultūrinę aplinkas;
4. Įvertinti UAB „Beržas“ mokslinę – techologinę, ekonominę ir gamtinę aplinkas.
Ekonominė aplinka – veiksniai, turintys įtakos vartotojo perkamąjai galiai ir išlaidų struktūrai.
UAB „Beržas“dirba 26 žmonės. Tai kūrybingas, jaunas, ambicingas kolektyvas, kuris visada pasiruošęs klientui pasiūlyti geriausią variantą. Firma egzistuoja ekonominiame, socialiniame ir politiniame kontekste (Virvilaitė, 2000).
Viešbutis „Beržas“ siūlo tikrai labai pigias kainas kambariui, kurias palyginus su kitų viešbučių kambarių kainomis yra nelabai didelės, bet brangesnės. Kiti viešbučiai siūlo daugiau patogumų, todėl ir kaina yra didesnė.
Siūlo gan pigias kambarių kainas; viešbučio paslaugas taip pat siūlo pigiai pirkti; turi klientų iš užsienio, kurie nesiskundžia viešbučio patogumais; puiki paslauga užsieniečiams ir miesto svečiams – ekskursija, išnuomojsmi automobiliai, viešbučio darbuotojai draugiški ir paslaugūs;
- Microsoft Word 75 KB
- 2016 m.
- 21 puslapis (4666 žodžiai)
- Kolegija
- Steka
-