Marketingo planas Kelionių agentūra


Įvadas. Marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų vertinimas. Kainodaros vertinimas. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. Marketingo perspektyvų analizė. Marketingo veiksmų ir priemonių plano rengimas. Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Marketingo veiksmų, priemonių ir biudžeto programa. Išvados. Literatūra.

Darbo tikslai: išsiaiškinti įmonės marketingo strategijos kūrimo nuoseklumą ir išmokti parengti įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planą.

Uždaviniai:

Išanalizuoti kelionių agentūros „Kelionių agentas“ marketingo aplinkas;

Atlikti kelionių agentūros marketingo komplekso vertinimą;

Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą;

Darbo metodai:

Atlikta apklausa (raštu), kurios tikslas sužinoti respondentų nuomonę apie kelionių agentūros „Kelionių agentas“ organizuojamą marketingo veiklą.

  • Marketingas Referatas
  • Microsoft Word 415 KB
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (5212 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo planas Kelionių agentūra
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo planas Kelionių agentūra. (2014 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-planas-kelioniu-agentura.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 13:08
×