Marketingo planavimas ir strategijos


Marketingo planavimas ir strategijos. Strategijos samprata. Strategijos formavimas. Formavimas. Aplinkos įtaka strategijos formavimui. Strateginio planavimo nauda. Strategijos metodo idėja. Straipsnis “Europos šokolado pramonės rinkodaros strategijų apžvalga”. Išvados. Antrasis straipsnis “Marketingo strategijų įgyvendinimas besivystančioje ekonomikoje”. Trečiasis straipsnis “Teoriniai marketingo strategijos rengimo etapai”. Straipsnių lyginimas. Viktorina.


Marketingo strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus. Marketingo strategija turi padėti atsakyti į tris pagrindinius klausimus : 1. Kur konkuruoti, tai yra nusakyti rinkas. 2. Kaip konkuruoti, tai yra numatyti konkuravimo priemones ir būdus. 3. Kada konkuruoti, tai yra kada atlikti strateginius veiksmus.

Kuriant ir formuojant strategiją, svarbu ir būtina laikytis tam tikros struktūros. Tikslinės rinkos parinkimas (išorinės aplinkos analizė, vartotojų poreikių tyrimas; marketingo tyrimai); Pozicionavimo būdo pasirinkimas(produktų įvairinimas, prekės ženklo kūrimas, rinkodaros derinimas, nuosavybės kontrolė); Atskirų marketingo komplekso elementų funkcinių strategijų pasirinkimas (marketingo komplekso valdymas);.

Strategijos formavimas visų pirma prasideda nuo įmonės vizijos bei misijos nustatymo. Vizija - tai kaip organizacija įsivaizduoja save ateityje. Misija išreiškia visos veiklos paskirtį, vaidmenį. Norėdama pasiekti viziją įmonė ir kuria strategiją, arba kitaip tariant veiksmų kompleksą, kurie bus naudojami, kad būtų pasiektas norimas rezultatas. Sekantis žingsnis kuriant strategiją yra rinkos segmentavimas, tikslinės rinkos pasirinkimas ir marketingo komplekso kūrimas.

Rinkos segmentavimas – tai rinkos skaidymas į dalis, kuriuose panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Tikslinių rinkų parinkimas susijęs su įmonės veiklos krypčių rinkoje pasirinkimu. Marketingo kompleksas apima gaminio, kainos, pateikimo bei rėmimo strategijų parengimą.

  • MS PowerPoint 254 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (824 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kotre95
  • Marketingo planavimas ir strategijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo planavimas ir strategijos . (2020 m. Balandžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-planavimas-ir-strategijos.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 15 d. 14:37
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo